Elämäsi pahin moka ja kuinka selvisit eteenpäin?
Olen tehnyt todella pahan mokan, enkä näe juurikaan valoa.
Kertokaa, kuinka te pääsitte mokistanne yli. Kiitos.
Kommentit (17)
Mulle tuli kauhea morkkis.
Ja petinpä vielä työkaverini kanssa, ja koko työyhteisö tietää asiasta. Hiukan vaikeaa mennä töihin!
Kaipaan kovasti, että joku sanoisi mulle, että tästäkin voi selvitä. Että elämä jatkuu...
ap
Sinä jatkat sitä vaan yhden kokemuksen tyhmempänä!
itse sen muistat pidempään, kuten myös miehesi jota olet pettänyt. (mikäli aiot kertoa hänelle asiasta)
Kannattaa aloittaa katsomalla peiliin.
Kerran olin sängyssä erään kaverini miehen kans. Se on ollu pahinta, ja vieläkin syytän siitä rankasti itseäni. Pitäisi kai jo antaa sen jutun olla..
Mutta kyllä se helpottaa päivä päivältä!
Lohduttiko?=)
Vierailija:
Kerran olin sängyssä erään kaverini miehen kans. Se on ollu pahinta, ja vieläkin syytän siitä rankasti itseäni. Pitäisi kai jo antaa sen jutun olla..Mutta kyllä se helpottaa päivä päivältä!
Lohduttiko?=)
Kerroin jo miehelleni tosta pettämisestä ja asia on sovittu. Me ei olla kauhean pitkävihaisia :-)
Mutta se nolotus mennä töihin... en kestä, en kestä en. Kuinka mä voin enää ikinä katsoa niitä ihmisiä???
ap
ja miten koko työyhteisö voi sen tietää, näkikö kaikki? Tsemppiä!
Vierailija:
ja miten koko työyhteisö voi sen tietää, näkikö kaikki? Tsemppiä!
Siis tää itseinho on aivan valtava. Tekisi mieli hautautua tänne jonnekin...
ap
No minkälaista se oli työkaverin kanssa?
Vierailija:
No minkälaista se oli työkaverin kanssa?
Hävettää niin helvetisti!!!
ap
Vakavasti puhuen, ei sitä monikaan tiedä. Ja jos joku tietää, niin kohauttelet tosiaan olkapäitäsi vaan, sellaista sattuu, so what, ottaaks joku kahvia?
Jonkun sen tyylisen aloituksen tänään näin...
Vierailija:
Jonkun sen tyylisen aloituksen tänään näin...
En viitsinyt tähän kirjoittaa, että toinen osapuoli oli nainen, kun olisi taa leimattu provoksi. Mun mieskin varmaan antoi anteeksi niin helposti, kun tosiaan petin naisen enkä miehen kanssa.
Ja sen takia tästä varmaan niin kauhea kalabaliikki duunissa tuleekin!
ap
Voi voi, ymmärrän kyllä sun nolouden :( Mutta oot tosiaan niin kuin ei ois kummempaakaan sattunut. Jos joku kommentoi niin isket vaan silmää ja sanot, että tekiskö itselläski vähän mieli :)
Vierailija:
Voi voi, ymmärrän kyllä sun nolouden :( Mutta oot tosiaan niin kuin ei ois kummempaakaan sattunut. Jos joku kommentoi niin isket vaan silmää ja sanot, että tekiskö itselläski vähän mieli :)
Ja kyllähän sen kaikki näki. Ei siis itse aktia, mutta kaiken muun. En halua kaivella asia, nolottaa niin!!!!!!
Toivon ettei kukaan töistä nää tätä ketjua... Toisaalta ei mua enempää vois nolottaa.
ap
Työpaikat ovat ensisijaisesti paikkoja, jossa tehdään TÖITÄ. Keskity työasioihin ja jätä kahvitaukojuoruilut ja tykyilyt vähäksi aikaa väliin kunnes pöly laskeutuu.
Petin miestäni :-((((
ap