Muistiko lapsesi, kotona asuva tai ei, sinua tänään?
Kotona asuva onnitteli ja halasi aamulla, kotoa pois muuttanut ei ole muistanut, hieman tuntuu haljulta.
Kommentit (53)
6 vuotias antoi päiväkodissa tehdyn kortin ja ompelutyön.
Siis mistä ihmeestä äitienpäivänä ONNITELLAAN? Että onneksi olkoon, kun saat olla minun äitini? Häh?
Ennen mummolaan lähtöä muisti mutta ei unenpöpperössä onnitellut. Lähtivät miehen kans miehen äidin luo ja hyvä näin koska anopilla todettiin muistisairaus ja voi olla hänen viimeinen äitienpäivä kun tunnistaa poikansa ja pojanpoikansa. Tärkeämpää häntä nyt muistaa ja juhlia. Anoppi on minullekkin tosi läheinen. Itse jäin kipiänä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö kello on kolme, päivä ei vielä ole ohi.
Mitä mä just luin?
No on kieltämättä vähän erikoista, etenkin kotona asuvilta, hengailla koko päivä tuppisuuna kotona ja sitten kun äitee vetäytyy pehkuihinsa, tyrkätä onnittelukortti. Vallankäyttöä sekin.
Suomi täynnä näitä marttyyri äitejä joita pitää heti klo 0.00 muistaa. Ai että ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kauhistus sentään, että joku oikein esittää lahjansaantitoiveita! Itse olen vapauttanut kaikki läheiseni lahjan hankkimisista. En vaadi edes korttia tai onnitteluita. Pääasia on, että läheiset voivat hyvin, se on suurinta lahjaa minulle, koska on ollut paljon kuolemanvakavia asioita ym. perhepiirissä.
Meilläkin on ollut kuolemanvakavia asioita perhepiirissä siksi juuri juhlistetaan äitienpäivää, isänpäivää, synttäreitä ja muita.
Vierailija kirjoitti:
Kauhistus sentään, että joku oikein esittää lahjansaantitoiveita! Itse olen vapauttanut kaikki läheiseni lahjan hankkimisista. En vaadi edes korttia tai onnitteluita. Pääasia on, että läheiset voivat hyvin, se on suurinta lahjaa minulle, koska on ollut paljon kuolemanvakavia asioita ym. perhepiirissä.
Onpa kauheaa.
Aiemmin en sanonut etukäteen äitienpäivästä mitään ja sitten surkeana säälittelin itseäni, kun kukaan ei huomioinut ja muistanut.
Täällä av:lla neuvottiin, että on hyvä etukäteen ottaa puheeksi ja vaikka vinkata jotain pientä lahjaa, että siten lapsi oppii huomioimaan.
Nyt kun. niin tein, niin valitetaan siitä, että kehtasin oikein lahjaa toivoa. Tyypillistä av:tä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta tullut amerikkalaisittain sanottuna "parempi ihminen"? Suhtautuminen vaikuttaa minusta ylimieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi täynnä näitä marttyyri äitejä joita pitää heti klo 0.00 muistaa. Ai että ärsyttää.
Kiittämättömiä kakaroita tuntuu piisaa an
Juu, oli niin liikuttavaa, kun 9-vuotias poika ja isänsä olivat tehneet yhteisen hienon piirrustuksen minulle kortiksi ja sain sen aamulla kahvin kanssa sänkyyn. Tämä tuli siis ihan yllärinä. Olin pyytänyt ja saanut mieheltä yhden asian sekä kukkia jo aiemmin, mutta tuo ylläripiirros oli huippu!
Ei muistanut kumpikaan. Lapset ovat isällään viikonlopun.
Kaikilta on tullut onnittelut jo heti aamulla, mieheltä myös. Tälläkertaa wa viesteinä kun ollaan 3 eri maassa:) Vietin ystävättären kanssa luksuspäivän lämpimässä
Sinä vai äiti?