Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden lapset ei toivota hyvää äitienpäivää?

Vierailija
12.05.2024 |

Kotona asuvia teinejä ovat. Isänsäkään ei yhtään ohjaa mihinkään huomioimiseen. Ainut kuka huomioi, oli esikoisen tyttöystävä, jolta sain eilen ruusuja. Mies aamulla jotain toivotti, mutta itse sain pyytää josko keittäisi mulle äitienpäiväkahvit.

Harmittaa. Ja syytän itseäni, kun en ole osannut lapsiani kasvattaa. Oikeen hyvää äitienpäivää mulle!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö äitienpäivän juhliminen ylipäänsä ole noloa? Ihme itserakkauden päivä. 

Mitäs noloa siinä nyt on? Miksi suomalainen ei osaa juhlia mitään muuta kun jossain torilla jotain Käärijää kännissä? 

Olisi ihan kiva jos edes kerran vuoteen osattaisi äitejä juhlia kakun ja kukkien kera. Silloin kun itse asuin vielä kotona, niin aina hankittiin äidille kakkua ja kukkiakin. Nyt asun ulkomailla, enkä valitettavasti ole ollut äitiäni juhlimassa vuosiin, kun lennot Suomeen ovat valitettavan kalliita. 

Vierailija
22/29 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikuinen ainut poikani muistanut edes tekstiviestillä, totta puhuen on minulla paha mieli mutta näköjään en ole ainut ketä ei ole muistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei juhlita ei. Oma 12v palasi juuri ulkomailta luokkaretkeltä. Ei välitä vaikka hänelle kalliit matkat maksettiin, hänen syntymäpäiviänsä juuri juhlittiin, mutta äitinsä ei ole kun pikaisen halauksen arvoinen. Saman teki isällensä isänpäivänä kyllä. Mutta tiedän, että kun isänsä syntymäpäivä koittaa, niin tekee kaikkensa jotta tällä olisi kiva päivä. 

Vierailija
24/29 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat opetetaan lapsille  pienenä. Isänsä on opettanut lapsille äitienpäivän merkityksen, minä isänpäivän.  Nyt automaattisesti lähellä asuvat , lapsettomat  nuoret, tulivat ruokien ja leipomusten kanssa ja tarjosivat äitienpäivälounaan. Oli kiva jutella saman pöydän äärellä. Ruusuntuoksuinen päivä.

Vierailija
25/29 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on niin paska äiti, etten halua toivottaa mitään hänelle koskaan. Kolmekymppinen olen."

Sama täällä, ja mä oon kohta 50v. Harmi, että on elämä mennyt tämmöiseksi. Äitini katkaisi välit perinnön suhteen, hän olisi halunnut kaukaisen sukulaisen omaisuuden, mutta sainkin osan. Kävi hänen luonnonpäälle, eikä halua olla enää missään tekemisissä.  Surullista minusta.

Onneksi minulla on ihanat tyttäret, hyvä suhde heihin ja he järjestivät ihan äitienpäivän 💜.

Onpa surullista. Onnea on omat rakkaat lapset. Tsemppiä. 

Vierailija
26/29 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt jo edesmennyt äitini onneksi ymmärsi, etten tarvinnut yhteiskunnan määräämää päivää juhlistaa häntä, osoitin rakastavani ja arvostavani häntä joka päivä muutoinkin.

Vierailija
27/29 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itserakasta. Äitienpäivänä näkee lapsia ja lapsenlapsia yhdessä. Mitään ei tarvitse tuoda. 

Vierailija
28/29 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikuinen ainut poikani muistanut edes tekstiviestillä, totta puhuen on minulla paha mieli mutta näköjään en ole ainut ketä ei ole muistettu.

Ymmärrän hyvin, että jolleki 9-vuotiaalle synttärit ja semmoiset ovat iso juttu, mutta eikö nyt aikuisena ihmisenä pitäisi päästä yli tuollaisista?

Vierailija
29/29 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi ei ole tänään toivottanut. On armeijassa, joten saattaa olla vaikka leirillä. Muut on onnitelleet. Kukaan ei päässyt käymään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän