Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos olet lapseton ja asiakaspalvelu ammatissa ja joku asiakas toivottaa sulle hyvää äitienpäivää??

Vierailija
11.05.2024 |

Mitä sanoa toivottelijoille, eikö ne yhtään ajattele?  musta tuo toivottelu on törkeää jos ri tiefä asusnomaisesta onko hänellä lapsia vai ei ja kun ei kukaan voi tietää onko vapaaehtoisesti lapseton vai onko se kuinkakin kipeä asia. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku toivottaa hyvää äitienpäivää niin se tarkoittaa vaan nimenomaan äitienpäivää eikä minun tarvitse äiti olla. Jos on isänpäivä niin toivotetaan hyvää isänpäivää. Ystävänpäivä niin toivotetaan hyvää ystävänpäivää.

Miksi en saisi juhlia äitienpäivää vaikken äiti ole. Sama se mikä juhlapäivä niin ihan kaikki juhlitaan. 😂🥳

Vierailija
42/46 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kiitos samoin, toivottajan iästä ja sukupuolesta riippumatta.

👍Hyvä ohje meille kaikille!

Ajatella, että joku neropatti keksi vastauksen tähänkin tilanteeseen ja vielä av- mamma. Jumala on olemassa ja maailmalla on sittenkin vielä toivoa. Terävä veto, noin niinkun suomalaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, välitän eteen päin.

Vierailija
44/46 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun kävin kaupassa toivotti nainen kassalla minulle hyvää äitienpäivää.

Itse en ole äiti kun en koskaan ole lasta halunnut, 12-v sitten teetin abortin kun ehkäisy petti. Oma äitini taas oli niin hirveä ihminen että olen helpottunut että hän on kuollut.

- tänään siis kaupan kassalla asioidessani pääsi tahaton naurahdus kun minulle toivotettiin hyvää äitienpäivää, mutta samoin haluan toivottaa hyvää äitienpäivää kaikille jotka sen kohdallaan hyväksi kokevat.

Vierailija
45/46 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan samoin. Toistaiseksi kumoamattoman käsityksen mukaan jokaisella täällä kävelevällä on äiti. Olipa sitten elossa tahi ei.

Vierailija
46/46 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kiitos samoin, toivottajan iästä ja sukupuolesta riippumatta.

Näin minä tein. Toivottaja ei ollut asiakas vaan työtoveri!