Te jotka olette käyneet mensan virallisessa testissä
Tuntuiko että suoritus onnistui vai jäikö tunne että olisi pitänyt mennä paremmin?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tuo mensan testi mutta kaikissa ketjuissa täällä ja muualla keskustelu menee sen haukkumiseksi. Ikinä ei perustella vaan haukutaan eli haukkujat ei ole käyneet kyseistä testiä.
Testi on salainen
I d i ootti
Mitä jos vaan meet testiin niin asia selviää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko testin uusia vai onko vain yksi mahdollisuus?
Voi uusia kerran
Ei enää
Jos sitä ei voi uusia niin eipä paljoa houkuttele mennä yrittämään. Onko mitään virallista linkkiä aiheesta vai laitanko s-postia mensalle?
Ei tarvii
Oon Mensan jäsen
Mitä hyötyä on tietää oma älykkyystestituloksensa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä on tietää oma älykkyystestituloksensa?
Ei siitä sillee mitään hyötyä oo
Suurin osa Mensan jäsenistä on Diplomi-insinöörejä ja äänestää kokoomusta
Itseäni kiinnostaisi tietää, miksi ihmiset menevät Mensan testeihin.
Jälleen kerran älyä on monenlaista,kysymys onkin miten ne saataisiin yhdistettyä,eikä mentäisi minä minä olen oikeassa periaatteella.
Vierailija kirjoitti:
Menin koska oon narsisti
Vierailija kirjoitti:
Minä menin ihan huvikseni kun sattui testaustilaisuus omalle paikkakunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tuo mensan testi mutta kaikissa ketjuissa täällä ja muualla keskustelu menee sen haukkumiseksi. Ikinä ei perustella vaan haukutaan eli haukkujat ei ole käyneet kyseistä testiä.
Testi on salainen
I d i ootti
Mitä viestisi oikeasti antoi tähän ketjuun? Kaikki tietää että se on salainen ja tiedämme että viestisi on herjaava kuten mainittiin viestissä mihin vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran älyä on monenlaista,kysymys onkin miten ne saataisiin yhdistettyä,eikä mentäisi minä minä olen oikeassa periaatteella.
Mensa uskoo, että älyä on vaan yhdenlaista ja sitä voi mitata g-faktori analyysillä.
Ja näin se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät ei testaa älyään.
No ainakaan itse en tosiaan ymmärrä, miksi he niin tekisivät. He käyttävät älyään esim. tutkimustyöhön. Olettaisi, että kaikki Mensan jäsenet olisivat vähintään väitelleet (näin ei taida olla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testi on salainen
I d i ootti
Mitä viestisi oikeasti antoi tähän ketjuun? Kaikki tietää että se on salainen ja tiedämme että viestisi on herjaava kuten mainittiin viestissä mihin vastasit.
Oon käynyt testin
Your argument is invalid
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät ei testaa älyään.
No ainakaan itse en tosiaan ymmärrä, miksi he niin tekisivät. He käyttävät älyään esim. tutkimustyöhön. Olettaisi, että kaikki Mensan jäsenet olisivat vähintään väitelleet (näin ei taida olla).
10 % on
Muusta väestöstä on 0,5 %
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Mensan jäsenistä on Diplomi-insinöörejä ja äänestää kokoomusta
Miksi alanuolet ?
Väite on totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testi on salainen
I d i ootti
Oon käynyt testin
Your argument is invalid
Vai niin. Miten sekään liittyy siihen että voimme asiallisesti keskustella testistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testi on salainen
I d i ootti
Oon käynyt testin
Your argument is invalid
Vai niin. Miten sekään liittyy siihen että voimme asiallisesti keskustella testistä?
Jospa luet viestit
Vierailija kirjoitti:
Millainen se testi on?
Kuviotesti, joka mittaa hyvin suppeaa osaa älykkyydestä - lähinnä loogista päättelykykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen se testi on?
Kuviotesti, joka mittaa hyvin suppeaa osaa älykkyydestä - lähinnä loogista päättelykykyä.
Väärin
Se mittaa älykkyyttä
ns. g-faktoria
Tämä jo kerrottiin
Jos sitä ei voi uusia niin eipä paljoa houkuttele mennä yrittämään. Onko mitään virallista linkkiä aiheesta vai laitanko s-postia mensalle?