Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että kaipaan sitä, että joku olisi kiinnostunut minusta!

Vierailija
12.05.2024 |

Kaipaan huomiota, sitä että joku katsoisi minua, koskisi. Tai edes kyselisi, että mitä minulle ihan oikeasti kuuluu ja kuuntelisi oikeasti. Itse olen asemassa, jossa joudun antamaan omaa huomiota muille jatkuvasti sekä töissä että kotona. Reppu on ihan tyhjä. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kiva tunne kun joku välittää, koskettaa ja kysyy kuulumisia. Olispa itsellänikin kumppani.

Vierailija
2/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä kiva tunne kun joku välittää, koskettaa ja kysyy kuulumisia. Olispa itsellänikin kumppani.

Niin on. Ja siis nimenomaan se, että ihan aidosti välittää, eikä vain kohteliaisuuttaan tai tavan vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei. 

Vierailija
4/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖕

Vierailija
5/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tottunut jo olemaan niin itsenäinen, että en varmaan enää uskoisi, jos joku sanoisi olevansa minusta kiinnostunut. 

Vierailija
6/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🖕

🖕

Vierailija
7/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly

Vierailija
8/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyöty irti. 

Vierailija
9/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit ammattisi väärin. 

Vierailija
10/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kohta 40, viimeisin vastakkaisen sukupuolen osoittama ujohko kiinnostus tapahtui joskus 24 vuotiaana mutta tuolloin en tajunnut tyhmänä miten tulkita viestejä. Vaikka en sosiaalinen olekkaan niin kyllä sitä joskus toivoo että olisi tärkeä edes yhdelle.

Vierailija
11/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan saanut sekuntiakaan huomiota keneltäkään ihmiseltä. En voi edes kuvitella, mitä itsetunnolleni tekisi, jos joskus saisin edes keskustelunaloituksen vastakkaiselta sukupuolelta.

Vierailija
12/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän me kaikki. Mutta harvalle sellaista tapahtuu. Siihen näkymättömyyteenkin tottuu. 

Vierailija
13/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja en voi sinua koskettaa, mutta voin kysyä sinulta, että mitä sinulle nyt kuuluu? Haluatko kertoa?

Vierailija
14/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään olla kohteliaita ja mukavia toisillemme. Kyllä siihen yleensä vastataan. Jos kaipaa keskustelunaloituksia toisilta, voisi sen aloituksen tehdä ihan itse. Pitää tietysti valita siihen sopiva hetki ja aloitukseen sopiva neutraali aihe. Joskus on tapahtunut, että täysin vieras ihminen onkin kertonut omista vaikeuksistaan tai vaikka koko elämäntarinansa. Siihenkin pitää vastata myötätuntoisesti. 

Vierailija
15/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnostut vain komeista jännämiehistä jotka kuitenkin pettää sinua?

Vierailija
16/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritetään olla kohteliaita ja mukavia toisillemme. Kyllä siihen yleensä vastataan. Jos kaipaa keskustelunaloituksia toisilta, voisi sen aloituksen tehdä ihan itse. Pitää tietysti valita siihen sopiva hetki ja aloitukseen sopiva neutraali aihe. Joskus on tapahtunut, että täysin vieras ihminen onkin kertonut omista vaikeuksistaan tai vaikka koko elämäntarinansa. Siihenkin pitää vastata myötätuntoisesti. 

Olen tehnytkin keskustelunaloituksia naisille. He käskivät minun mennä lopettamaan itseni.

Vierailija
17/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinä pääsisit valittamaan, et " elä koske minuun, pidä näppis erossa"

Vierailija
18/18 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiinnostut vain komeista jännämiehistä jotka kuitenkin pettää sinua?

Koska niinhan muutkin naiset tekee. Ihastuksissa tehdään vielä lapsiakin näille jänniksille ja sit ihmetellään miksei yh kelpaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi