The kolmannet treffit eilen ja miehestä ei kuulu enää mitään?
Pari viikkoa viestittelyä ja nähty 2 kertaa. Eilen sitten kutsuin kotiini. Oli kiva ilta ja mies lähti myöhään illalla.
Laitoin aamulla viestiä, että oli mukavaa, tuletko tänäänkin. Vastaus oli: 😀
Sitten ei vastannut mulle enää mitään.
Mitä palstaraati sanoo, oliko tää tässä?
Kommentit (51)
Tuo ei ole "kyllä" joten selvä peli. Haluaa kuitenkin pitää itsellään mahdollisuuden sopia jotain kanssasi, jos sattuu huvittamaan. Siksi ei sano suoraan.
Oli ehkä epävarma että oliko tuo aito kysymys vai ihan vaan sellainen heitto jolla korostat sitä että sulla tosiaan oli kivaa.
No, todennäköisesti ei mutta ainahan sitä voi spekuloida :)
Mies sai pesää ja se riitti hänelle tai mies ei saanut, mutta odotti saavansa kotitreffeillä, joten kiinnostus lopahti.
Suomen kielessä ei ole määräisiä artikkeleita.
Riippuu mitä teitte eli oliko seksiä?
No ton emojin tulkitseminen tuntematta henkilöä vaikeaa. Voi tarkoittaa, että oli ilahtunut onnistuneesta illasta tai sit se ei niin hyväntahtoisesti nauro sun viestille. Mitäs laitoit sen jälkeen, jos ei vastannut enää mitään? Jos laitoit jonkun kysymyksen, niin ei hyvältä näytä. Jos taas joku sellainen viesti mikä ei vaadi vastausta, ei välttämättä tarkoita mitään.
Jos ei ollut seksiä, niin ei ihme, että ghostaa.
Valitettavasti se oli siinä. Miesten kanssa pelaaminen on just niin yksinkertaista, että kiinnostunut mies olisi välittömästi tarttunut tarjouksen eikä vastannut jollain epämääräisellä hymiöllä (=ei kiinnosta, mutta ei uskalla sanoa sitä suoraan).
Harmi homma, mutta jatka eteenpäin.
Kun deittailin, niin tapasin yhden tyypin, jonka kanssa viestiteltiin tovi ja juttu luisti. Nähtiin kerran, oltiin samaa mieltä että uudestaan tullaan näkemään. Viestittely jatkui, kunnes yhtäkkiä tuli pitkä tauko, ei siis n. viikkoon vastannut viestiini mitään. Kun lopulta palasi linjoille, niin ei tullut mitään selitystä yhtäkkiseen pitkään viestihiljaisuuteen.
Itse otin tuon niin selkeänä merkkinä siitä, etten ole toisen silmissä kovinkaan kiinnostava, eli tutustumiseen on ihan turha panostaa.
Tapasin sitten toisen pian tämän jälkeen, ja meillä eteni parisuhteeseen asti.
Ei kannata jäädä jojoilemaan siihen, jos vielä palailee. Tekee ilmeisesti niinkuin itse huvittaa. Kuorii kermat kakusta vain.
Tai sitten on ollut kiireinen tänään (töissä??) eikä ole ehtinyt enempää vastaamaan.
Mies otti helpon seksin vastaan kun kerran tarjosit, mutta ei ole kiinnostunut sinusta muulla tavalla. Lisäksi lähettämäsi viesti sai sinut näyttämään liian innokkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Mies otti helpon seksin vastaan kun kerran tarjosit, mutta ei ole kiinnostunut sinusta muulla tavalla. Lisäksi lähettämäsi viesti sai sinut näyttämään liian innokkaalta.
Välillä mietin mikä motivoi naisia katselemaan miehiä..
Olisi ahdistavaa, että heti pitäisi olla seuraavana päivänä näkemässä. Pari päivää taukoa ja silleen rennosti eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ahdistavaa, että heti pitäisi olla seuraavana päivänä näkemässä. Pari päivää taukoa ja silleen rennosti eteenpäin.
Just tää logiikka. Naisen täytyy myydä itsensä voittaakseen itsellensä vuosikymmeniä kestävän työmaan joka saattaa tartuttaa jossain vaiheessa hiivan tai hivin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suhteet yleensä alkaneet niin, että molemmat on halunneet nähdä aina kun mahdollista.
Jos sua sellainen ahdistaa, osannet sen viestiä, etkä jättää kertomatta?
Et antanut. ..Kelaa nyt.
Hukkaat miehen aikaa.
No sentään pääsit treffeille. Minut taas ghostattiin kun kerroin ammattini, ei ole eka kerta. Ihan tavallinen työ, mutta miestenalaa. Ihanan pinnallista.
Itse olen introvertti ja voisi olla että seuraavana päivänä olisi sosiaalisuusannos täynnä. Sanoisin kyllä suoraan, mutta tämä kaveri saattaa olla niitä jotka eivät osaa sanoa ei.
Otti ja jätti