Jos rehellisiä ollaan, kyllähän se Windows95-miehen munien peittely kameralta useilla eri tavoilla oli ikivanha ja kulunut vitsi!
Nähty jo moneen moneen kertaan mm. Austin Powers -leffoissa, Eikö mitään uutta voitu keksiä vanhojen vitsien kopioimisen sijaan?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä ja tee itse ensi vuodelle lavashow kerta tiedät miten sellainen pitää toteuttaa.
Eli teini-ikäisille suunnattu huumori on mielestäsi parasta huumoria.
jos tarkoitat huumorilla suomen tämänvuotista esiintyjää, niin teineille voi olla tuntematon asia että mikä on windows 95.
Mun teini aikoinaan kysyi että oliko 90-luvulla jo tietokoneita ja windows.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takapuolen paljastelulla sekä osittaisella sukuelimen vilauttelulla lähdetään Euroviisuja voittamaan!? Se on suomalaisten tarjontaa tänä vuonna
Euroviisut ovat aikansa eläneet; samaa mitäänsanomatonta roskaa jokaiselta maalta!
miks on ok että miehet ei saa paljastaa takapuolta mutta naiset saa ??
Miesten perseet on niin niin rumia, siksi ei.
Annas tänne vaan sitä miespersettä~
t. Pekoni-Hagrid
No rules -viisu nauratti ja sai hyvälle tuulelle ensimmäisellä kuuntelukerralla. Mutta samat vitsit eivät naurata monta kertaa. Viisu ei myöskään musikaalisesti ollut mitenkään erityinen vaikka Henri hyvin lauloikin. Myös sanoitus aika mitäänsanomaton eikä tarjonnut mitään uutta. Lavashow oli hyvin toteutettu mutta tavallisen Suomi-miehen vilauttelu ei ymmärretysti uponnut moniin niin Suomessa ja vielä vähemmän ulkomailla. Musiikki jäi sivuosaan. Parodiaksi ja vitsiksi hyvä viisu mutta viisuja ei ole koskaan voitettu pelkästään huumorin voimalla. Lisäksi suomalaiset katsoivat omaa viisuaan sinivalkoisten silmälasien läpi ja viisua hehkutettiin liikaakin. Samoin teki Norja oman viisunsa kohdalla ja jäi viimeiseksi. Mutta ei Suomella ollut muutakaan vahvaa ehdokasta viisuihin lähettää ja finaaliin pääsy oli jo hyvä suoritus. Ja saihan Suomi paljon huomiota ja myös myönteistä palautetta omaperäisyydellään. Mutta jatkossa ehkä kannattaa kuunnella myös jurya jo Suomen UMK-kilpailuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä ja tee itse ensi vuodelle lavashow kerta tiedät miten sellainen pitää toteuttaa.
Ootko tyhmä? Selkeästi Ap:lla on parempaa käsitystä siitä miten olisi pitänyt tehdä, muttei silti ollut nostanut tikkua ristiin asian eteen. Sen sijaan kitisee täällä.
Sinähän se tyhmä olet kerta teini-ikäisille tarkoitettu huumori kolahtaa sinuun "täysillä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos tarkoitat huumorilla suomen tämänvuotista esiintyjää, niin teineille voi olla tuntematon asia että mikä on windows 95.
Mun teini aikoinaan kysyi että oliko 90-luvulla jo tietokoneita ja windows.
Kuinka tyhmä teinisi oikein on?
Miesten perseet on niin niin rumia, siksi ei.