Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu viettää äitienpäivää, jos et ole äiti?

Vierailija
12.05.2024 |

Itselläni ei juuri miltään, koska olen ns.vela. Vietän oman äitini päivää. Sitten kun äitini kuolee niin koko päivä on täysin yhdentekevä. Miksi nainen on nainen vasta kun on äiti? Ihan kuin naiseuteni olisi muka toisarvoinen eikä juhlinnan arvoinen, koska en ole äiti?? Onneksi on naisten päivä, jota voin juhlistaa vaikka kakulla. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä juhlistan omaa äitiä ja isoäitiä. Eihän se lapsettomana minun päiväni ole. En minä muiden syntymäpäivinäkään itseäni juhli.

Vierailija
22/23 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli lapsettomien lauantai. 

Hyvä että tällainen on, mutta lapsettomien päivä ei kata vapaaehtoisesti lapsettomia, joille on kyllä elokuussa oma päivänsä. Mutta se ei ole kovinkaan vakiintunut. Nyt lapsettomien lauantaina lähinnä surraan lapsettomuutta (mikä täysin oikein), mutta kun me velat haluttaisiin juhlia sitä ettei ole äiti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sikäli tärkeä päivä, että ilman äitiä ei olisi sinuakaan ja jos äidit jaksavat antaa hyvää hoivaa ja rakkautta lapsilleen, niin sitä paremmin tämä yhteiskunta voi. Eli pystyn hyvin juhlimaan äitejä ilman mitään märinöitä tämän yhden päivän, uskon että välillä varmasti raskasta on ja itse pääsen helpommalla, kun ei tarvitse huolehtia kuin itsestäni. Muistelen lämmöllä myös edesmennyttä omaa äitiäni. En siis ota tätä juhlapäivää henkilökohtaisesti, niinkuin en muitakaan juhlapäiviä (esim 50v juhlia), jotka eivät minulle kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan