Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystäväni kutiaa niin herkästi, ettei erotiikasta tule mitään

Vierailija
12.05.2024 |

Kikattaa kuin pikkutyttö jos yhtään koskee kaulaan , kylkiin, korvaan, palleihin. Vähän menee fiilis. Onko mitään tehtävissä??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siitä silleen ns "ronskimmalla" otteella kiinni, eikä silleen super hellästi/pehmeästi. Itseänikin välillä kutittaa, jos mies ottaa musta liian pehmeästi kiinni. 

Vierailija
2/6 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota siitä silleen ns "ronskimmalla" otteella kiinni, eikä silleen super hellästi/pehmeästi. Itseänikin välillä kutittaa, jos mies ottaa musta liian pehmeästi kiinni. 

Puren korvaan? Miten suudellaan kaulaa ronskisti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
4/6 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on samanlainen ja olen hyväksynyt, että hänelle riittää ihan vain sen tatin hiplailu eikä muita paikkoja mieluiten edes kannata yrittää silitellä, koska kutiaa niin helposti. Voimakkaammalla kädellä sitten muita paikkoja voi rutistella, mutta esimerkiksi kaulaa tai korvia ei kannata edes yrittää. Ihmiset ovat erilaisia, eikä tuollaiselle oikein mahda mitään. Ihan hyvin ovat sänkyhommat onnistuneet tästä huolimatta.

Vierailija
5/6 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido hänet raajoistaan sängynpäätyihin kiinni, tuki suu jesarilla ja kutita kunnolla.

Kerro loppuosa vasta sitten kun siteet ja teippi on paikoillaan...

Vierailija
6/6 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on samanlainen ja olen hyväksynyt, että hänelle riittää ihan vain sen tatin hiplailu eikä muita paikkoja mieluiten edes kannata yrittää silitellä, koska kutiaa niin helposti. Voimakkaammalla kädellä sitten muita paikkoja voi rutistella, mutta esimerkiksi kaulaa tai korvia ei kannata edes yrittää. Ihmiset ovat erilaisia, eikä tuollaiselle oikein mahda mitään. Ihan hyvin ovat sänkyhommat onnistuneet tästä huolimatta.

Mitä sinä teet kun mies hiplaa sinua muualta kuin piparista? Olet tatissa kiinni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi