Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut saa miesten huomion ja kosijoita riittää

Vierailija
11.05.2024 |

Olen seurannut viime keväästä asti työkaverin suhde elämää sivusta ja on hän siitä paljon puhunutkin. Olemme kumpikin  50+ ikäisiä sinkkuja. Sillä erolla, että kaikki luulevat minua 10v nuoremmaksi ja häntä eläkeikää kolkuttelevaksi. Hän on rääväsuinen ja minä taas aika hijlainen. Hänellä on kokoajan menossa jotain suhdeviritelmää ja useat miehet tuntuu olevan kiinnostuneita. Häntä pyydetään ulos syömään ja viime kesänäkin sanoi olleensa monissa tapahtumissa jonkun miehen pyytämänä. Häntä on kuulemma kosittukin kuukauden tuntemisen jälkeen. Itselläni ei tosiaan ole ollut yhtään mitää, ei yhtään mitään. Tämä nainen on sanonut tapailleensa 3.kin eri miestä samaan aikaan.  Onko se niin, että kun joku kiinnostuu, niin se houkuttelee muitakin?  Pitääkö tässä hankkia siis joku jouku houkutuslintu vai mitä?  Ajattelin viime kesänä, että ehkä tänä kesänä minullakin olisi jo joku, mutta hyvin epätodennäköiseltä se vaikuttaa. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään tekstin perusteella mahdotonta sanoa. Mutta olen aika varma että jos tänne postattaisiin kuva jossa te kaksi olette vierekkäin, niin jokainen heteromies pystyisi sen kuvan perusteella sekunnin sadasosassa päättelemään miksi miehet kiinnostuvat hänestä, mutta eivät sinusta.

Tämä ei itseasiassa pidä paikkansa. Työkaveri on ihan rehellisesti lajia "menninkäinen". Pienet silmät, iso nenä, viivahuulet ja rasvakasvaimia pari leuassa. Ulkonäöstä se ei voi olla kiinni. Tämäkin minua on mietityttänyt, koska tääläkin jauhetaan aina ulkönäön merkityksestä. Ja ennen kuin joku sanoo, että olet kamala ihminen, niin sanoin nyt asian koska minuahan tässä rumaksi epäiltiin. 

Minä en kyllä ajatellut tuon viestin viittaavan varsinaisesti ulkonäköön, vaan olemukseen. Katseesta ja suhtautumisesta kameraan näkee jo paljon ihmisen olemuksesta. 

Vierailija
42/44 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä miehiä olla vaikka kuinka monta, mutta heidän laadusta en menisi kyllä nyt takuuseen. Montako miestä näistä kaverisi ehdokkaista olet AP nähnyt, kelpaisiko sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennot ja avoimet ihmiset, joita moni luonnehtisi jopa rajattomiksi, vetoavat toisiinsa ja usein myös niihin vähän sulkeutuneempiin, jotka toisen ihmisen avoin ja räiskyvä persoona houkuttaa hetkeksi kuorestaan. Mutta monesti ne lähestyjät tosiaan ovat myös näitä samoja varsin rajattomia henkilöitä, joiden kanssa kaikki eivät välttämättä halua tutustua yhtään lähemmin kuin on pakko. 

Vierailija
44/44 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan