Miksi te äidit olette jo hereillä? Eikö teidän pitänyt odottaa että tuodaan kahvi sänkyyn
Kommentit (38)
Lapsi on aikuinen, mies nukkuu. Minä olen se aamukukkuja, ekat kahvit kuudelta.
En minä nyt kahta tuntia pyöri hereillä sängyssä. Keitin kahvia itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Eihän vauvapalstan jaffamaha naisilla ole ketään joka sen kahvin toisi sänkyyn. Menkää läskit töihin!
Saako töistä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Eihän vauvapalstan jaffamaha naisilla ole ketään joka sen kahvin toisi sänkyyn. Menkää läskit töihin!
Juu, meninkin.
Jaffaa en ole juonut, kymmeneen vuoteen ainakaan;)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun muistutit. Mulla jäi eiliseltä Jaffaa.
Mummot kyllä juhlitaan. Minua ei ilmeisesti oo tarvinnut enää aikoihin juhlia. Kyllä ärsyttää kun itse muistan miestä kuitenkin isänpäivänä..😕 Lapsi on teini joten hältä ei kannata sitäkään vähää oottaa, sen ymmärrän kyllä.
Aikuiset lapset asuvat omillaan ja mies kuollut. Mihin asti olisi pitänyt odottaa? Siihen asti, kun lapset tulevat käymään? Yksi kolmesta on vielä töissä, käy vasta huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on aikuinen, mies nukkuu. Minä olen se aamukukkuja, ekat kahvit kuudelta.
Mäkin herään aina kuudelta. Muu perhe nousee puolen päivän aikoihin. Eikä kukaan muu myöskään osaa keittää kahvia, olen ainoa kahvinjuoja.
Vierailija kirjoitti:
Voi Riikka, yritä nyt mennä terapiaan jottet enää häpäise itseäsi. Oikea maailma on erilainen kuin persujen voimafantasiat, mutta harhaisena sitä on tietenkin vaikea nähdä. Kannattaa ainakin googlettaa tosiasiat (kuten esim.työttömyysaste), niin pysyy paremmin todellisuudentaju mukana. Karkea kielenkäyttö herättää muissa vain myötähäpeää. Persu ja sivistynyt sulkevat käsitteinä toisensa pois.
Täällä odottelen sängyssä. Mies on työreissulla, mutta kuulen kuinka 10 ja 11v tuolla valmistavat aamupalaa.
Mulle synttärit ja äitienpäivä on tärkeitä ja muistutan niistä miestä ja lapsia 😄 Lapset sai käydä kortillani ostamassa aamiaisjuttja yllätykseksi ja lahjan.
En oo yhtään mököttäjä, mutta varmuuden vuoksi pitää ennakkoon muistuttaa, että odotan aamupalaa ja lahjoja 😄 Panostan myös itse muihin paljon.
Sain äitienpäivälahjaksi nukkua niin pitkään kuin haluan. Kahvi tulee sänkyyn kun ilmoitan, että olen herännyt. Nautin nyt vielä hetken rauhasta :)
Herään yleensä kuuden maissa. En todellakaan odota monta tuntia sängyssä kahvin ja kakun takia.
Vierailija kirjoitti:
Sain äitienpäivälahjaksi nukkua niin pitkään kuin haluan. Kahvi tulee sänkyyn kun ilmoitan, että olen herännyt. Nautin nyt vielä hetken rauhasta :)
Mulla loppuu uni seitsemän jälkeen oli arki tai sunnuntai. Ei vaan nukuta enää.
Ei oo tuotu kahvia sänkyyn n. 15 vuoteen enää.