Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että olen liian vanha kaikkeen

Vierailija
11.05.2024 |

Olen 47-vuotias, ja tuntuu siltä, että elämä on ohi, ja tämän ikäinen ei kelpaa enää mihinkään

Töitä ei löydy, koska on liian vanha, parisuhteeseen on liian vanha (yksikään mies ei kiinnostu näin vanhasta naisesta, se on tullut erittäin selväksi), ja tuntuu siltä, että harrastuksiin ja kaikkeen muuhunkin on liian vanha. Ja jos jostain uudesta harrastuksesta innostut, niin siitä olisi pitänyt innostua se 20 vuotta sitten, jos et halua erottua kaikista muista

Ja sitten pitäisi keksiä elämäänsä sisältöä seuraavaksi 35-40 vuodeksi (olettaen että sitä elää suunnilleen saman verran kuin keskivertosuomalainen)

Kommentit (76)

robotti
61/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 63v enkä ole vanha 😀 

HUH miten nuori! Ajattele jos tähän lisää 15 vuotta - hirveesti, lapsi melkein ehtisi tulla aikuiseksi - niin olet 78 vuotta? Huoh... tuntuu paljolta ja eläkkeellä jo 13 vuotta???

Minä olen 79 v. kuukauden päästä ja olen nuori muuten, mutta jalat ja selkä oireilevat pahasti. Silti hoidan yksin huushollini, käyn kaupassa ja harrastan monenlaista.

moi

Vierailija
62/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Näihin oloihin vaikuttaa ihan taatusti ensisijaisesti se onko kumppania, sekä lapsia. Joku kansanopiston piirustuskerho ei tuo kumpaakaan, käyty on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sitä töitä löydä nuorenakaan

Kyllä vaan aika moni löytää

Vierailija
64/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä etsit kivan miehen ja harrastat seksiä.

t. Nainen 50v

Vierailija
65/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama fiilis. Näihin oloihin vaikuttaa ihan taatusti ensisijaisesti se onko kumppania, sekä lapsia. Joku kansanopiston piirustuskerho ei tuo kumpaakaan, käyty on. 

Näinpä.Irvolasta kuunnella juttuja,miten ihanaa on,kun velvollisuudet helpottaa ja on ihanaa ja aikaa käydä kansalaisopiston piirustuskerhossa. S a a tana käy siellä 20 vuotta ja palaa sitten hehkuttamaan, jos vielä on niin mahtavaa.

Vierailija
66/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap, ystävällisesti huomautan, ettei tämä ole mikään mummopalsta.

Vierailija
67/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt äkkiä etsit kivan miehen ja harrastat seksiä.

t. Nainen 50v

Pyydät tietenkin mieheltä kaikenlaisiapalveluksia

Vierailija
68/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä.Irvolasta kuunnella juttuja,miten ihanaa on,kun velvollisuudet helpottaa ja on ihanaa ja aikaa käydä kansalaisopiston piirustuskerhossa. S a a tana käy siellä 20 vuotta ja palaa sitten hehkuttamaan, jos vielä on niin mahtavaa.

Joo, oon juossut kaikenmaailman harrasteissa ja kursseilla viimeiset 20 vuotta. Ei oikein nappaa enää, kun kotona on tyhjää. 

Vierailija
69/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vanha, mutta mieli nuori😂on ollut kiva elämä.Ylämäkiä ja alamäkiä ollut myös ne kuuluu elämään.Kovasti sairas olen, mutta sekin kuuluu tähän elämänkaareen ainakin minulla.En pääse minnekään joten kotona olen ja elän.Jossain vaiheessa masennuin..nyt normi mummielämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.673

Vierailija
70/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kandee ottaa se jämäpalakumppani ja pitää sitä 10 vuotta.Pääset sitten erotessa kokemaan saman vapauden riemun.

Vierailija
71/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kandee ottaa se jämäpalakumppani ja pitää sitä 10 vuotta.Pääset sitten erotessa kokemaan saman vapauden riemun.

Mä oon niin jämä etten kelpaa ees muille jämille. 

Vierailija
72/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vanha, mutta mieli nuori😂on ollut kiva elämä.Ylämäkiä ja alamäkiä ollut myös ne kuuluu elämään.Kovasti sairas olen, mutta sekin kuuluu tähän elämänkaareen ainakin minulla.En pääse minnekään joten kotona olen ja elän.Jossain vaiheessa masennuin..nyt normi mummielämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.673

Joillain meistä elämä on pelkkää alamäkeä. 

Vierailija
73/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattayalla 50v on nuori jannu vasta.

Vierailija
74/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon juossut kaikenmaailman harrasteissa ja kursseilla viimeiset 20 vuotta. Ei oikein nappaa enää, kun kotona on tyhjää. 

Kissa tai koira on mitä mainioin kumppani. Sanonkin usein, että kissa tekee kodin. :)

Vierailija
75/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa tai koira on mitä mainioin kumppani. Sanonkin usein, että kissa tekee kodin. :)

Kyllä mulla kissa löytyy mut ei se oikein juttele, ymmärrettävästi ainakaan. 

Vierailija
76/76 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa myös sitoo kotiin,kun ei ole ketään,kuka sitä hoitaisi eikä rahaa viedä hoitolaan kovin monta kertaa vuodessa.Nimimerkki kolme kissaa m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi