"Meillä ei ole sulle mitään ihmeellistä" lahjaa toistuu joka kerta
Puoliso sanoo, ettei hänellä ole joko mitään tai "mitään ihmeellistä" joka joulu, äitienpäivä ja synttäreinä.
Appivanhemmat sanoo samaa joka joulu ja synttäri.
"Me ei nyt ostettu sulle mitään" sanoo omat vanhemmat. "Kun teillä on jo kaikkea ja juurihan me hommattiin 'Mikolle' (miehelleni) se uusi kompressori".
Alkaa olla jo ihan koomista. Ja silti vähän harmittaa, etten ole minkään ihmeellisen muistamisen arvoinen.
Kommentit (27)
Katsoa äitiä, näet tyttären. Mulla on aivan ihana vaimo ja anoppi.
Meillä on ollut suvussa tapana ostaa kukkia, kun menemme kylään. Se on periytynyt useiden sukupolvien päähän, ja nykyisin myös oma puolisoni osaa ostaa minulle tärkeänä päivänä kukkia. Ostan kukkia myös itse hänelle tärkeänä juhlapäivänä ja on usein kehunut, että on nätit.
Ei muistamisen tarvitse olla mitään suurta, mutta jos kukat ei miellytä niin sen saa kyllä minulle sanoa, jolloin tuon kahvipaketin talouteen, jossa juodaan kahvia.
Miksei voi ostaa vaikka edes kukkia juhlapäivänä? Tai luulisi, että läheinen tunnetaan sen verran hyvin, että voisi ostaa lahjakortin johonkin mieluisaan paikkaan, kuten leffateatteriin, ravintolaan, kylpylään tai hierojalle jne .
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut suvussa tapana ostaa kukkia, kun menemme kylään. Se on periytynyt useiden sukupolvien päähän, ja nykyisin myös oma puolisoni osaa ostaa minulle tärkeänä päivänä kukkia. Ostan kukkia myös itse hänelle tärkeänä juhlapäivänä ja on usein kehunut, että on nätit.
Ei muistamisen tarvitse olla mitään suurta, mutta jos kukat ei miellytä niin sen saa kyllä minulle sanoa, jolloin tuon kahvipaketin talouteen, jossa juodaan kahvia.
Juurikin näin. Yleensä kahvia kuluu. Vielä parempi, jos tietää niin kunnioittaa merkkiä, mitä ko. ihmiset tykkäävät juoda. Kukka on myös kiva lahja taikka tuominen jo aikaisemmin, kuin sitten arkulle.
Christiiina kirjoitti:
Miksei voi ostaa vaikka edes kukkia juhlapäivänä? Tai luulisi, että läheinen tunnetaan sen verran hyvin, että voisi ostaa lahjakortin johonkin mieluisaan paikkaan, kuten leffateatteriin, ravintolaan, kylpylään tai hierojalle jne .
Olen sisustanut kotini niin ettei siellä ole sijaa kukille, kynttilöille, jne.
Ja jouluna saatu lahjakortti kylpylään on edelleen käyttämättä. Ei houkuta mennä lillumaan muiden paskoihin. Ja olen tarkka, kuka minua hieroo. Vihaan niitä nuoria ylimeikattuja barbie-nukkeja, joiden voimat riittää kuin lääppimiseen. Ravintolat ja leffat on nykyään täyttä kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Olen sisustanut kotini niin ettei siellä ole sijaa kukille, kynttilöille, jne.
Ja jouluna saatu lahjakortti kylpylään on edelleen käyttämättä. Ei houkuta mennä lillumaan muiden paskoihin. Ja olen tarkka, kuka minua hieroo. Vihaan niitä nuoria ylimeikattuja barbie-nukkeja, joiden voimat riittää kuin lääppimiseen. Ravintolat ja leffat on nykyään täyttä kuraa.
Anoppi yllätti kerran. Otti lapset hoitoon ja osti lahjakortin kylpylään. Oli ihan helvetin hauskaa siellä kiljuvien kakaroiden keskellä.😂
Ja ne arjen pienet teot.