Ottaisitko mieluiten kauniit kasvot, isot rinnat vai ison pepun?
Kommentit (68)
Kauniit kasvot. Pepun voi treenata ja monen malliset tissit on kivat.
Sain onneksi älykkään aivot näiden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestä älykäs ei voi olla hyvän näköinen.
Naama tärkein tietenkin. Muita kropan osia voi vaatteilla peitellä.
Kauniit kasvot ( ovat itsellä)..Miksi haluaisin raahata isoja rintoja, tai takapuolta urheilijana
Ottaisin kauniit kasvot, pienet rinnat ja keskikokoisen pyllyn
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot - ehdottomasti. Isoja rintoja minulla ei ole eikä myös isoa peppua. En tosiaankaan edes haluaisi niitä.
Sama.
Kauniit kasvot. Isot rinnat on, painavat, hankalat. Iso peppu tosi ruma, en haluaisi.
Niin... Jos sais älliä lisää. Läskiperseellä, kasvoilla ja rinnoilla on vaikeata ajatella.
Kauniit kasvot. Muihin voi itse vaikuttaa elintavoilla.
Kauniit kasvot. Kaksi muuta mulla jo onkin, halusin tai en.
Minulla on kaikki näistä, vaikka nykyään kasvojen kauneus alkaa olla historiaa. Isoista rinnoista on ollut enemmän harmia kuin hyötyä saati sitten iloa, isosta pepusta ei niin harmia mutta ei mitään iloakaan, joten niistä olisin ollut valmis luopumaan .
Kauniit kasvot, niihin kiinnitetään ensin huomiota, vaikka olisi millaiset rinnat ja peppu. Rumat kasvot ovat luotaantyöntäviä.
Kyllähän isot rinnat miehellä on pysäyttävä näky, joten varmaan sitten ne.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kävi sitten vielä parempi tuuri kun sain älykkäiden aivojen lisäksi myös ne kauniit kasvot ja hyvät rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisin läskin perseen? Sehän on pahinta mitä voi olla.
Bushmanniperse on sellainen kippuraperse.
Isot tissit olisi ikävät. Painaisivat ja roikkuisivat jo nuorena. Pieni peffa on isoa persettä nätimpi. Nätti naama kelpaa kaikille.
Kauniit kasvot. Isot rinnat terveysriski.
Voi vitsi, tätä pitää niiku miettiä niiku.