Mikä on sinun tekosyysi että et käynyt tänään tunnin sauvakävelylenkillä.
Kommentit (66)
Kävin pyöräilemässä pari tuntia, ~55km. Sauvakävely ei vaan kiinnostele.
Kävin kolmen tunnin pyörälenkillä. Menin ohitsesi, kun puuskutit ylämäessä. Pitäisikö sinun vähän enemmän kuntoilla?
Ei huvita.
Tein kyllä tunnin pituisen pilates-harjoituksen.
Inhoan sauvakävelyä. Kamalaa töpöttämistä. Sen sijaan olen tehnyt tänään monta tuntia puutarhatöitä, niitä rakastan.
En tiedä, se, että tein kahden tunnin. Oli hyvä keli.
Askelmittari näyttää 19547 askelta, mutta sauvoja en käytä. Enkä tarvitse käyttämättömyyteen mitään tekosyytä.
Koska tein puolikkaan punnerruksen ja harrastin seksiä 3 sekuntia. Ei sen enempää pysty näin reilu parikymppisenä .
En omista sauvoja enkä siis harrasta lajia - käsiongelmien takia en pystyisikään. Mutta kävin kyllä hölkkälenkillä tänään, mukavan raikas ilma vielä kun sää ei ole liikaa lämmennyt.
Sauvakävely näyttää tyhmältä. Kävin tunnin lenkillä ilman sauvoja.
Tykkääkö joku oikeasti sauvakävelystä?
En koskaan innostustut sauvoista (pun intended).
Olen kävellyt tänään kolme kilometriä ja ehkä innostun kävelemään vielä lisää, sitä ei vielä tiedä.
Pyöräilin 2 tuntia.
Tosin ei ole tekosyy millekään. Sauvakävele en ikinä. Pysyn pystyssä muutoinkin.
Nääh, ei viitsi tuolla kurassa turhanpäiten rämpiä.
Se reilu tunti varmaan meni kun aamuneljältä kantelin vettä toisesta rakennuksesta pyykinpesua varten.
Plantaarifaskiitti
Yritin lähteä uusilla kengillä 1 km kävelylle. Pystyin kävelemään n. 200 metriä asfalttitiellä, sitten luovutin ja metsän kautta kotiin.
Koska olen sen verran väsynyt, että kävin vain pyörällä keskustassa (5 km päässä) shoppaamassa. Enkä muutenkaan sauvakävele, vaan joko kävelen tai hölkkää .
Kävin kävelyllä kyllä mutta vain puoli tuntia, oli niin paljon muuta hommaa varastossa ja parvekkeella. Askeleita kasassa kuitenkin yli 7000 ja vielä on koiran iltalenkki tekemättä.
Mulla ei ole kävelysauvoja, eikä tänään huvittanut lähteä kävelylle.