Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Meillä ei ole sulle mitään ihmeellistä" lahjaa toistuu joka kerta

Vierailija
11.05.2024 |

Puoliso sanoo, ettei hänellä ole joko mitään tai "mitään ihmeellistä" joka joulu, äitienpäivä ja synttäreinä.

Appivanhemmat sanoo samaa joka joulu ja synttäri.

"Me ei nyt ostettu sulle mitään" sanoo omat vanhemmat. "Kun teillä on jo kaikkea ja juurihan me hommattiin 'Mikolle' (miehelleni) se uusi kompressori".

Alkaa olla jo ihan koomista. Ja silti vähän harmittaa, etten ole minkään ihmeellisen muistamisen arvoinen. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
2/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus on hyvä lahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä katsoa lahajahevosen suuhun.

Vierailija
4/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit. 

Vierailija
6/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

Troijaa ei olisi vallattu jos olisivat katsoneet vähän tarkemmin. 

Vierailija
7/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta ja samaiset ihmiset vetää itse herneplantaasit nenään, jos eivät saa kunnollista lahjaa...

Vierailija
8/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

sit noilla itellä toivomuksia riittää 🤣

Vierailija
9/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä mies ja hänen vanhempansa sanoo, sano sitten kun tarviit jotain. Ei ole tapana ollut aikuisille ostaa pelkästä ostamisen ilosta. 

Vierailija
10/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel you 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

sit noilla itellä toivomuksia riittää 🤣

Hih hih hih 

Vierailija
11/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vain osaa ostaa lahjoja, olen aivan surkea siinä. Lahjojen ostaminen ei ole mun rakkaudenkieli. Liian monta kertaa sain lahjan saaneelta harmitusta kuin kiitosta. Päätin sitten että parempi säästää kaikkien hermoja ja olla ostamatta pakolla. Mutta en myös toisilta odota mitään. Joskus harvoin ostan jotain, jos oikeasti tulee sattumalta jotain sopivaa vastaan ja saatan silloin antaa ilman syytä. Mutta että monta kertaa vuodessa pitäisi stressata jonkun juhlan vuoksi että mitäs sitä tällä kertaa, kun ei aina kukkia viitsisi.

Vierailija
12/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille ensi jouluna ettei teillä ole mitään ihmeellistä tarjottavaa jos ovat kylässä ettekä tarjoa mitään, onhan heillä kotonakin ruokaa, ja et osta lahjaa jos menet kylään, sanot vain ettei teillä ole nyt mitään ihmeellistä lahjaa kun teillä on jo kaikkea.

Vierailija
13/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä lahjan? Jos sellaisia ei edes tule.

Vierailija
14/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sanonut etten enää huoli sitä prisman halpistäytekakkua ja viiden euron ruukkuruusua. Olen mieluummin ilman kuin niin mitättömästä näyttelisin tyytyväistä.

Vierailija
15/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja oli kiva saada lapsena, mutta aikuisena on vähissä ne lahjat joita oikeasti haluan tai tarvitsen.

Vierailija
16/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voi ostaa sen mitä tarvitsevat ihan itse ja kaappiin ruuat. Syököön jokainen tykönään mitä haluavat. Helpompi kaikille niin. 

Vierailija
17/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sanonut etten enää huoli sitä prisman halpistäytekakkua ja viiden euron ruukkuruusua. Olen mieluummin ilman kuin niin mitättömästä näyttelisin tyytyväistä.

Teko on tulosta tärkeämpi. 

Vierailija
18/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin tutulta ja samaiset ihmiset vetää itse herneplantaasit nenään, jos eivät saa kunnollista lahjaa...

Jaksaa hyvin muistuttaa melkein vuotta aiemmin tulevista synttäreistä. Lahjathan täytyy olla arvokkaita vaikka itse ostaa tyyliin -50% alekukan 🤣

Vierailija
19/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi oppinut vanhemmiltaan, ettei tarvitse toista lahjoilla muistaa. Hyvä puoli tossa on se, ettei sinunkaan tarvitse panostaa lahjoihin. 

Vierailija
20/27 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa hyvin muistuttaa melkein vuotta aiemmin tulevista synttäreistä. Lahjathan täytyy olla arvokkaita vaikka itse ostaa tyyliin -50% alekukan 🤣

Hih hih hih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän