Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä alalla työskentelet sinä, joka haluaisit vaihtaa alaa?

Vierailija
12.05.2024 |

G

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaihtaa pois valtionhallinnosta. 

Vierailija
42/45 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sellainen ala missä on mahdollisuuksia. En olisi koskaan voinut kuvitella kuivia  paperitöitä toimistossa olkoon sasiaalitoimisto missä yhtä pykäläätulkitaan, eikä muuta ole tiedossa.

Minulle kemia ja biologia ovat ihanneammatti. Koulutus ylioppilaspohjainen ja muutaman vuoden koulutus laboratorioon tutkimuspuolelle. Tutkijat ovat aina halunneet minut töihinsä. En ole niin tarkka palkkauksesta.

Ulkomailla olen työskennellyt ikiajat ja välillä Suomessa , aina kiinnostuksen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiskasvatuksen opettaja

Vierailija
44/45 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteissa huomaa sen mitä olen paljon puhunut eli harva sopii persoonaltaan asiakaspalvelu työhön.

Alapeukuttajat voisi näyttää tästä ketjusta edes yhden kommentin missä ei syytetä asiakkaita tai työkavereita.

Vierailija
45/45 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi sitten alkaa tehdä somesisältöä siivoojan, anteeksi monipalvelutyöntekijän, jännittävästä arjesta. 

Vaarana on vain liika realismi; mitä teemme, kun sijaisen saanti tai työnjälki on mahdotonta? Miten puhdistetaan lattia, kun uutta laitetta ei saa rikkoontuneen tilalle?

Näihin julkaisuihin ei saa edes laittaa mitään, mikä toisi työnantajalle negatiivista auraa.

Jos sinne saisi oikeaa sisältöä, olisi eri asia. Mutta kenen aika riittää, kun ei sitä ole nytkään tarpeeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän