Ottaisitko mieluiten kauniit kasvot, isot rinnat vai ison pepun?
Kommentit (68)
Tulisin noihin kaikkiin.
-Ykäsonni
Ottaisin mieluiten kauniit rinnat. Isoilla en tekisi mitään.
Ihme vaihtoehtoja. Minä ottaisin mieluummin naiselle vaikka Esa Pakarisen naaman ja tissit jos sillä vain voisi välttää tyypillisen av-mamman löysän selluliittisen hehtaariperseen.
Vierailija kirjoitti:
Tulisin noihin kaikkiin.
-Ykäsonni
Niin minäkin ja olen tullutkin.
Kauniit kasvot tietenkin. Niistä on elämässä paljon enemmän hyötyä kuin isoista rinnoista tai p*rseestä. Muodokkaan pepun voi saada myös treenaamalla.
Isot rinnat on merkittävä terveysriski.
Koska minulla on jo kauniit kasvot mielestäni, niin ottaisin navassa asti riippuvat mahtimelonit. Ja sitten yrittäisin iskeä itseni, koska olisin täydellisen tyrmäävän kaunis keski-ikäinen tyllerö!
Jos minulta kysyttäisiin kumman tekisin mieluummin, harhauttaisin Liverpoolia vastaan kolme keskikenttämiestä ja laukaisen maaliin 30 metristä, vai menisin sänkyyn Miss Maailman kanssa. Valinta olisi vaikea. Onneksi olen tehnyt molemmat. George Best.
Minulla on.
Harmi, ettei ole vyötäröä.
Perse tulee olla pieni ja kiinteä, ei mikä hehtaari persettä.
Löytyy 2/3, sitä kolmatta en halua.
Miksi joku haluaisi isot tissit? Kauniit olisi järkevämpää haluta.
Muistan isotissisiä tyttöjä lukioajoilta. Isot tissit roikkuivat.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot. Niillä on suuri vaikutus kanssaihmisiin. Kauniskasvoisia kohdellaan paremmin ja pidetään älykkäämpinä ja terveempinä kuin rumakasvoisia. N45v
Kauniit kasvot ei pelasta jos muuten on kun ryhävalas. 🐋🤮. 🤣🤣🤣Juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot. Niillä on suuri vaikutus kanssaihmisiin. Kauniskasvoisia kohdellaan paremmin ja pidetään älykkäämpinä ja terveempinä kuin rumakasvoisia. N45v
Kauniit kasvot ei pelasta jos muuten on kun ryhävalas. 🐋🤮. 🤣🤣🤣
Niin ei sellaista kukaan halua panna.. Hyiiiiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot ei pelasta jos muuten on kun ryhävalas. 🐋🤮. 🤣🤣🤣Juu
Ei pelasta iso peba eikä isot rinnatkaan siinä tapauksessa.
Lihaksikas perse vaatii paljon rautaa. Kaupan päälle tulee paksut mahtireidet.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot. Pepun voi treenata ja monen malliset tissit on kivat.
Osaatko neuvoa, kuinka minä miehenä voisin treenata itselleni todella kookkaan "pepun"?
Ottaisin terveyden, riemuidiootti ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot. Pepun voi treenata ja monen malliset tissit on kivat.
Osaatko neuvoa, kuinka minä miehenä voisin treenata itselleni todella kookkaan "pepun"?
Valtaosalla lihavista suomalaismiehistä on jo hehtaariaheri.
Ääni rinnoille.