Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko mieluiten kauniit kasvot, isot rinnat vai ison pepun?

Vierailija
11.05.2024 |

No?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kasvot ovat ainoat, joita ei voi menestykkäästi kirurgisesti parantaa. Rinnat saa klinikalla isommaksi. Pepun kuntosalilla kuntoon. Kasvoille ei voi tehdä mitään, kuin korkeinyaan laihduttaa ylimääräisen painon pois.

Vierailija
62/68 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot, koska haluaisin tietää millaista se olisi. Takapuolen takia sain nuorena jo tarpeeksi huomiota. Ei se mikään erityisen iso ollut, eikä yhtään treenattukaan, mutta taisi jokseenkin erottua edukseen kun ylävartaloni vyötäröineen oli vielä silloin niin siro ja kapea. Olin aika selkeä päärynä siis. Mitään ylimääräistä huomiota en kaipaa takapuolelleni enää, enkä kyllä rinnoillenikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin kysytään, niin haluaisin oman nuoren itseni takaisin. Olin pitkä, hoikka ja kauniskasvoinen. 

Nyt ikä on tehnyt tehtävänsä ja rasvaa kertyy eri tavalla eri paikkoihin. Olen myös edelleen kaunis ikäisekseni, mutta nuoruus on kohdallani taputeltu.

Vierailija
64/68 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kaikki. Tosin rinnat ei ole mitkään yli isot. XD ja eniten kyllä katotaan naamaa ja takapuolesta on hyötyä esim liikkuessa, voimatasot ym kyykkiminen onnistuu varmasti helpommin kun rimpuloilta lihasten takia.

Lisäksi tanssilajini näyttää paremmalta leveällä lantiolla ja isolla takamuksella, lisäksi helpottaa liikkeitä (lattari ja afrotanssit ym), toki myös twerkkaus.

Joten perseestä enempi hyötyä kun rinnoista.. eli en vaihtaisi mitään pois ainakaan.

Vierailija
65/68 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kasvot. Pepun voi treenata ja monen malliset tissit on kivat.

Osaatko neuvoa, kuinka minä miehenä voisin treenata itselleni todella kookkaan "pepun"?

Valtaosalla lihavista suomalaismiehistä on jo hehtaariaheri.

Googlaa juutuubista. Sieltä löytyy apu kaikkeen.

Vierailija
66/68 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kasvot. Pepun voi treenata ja monen malliset tissit on kivat.

Osaatko neuvoa, kuinka minä miehenä voisin treenata itselleni todella kookkaan "pepun"?

Valtaosalla lihavista suomalaismiehistä on jo hehtaariaheri.

En kyllä todellakaan ole ylipainoinen.

Vierailija
67/68 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kolmesta. Peppu on pieni ja napakka.

Vierailija
68/68 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujeni koko on 34. Tulisi saamarin kalliiksi uusia kaikkien vaatteiden alaosat.