Miksi jotkut saa miesten huomion ja kosijoita riittää
Olen seurannut viime keväästä asti työkaverin suhde elämää sivusta ja on hän siitä paljon puhunutkin. Olemme kumpikin 50+ ikäisiä sinkkuja. Sillä erolla, että kaikki luulevat minua 10v nuoremmaksi ja häntä eläkeikää kolkuttelevaksi. Hän on rääväsuinen ja minä taas aika hijlainen. Hänellä on kokoajan menossa jotain suhdeviritelmää ja useat miehet tuntuu olevan kiinnostuneita. Häntä pyydetään ulos syömään ja viime kesänäkin sanoi olleensa monissa tapahtumissa jonkun miehen pyytämänä. Häntä on kuulemma kosittukin kuukauden tuntemisen jälkeen. Itselläni ei tosiaan ole ollut yhtään mitää, ei yhtään mitään. Tämä nainen on sanonut tapailleensa 3.kin eri miestä samaan aikaan. Onko se niin, että kun joku kiinnostuu, niin se houkuttelee muitakin? Pitääkö tässä hankkia siis joku jouku houkutuslintu vai mitä? Ajattelin viime kesänä, että ehkä tänä kesänä minullakin olisi jo joku, mutta hyvin epätodennäköiseltä se vaikuttaa.
Kommentit (44)
Työkaveri on ulospäinsuuntautunut, avoin, puhelias, räväkkä. Ja koska hänellä on aina riittänyt seuraa, ei ole mitään pelkoa yksin jäämisestä eikä tarvitse surkutella itseään. Itseluottamusta siis riittää.
Sinä olet epävarma ja hiljainen, varautunut seinäkukkanen. Yritä hymyillä ja puhua enemmän ja ota katsekontaktia muihin, jos haluat enemmän huomiota. Mene tapahtumiin ja juo yksi annos alkoholia etukäteen, jotta rentoudut ja saat pahimman takakireyden pois. Alkoholihan myös lisää (valheellisesti) itsevarmuutta hetkeksi.
Joillain vain on enemmän karismaa kuin toisilla. Työkaverisi on varmaan miesten mielestä mielenkiintoista ja hauskaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri on ulospäinsuuntautunut, avoin, puhelias, räväkkä. Ja koska hänellä on aina riittänyt seuraa, ei ole mitään pelkoa yksin jäämisestä eikä tarvitse surkutella itseään. Itseluottamusta siis riittää.
Sinä olet epävarma ja hiljainen, varautunut seinäkukkanen. Yritä hymyillä ja puhua enemmän ja ota katsekontaktia muihin, jos haluat enemmän huomiota. Mene tapahtumiin ja juo yksi annos alkoholia etukäteen, jotta rentoudut ja saat pahimman takakireyden pois. Alkoholihan myös lisää (valheellisesti) itsevarmuutta hetkeksi.
Täähän se ois.
Jokaisella on oikeus pitää tai olla pitämättä toisesta ihmisestä. Monet miehet vaikuttavan pitävän työkaveristasi.
Pelkästään tekstin perusteella mahdotonta sanoa. Mutta olen aika varma että jos tänne postattaisiin kuva jossa te kaksi olette vierekkäin, niin jokainen heteromies pystyisi sen kuvan perusteella sekunnin sadasosassa päättelemään miksi miehet kiinnostuvat hänestä, mutta eivät sinusta.
Ne on varmaan vähän eri tavalla aktiivisia kuin sinä.
Työkaverisi on varmaan iloinen, reheväluontoinen ja huolettoman oloinen. Se on yleinen reseptiikka.
Tosin ei kyse ole aina siitä, kuka nauraa koviten. Vuosikurssillani oli nainen, joka oli tosi nätti mutta jotenkin varautuneen oloinen (hän oli varmaan kokenut huomion kiusallisena joskus ja yritti siksi olla neutraali). Joka tapauksessa: hän sai enemmän kontakteja kuin minä, vaikkei sanonut yhteisesti sanaakaan. Kaikki miehet nyt vaan jotenkin yhtäkkiä tunsivat hänet ja puhuivat tästä "Jennystä".
Vierailija kirjoitti:
Työkaverisi on varmaan iloinen, reheväluontoinen ja huolettoman oloinen. Se on yleinen reseptiikka.
Tosin ei kyse ole aina siitä, kuka nauraa koviten. Vuosikurssillani oli nainen, joka oli tosi nätti mutta jotenkin varautuneen oloinen (hän oli varmaan kokenut huomion kiusallisena joskus ja yritti siksi olla neutraali). Joka tapauksessa: hän sai enemmän kontakteja kuin minä, vaikkei sanonut yhteisesti sanaakaan. Kaikki miehet nyt vaan jotenkin yhtäkkiä tunsivat hänet ja puhuivat tästä "Jennystä".
Joo, ei se kovaäänisyys ole se juttu, kovaan ääneen voi puhua typeriäkin juttuja. Semmoista karismaa taas voi olla vaikka joku ei sanoisi mitään, hyvä ulkonäkö nyt yleensä siinäkin vaatimuksena.
En itse kyllä uskoisi ihan suoraan kaikkia näitä puheita. Voi olla vähän lapinlisää kuten työpaikan kahvihuonekeskusteluissa yleensäkin.
Koska hän parempaa ja viihdyttävämpää seuraa kuin sinä. Miehet monesti puhuvat että haluavat sellaisen ja sellaisen naisen, mutta eivät oikeasti tiedä mitä haluavat. Netissä varsinkin miehet arvostavat ns "kunnollista" naista, siveellistä, kaunista, hiljaista, kotona viihtyvää, liikunnallista jne. Mutta todellisuus on toinen, terveisin yksi joka nettikommenttien perusteella voisi vaikuttaa suositulta, mutta ei oikeasti ole. Tai no, kyllä mua jotkut miehet lähestyvät, mutta ovat juuri nimenomaan niitä inceleitä ja muita naisvihaajia, joille olen vain objekti ja kohtelevat sitten sen mukaisesti.
Oikeasti kaikki tykkäävät hyvistä tyypeistä (ei ns "kilteistä"), koska heidän seurassaan on hauskaa, helppoa ja hyvä olla. Seksikkyys myös kiinnostaa, vaikka netissä naisia siitä solvataankin, mutta nämä ovatkin niitä jotka eivät naisia saa ja näin purkavat pahaa oloaan. Miehet jotka haaveilevat pyhästä kunnollisesta naisesta jolla on heidän mielestään ns arvo tallella, ovat itsessään aika isoja punaisia lippuja. Miehet jotka haluavat naisen josta he ovat viehättyneitä ja jonka kanssa on aidosti yhdessä hyvä olla, sekä jonka kanssa haluavat aidosti viettää aikaa, ovat niitä kunnollisia hyviä miehiä jotka kohtelevat hyvin. Heille nainen ei ole esine.
Miehet nimenomaan haluaa rääväsuisen ja weemäisen naisen,sen olen huomannut. Pitäisi olla joku pelle Miljoona joka 24/7 on jatkuvasti positiivinen, "avoin" ja mielellään just rääväsuu,olen huomannut ettei nykyään ulkonäöllä niin väliä miehille kunhan on vaan rääväsuu ja weemäinen.
Ole onnellinen, että saat olla miehiltä rauhassa.
En osaa kertoa miksi minä, mutta niin se vaan on.
Hymyilen ja ne hymyilee. Ei ole isompaa syytä.
Varmaan koska ovat sosiaalisia, meneviä ja viihtyvät ihmisten seurassa.
eipä mulla oo koskaan ollut mitään miesjonoa vaikka nätti olenkin koska olen sulkeutunut hiljainen ja ujo. Mieheni löysin netistä.
Ohis Avauksesta tai sen peukutuksista huomaa hyvin miten eritavoin suhtaudutaan miesten ja naisten avauksiin eritavoin- Jos joku mies olisi tehnyt vastaavan aloituksen miehestään niin halveksinnan määrä tätä miestä kohtaan olisi luultavasti olisi ollut taattu, että mitä se kiltti reppana jaksaa taas ulsita yksinoloaan.....
Vierailija kirjoitti:
Koska hän parempaa ja viihdyttävämpää seuraa kuin sinä. Miehet monesti puhuvat että haluavat sellaisen ja sellaisen naisen, mutta eivät oikeasti tiedä mitä haluavat. Netissä varsinkin miehet arvostavat ns "kunnollista" naista, siveellistä, kaunista, hiljaista, kotona viihtyvää, liikunnallista jne. Mutta todellisuus on toinen, terveisin yksi joka nettikommenttien perusteella voisi vaikuttaa suositulta, mutta ei oikeasti ole. Tai no, kyllä mua jotkut miehet lähestyvät, mutta ovat juuri nimenomaan niitä inceleitä ja muita naisvihaajia, joille olen vain objekti ja kohtelevat sitten sen mukaisesti.
Oikeasti kaikki tykkäävät hyvistä tyypeistä (ei ns "kilteistä"), koska heidän seurassaan on hauskaa, helppoa ja hyvä olla. Seksikkyys myös kiinnostaa, vaikka netissä naisia siitä solvataankin, mutta nämä ovatkin niitä jotka eivät naisia saa ja näin purkavat pahaa oloaan. Miehet jotka haaveilevat pyhästä kunnollisesta naisesta jolla on heidän miel
Tämä. Miehet ei oikeasti piittaa kilteistä, hiljaisista, ujoista, harkitsevista, pidättäytyvistä ns kunnollisista naisista.
Varmaa on, että miehet pitävät kauniista, seksikkäistä ja hoikista naisista jotka eivät ole kovin vanhoja ja jotka flirttaavat iloisesti ja tulee tunne, että lohkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kaikki tykkäävät hyvistä tyypeistä (ei ns "kilteistä"), koska heidän seurassaan on hauskaa, helppoa ja hyvä olla. Seksikkyys myös kiinnostaa, vaikka netissä naisia siitä solvataankin, mutta nämä ovatkin niitä jotka eivät naisia saa ja näin purkavat pahaa oloaan. Miehet jotka haaveilevat py
Olen hiljainen ja ujo ja mieheni on täysin rakastunut minuun joten väärässä olet
Asenne ratkaisee