Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut saa miesten huomion ja kosijoita riittää

Vierailija
11.05.2024 |

Olen seurannut viime keväästä asti työkaverin suhde elämää sivusta ja on hän siitä paljon puhunutkin. Olemme kumpikin  50+ ikäisiä sinkkuja. Sillä erolla, että kaikki luulevat minua 10v nuoremmaksi ja häntä eläkeikää kolkuttelevaksi. Hän on rääväsuinen ja minä taas aika hijlainen. Hänellä on kokoajan menossa jotain suhdeviritelmää ja useat miehet tuntuu olevan kiinnostuneita. Häntä pyydetään ulos syömään ja viime kesänäkin sanoi olleensa monissa tapahtumissa jonkun miehen pyytämänä. Häntä on kuulemma kosittukin kuukauden tuntemisen jälkeen. Itselläni ei tosiaan ole ollut yhtään mitää, ei yhtään mitään. Tämä nainen on sanonut tapailleensa 3.kin eri miestä samaan aikaan.  Onko se niin, että kun joku kiinnostuu, niin se houkuttelee muitakin?  Pitääkö tässä hankkia siis joku jouku houkutuslintu vai mitä?  Ajattelin viime kesänä, että ehkä tänä kesänä minullakin olisi jo joku, mutta hyvin epätodennäköiseltä se vaikuttaa. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän parempaa ja viihdyttävämpää seuraa kuin sinä. Miehet monesti puhuvat että haluavat sellaisen ja sellaisen naisen, mutta eivät oikeasti tiedä mitä haluavat. Netissä varsinkin miehet arvostavat ns "kunnollista" naista, siveellistä, kaunista, hiljaista, kotona viihtyvää, liikunnallista jne. Mutta todellisuus on toinen, terveisin yksi joka nettikommenttien perusteella voisi vaikuttaa suositulta, mutta ei oikeasti ole. Tai no, kyllä mua jotkut miehet lähestyvät, mutta ovat juuri nimenomaan niitä inceleitä ja muita naisvihaajia, joille olen vain objekti ja kohtelevat sitten sen mukaisesti.

Oikeasti kaikki tykkäävät hyvistä tyypeistä (ei ns "kilteistä"), koska heidän seurassaan on hauskaa, helppoa ja hyvä olla. Seksikkyys myös kiinnostaa, vaikka netissä naisia siitä solvataankin, mutta nämä ovatkin niitä jotka eivät naisia saa ja näin purkavat pahaa oloaan. Miehet jotka haaveilevat py

Mene yökerhoon ja kysy joltain, että lähteekö tanssiin. Jos et tuota saa kotiin panemaan, niin onhan kumma.

Vierailija
22/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään tekstin perusteella mahdotonta sanoa. Mutta olen aika varma että jos tänne postattaisiin kuva jossa te kaksi olette vierekkäin, niin jokainen heteromies pystyisi sen kuvan perusteella sekunnin sadasosassa päättelemään miksi miehet kiinnostuvat hänestä, mutta eivät sinusta.

Tämä ei itseasiassa pidä paikkansa. Työkaveri on ihan rehellisesti lajia "menninkäinen". Pienet silmät, iso nenä, viivahuulet ja rasvakasvaimia pari leuassa. Ulkonäöstä se ei voi olla kiinni. Tämäkin minua on mietityttänyt, koska tääläkin jauhetaan aina ulkönäön merkityksestä. Ja ennen kuin joku sanoo, että olet kamala ihminen, niin sanoin nyt asian koska minuahan tässä rumaksi epäiltiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään tekstin perusteella mahdotonta sanoa. Mutta olen aika varma että jos tänne postattaisiin kuva jossa te kaksi olette vierekkäin, niin jokainen heteromies pystyisi sen kuvan perusteella sekunnin sadasosassa päättelemään miksi miehet kiinnostuvat hänestä, mutta eivät sinusta.

Tämä ei itseasiassa pidä paikkansa. Työkaveri on ihan rehellisesti lajia "menninkäinen". Pienet silmät, iso nenä, viivahuulet ja rasvakasvaimia pari leuassa. Ulkonäöstä se ei voi olla kiinni. Tämäkin minua on mietityttänyt, koska tääläkin jauhetaan aina ulkönäön merkityksestä. Ja ennen kuin joku sanoo, että olet kamala ihminen, niin sanoin nyt asian koska minuahan tässä rumaksi epäiltiin. 

Hänellä on myös se niin paljon parjattu punaiseksi värjätty "kananperse". Mistä kuulemma miehet eivät pidä. Minulla pitkä tukka. 

Vierailija
24/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän parempaa ja viihdyttävämpää seuraa kuin sinä. Miehet monesti puhuvat että haluavat sellaisen ja sellaisen naisen, mutta eivät oikeasti tiedä mitä haluavat. Netissä varsinkin miehet arvostavat ns "kunnollista" naista, siveellistä, kaunista, hiljaista, kotona viihtyvää, liikunnallista jne. Mutta todellisuus on toinen, terveisin yksi joka nettikommenttien perusteella voisi vaikuttaa suositulta, mutta ei oikeasti ole. Tai no, kyllä mua jotkut miehet lähestyvät, mutta ovat juuri nimenomaan niitä inceleitä ja muita naisvihaajia, joille olen vain objekti ja kohtelevat sitten sen mukaisesti.

Oikeasti kaikki tykkäävät hyvistä tyypeistä (ei ns "kilteistä"), koska heidän seurassaan on hauskaa, helppoa ja hyvä olla. Seksikkyys myös kiinnostaa, vaikka netissä naisia siitä solvataankin, mutta nämä ovatkin niitä jotka eivät naisia saa ja näi

Mies on pystyssä jo kun nainen kysyy tanssimaan.

Vierailija
25/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aina pitäneet minusta. Mitään isoa syytä ei ole. Tulemme vaan jostain syystä toimeen.

Vierailija
26/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tanssia näyttävästi, niin sulla on parvi miehiä ympärillä.

Vierailija
27/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lähestyttävän ja jollain tapaa myös itsevarman oloinen. Jos olemuksesta tulee vahvat "no tälläinen mitätön surkimus minä vaan oon"-vibat niin harva lähestyy, näin kärjistettynä.

Tärkeä vinkki: ota itsestäsi sanotut mitkä vain kohteliaisuudet reippaasti vastaan! Matalan itsetunnon ihmiset alkavat usein vähättelemään itseään, sanomaan vastaan tai jopa suuttuvat (!) kohteliaisuuden kertojalle. Se saa lähestyjät ajattelemaan että tuota en kyllä vaivaudu lähestymään tai kehumaan uudestaan :D

Vierailija
28/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi odottaa. Pyydä tanssimaan. Jos ei lähde, pyydä seuraavaa.

Vierailija
29/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi odottaa. Pyydä tanssimaan. Jos ei lähde, pyydä seuraavaa.

Miehet tekee noin.

Vierailija
30/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua kateellista ja katkeraa ämmää.

Kannattaa keskittyä siihen yhteen mieheen, josta välittää, eikä kaikkien miesten huomioon, niin elämänlaatu paranee ainakin 1000%.

Vierailija
31/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena näki paremmin mikä miesten oikea luonne on ja muut taustatekijät. Alkoholit. Jonkun inisijän huomio muille naisille ei kauheasti liikuta. Jos mies olisi sellainen joka kiinnostaa enemmän, ehkä harmittaisi.

Vierailija
32/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitkohan edes sellaisten miesten seuraa mitä tuo räväkkä saa, epäilen. Kunhan itsetuntosi on muuten kunnossa, olet ystävällinen ja myönteisellä asenteella etkä liian tarvitsevan oloinen herätät mielenkiitoa. Tietty miesaines välttää tietoisesti laadukkaita naisia ja tietty naistyyppi saa miehet uskomaan että heiltä irtoaa helpolla. Tiedä sitten, mikä tuossa on selittävä tekijä, vai onko niin hurmaava kuuskymppinen.

Vierailija
33/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon täällä tosiaan puhutaan siitä, miten pitää olla rempseä, avoin, karismaattinen, iloinen, helposti lähestyttävä jne. Aika monet ei ole ja löytävät silti puolison. Eiköhän oleellista ole löytää se yksi sopiva. Ihailijaparvi ei välttämättä takaa hyvää ja pysyvää parisuhdetta, kokemusta on.

Vierailija
34/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
35/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekee ihailija parvella jos on yksi rakastava mies?

Vierailija
36/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Häntä pyydetään ulos syömään ja viime kesänäkin sanoi olleensa monissa tapahtumissa jonkun miehen pyytämänä. Häntä on kuulemma kosittukin kuukauden tuntemisen jälkeen. Itselläni ei tosiaan ole ollut yhtään mitää, ei yhtään mitään.

Tämä nainen on sanonut tapailleensa 3.kin eri miestä samaan aikaan.  Onko se niin, että kun joku kiinnostuu, niin se houkuttelee muitakin? 

Pitääkö tässä hankkia siis joku jouku houkutuslintu vai mitä? "

:D

Vierailija
37/44 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

karisma

Sosiaalisuus/kovaääninen hölöttäminen ei ole sama asia, kuin karisma. 

Myös hiljainen voi olla karismaattinen.

Vierailija
38/44 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä tarkotin kun kirjoitin ettei suurimmalle osalle miehistä ulkonäöllä ole väliä,jos on suurisuinen rääväsuu ja menee jatkuvasti kyynerpäätaktiikalla,on vitsikäs,nauravainen niin miehet ihastuu helpommin

Vierailija
39/44 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua kateellista ja katkeraa ämmää.

Kannattaa keskittyä siihen yhteen mieheen, josta välittää, eikä kaikkien miesten huomioon, niin elämänlaatu paranee ainakin 1000%.

Elämänlaatu ei ole miehestä kiinni. Aika moni perustaa onnen ja elämän sille että etsii miestä tai on jo mies. Minun elämänlaatuni parani kun huomasin etten miestä tarvitse. Ovat suurinosa vaan riippakiviä

Vierailija
40/44 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei edes pysty olemaan sellaisia, että tapailevat kolmea yhtäaikaa. Itse jos olen alkanut jonkun miehen kanssa harrastaa enemmän seksiä, muista miehistä en ole enää sen jälkeen ollut kiinnostunut ja tuo kiinnostus / kiintymys on kasvanut siihen mieheen jonka kanssa olen harrastanut seksiä, on tullut myös tunteita.

Joskus humalassa olen sortunut yhden illan suhteisiin, mutta nyt olen vähentänyt alkoholin käytönkin. En pysty siis kuvittelemaan tilannetta, jossa olisin pidempiaikaisessa tapailusuhteessa usean kanssa yhtäaikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi