Tapailumies sanoi kysyttäessä että pitää minusta koska olen kiltti
Obko huono asia. Kysyin mistä pitää minussa niin sanoi tuon, ei mitään muuta.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ei kysynyt, koska olet apina.
Häh?
Ap
Itse ihastuin miesystävääni, kun hän oli kiltti. Töissä tunsimme vuosia ja aina kaikille mukava.
Eli olet hyvin muokattavissa hänen halujensa mukaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Lopeta miesviha
T.nainen
Mä nyt vaan mietin että oliko tuo hyvä vai huono asia
Ap
Onhan tuokin kehu, eikä mikään huono sellainen. Suoraan sanottu ilman kiertelyä.
En koskaan puhuisi ihmiselle joka käyttää typerää sanaa tapailumies.
Miksei tuo mielestäsi olisi ollut kehu? Siksikö, kun av-palstan passiivisagressiiviset vätykset kutsuvat itseään kilttimiehiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä. Ehdottomasti.
Jostakin luin että "kiltti" on henkilö joka kykenee negatiivisiin tekoihin esim väkivaltaan, mutta valitsee olla tekemättä niitä, jos ei ole kykenevä väkivaltaan on sitten "harmiton". Joten mielummin "kiltti" kuin "harmiton".
Voi olla huono asia, odottaa sinun olevan kaikesssa " kiltti ", eli saa itse tehdä mitä haluaa, sinun laittamatta vastaan ja teettää mitä haluaa sinulla
Voi olla myös asiallinen ja mukava
Tyyppiä kannattaa tarkkailla pidempään ja huolella
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kukaan täällä ei tunne sinua eikä tuota miestä, joten on todella vaikea sanoa, onko tuo hyvä vai huono asia. Sinä olisit selvästi halunnut, että hän sanoo jotain muuta, eli siis itse pidät jotain muuta ominaisuuttasi parempana, tai haluaisit, että toiset näkisivät sinun jollakin muulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihastuin miesystävääni, kun hän oli kiltti. Töissä tunsimme vuosia ja aina kaikille mukava.
Jees mies.
Olet kiltti, kunnes et annakaan miehen kohdella sinua huonosti tai tehdä kehollasi tasan mitä hän haluaa. Sitten oletkin itsekäs ja lapsellinen ja sinulta puuttuu sydämen sivistys. T. Kokemuksen ääni
Kiltteys on ehdottomasti hyvä ominaisuus, mutta onko se pidemmän päälle riittävä tai sellainen, jonka vuoksi ollaan yhdessä? Kiltin ihmisen kanssa ollaan kavereita ja ystäviä. Suhteessa pitää kuitenkin olla myös kipinää ja kemiaa.
Mutta tämähän riippuu täysin siitä, millaista suhdetta haluat. Tapailusuhteessa tuo on varmasti ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jees mies.
Jees-mies joka käyttää kaffe lattella, tulee naisen ja hänen lapsien kanssa Lintsille, laittaa naiselle peilin kodin seinään ja asentaa wifin toiminaan. Mies joka muuttuu tylsäksi, harmaaksi, hiljaiseksi hiirulaiseksi 🐭 sitten siinä kohtaa, kun seksileikkeihin aletaan. Juu. Koska siinä kohtaa haetaan Pano-Patrick. Mies joka treenaa, osaa puhua kaunokielisesti kuin Taberman ja puristaa perseestä aina ohimennen. Silloin jees-mies on vain tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta miesviha
T.nainen
Lopeta se naisen leikkiminen inseli Pertti ja mene hoitoon.
Kiltisti pyllistät ja otat peräaukkoon.
Up