Mikä on sinun tekosyysi että et käynyt tänään tunnin sauvakävelylenkillä.
Kommentit (66)
Kävin kahden tunnin juoksulenkillä!
Oikeitakin syitä olis, mutta tekosyytä? No... vaikka että naapurin koira söi kotiavaimen niin en uskalla lähteä ulos.
Koska siivosin ja lähdin töihin. Tiedän, olen laiska. Sori siitä.
Koska raadoin pihalla puutarhatöissä ja tein alkeellisessa mökkikeittiössä kolme kertaa hyvää ruokaa väelle ja tiskasin. Vesi juoksee sisään ja ulos yhtä nopeasti kuin emäntäkin.
En ole vielä seniili 70-vuotias. Sen sijaan kävin tunni salitreenillä ja 45 minuutin fillarilenkki. Pyöräilin salille ja tulin pienen mutkan kautta takaisin kotia.
Mä kävin juoksemassa kaks tuntia. Eikä oo sauvoja.
Molemmat kädet amputoitu ja kirjoitan jaloin, kiitos kysymästä.
Tänään siivosin, mutta muulloin kyllä sauvakävelen kaupungilla koska se on tavallista kävelyä tehokkaampaa. Vyötärökin kapenee oikeista kohdista, hyvin näkyy jo.
Nukuin myöhään ja tulin tänne vauvailemaan.
Koska kävin juoksemassa 42km Helsinki City maratonilla
Oli salilla ja kävin lenkillä. Sauvakävely on liian hidastempoista mun makuun.
Olen laiskapaska, joka pitäisi haudata elävältä.
Hoidin päivän askareet ja aloin nauttia virvokkeita.
Pitäis saada sauvoihin uudet hantaakit. On osin kuluneet puhki ja sauvojen matalliosa aiheuttaa sormiin kipeää tekevää ihottumaa. En jaksa teippailla sormia joka päivä ja käsineet kädessä tulee kuuma.
Kävin torstaina neljän tunnin lenkillä. Seuraava on skeduloitu huomiselle.
Hemskatin flunssa. On kyllä niin ikävä, että pääsis liikkumaan johonkin kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kädet amputoitu ja kirjoitan jaloin, kiitos kysymästä.
Tyngällä voi kirjoittaa ihan näppärästi, jos eiole olkapäästä asti amputoitu. Ja eikö sulle ole annettu proteeseja?
Koska tänään kävin salilla. Kävelin kyllä sinne ees taas. Ehkä huomenna!