Oman plussan räätälöidyt henkilökohtaiset edut
Mainoksissa kerrotaan kuinka K-plussassa edut ovat nykyään henkilökohtaisia ja räätälöity omien ostotottumusten mukaan. Tällä viikolla esimerkiksi tarjouksena on palvikinkkua vaikka perheessämme kukaan ei syö kinkkua.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No sama juttu. Kaiken kukkuraksi mun mielestä K-Ruokasovellus on sekava. Siellä on eri paikoissa OmaPlussa-edut ja valikoidut etusi. Hitto.
Ihan älytöntä, että naapuri saa "valikoituna etuna" halvalla lohta ja mä joutuisin maksamaan siitä täyden hinnan. Kun en sitten sieltä lohta osta, en saa siitä tulevaisuudessakaan "personoitua tarjousta".
Mä en muutenkaan tykkää yhtään noiden algoritmien käytöstä. Mä haluaisin nähdä mitä kaupassa on tarjolla, siis erilaisia tuotteita.
Sen sijaan mulle tarjotaan yhä uudestaan Pirkka-dijon sinappia koska sitä kerran tuli ostettua ja pashaksi havaittua. Samoin yhden kerran ostin illanistujaisiin juustokeksejä. Ja jumatsukka, että ne roikkuu mun personoidulla listalla sinapin kanssa varmaan hamaan ikuisuuteen.
Mä haluaisin tarjouksia ihan perustuotteista, lihasta, kalasta, leivästä ja maidosta.
Mutta ei, K-kauppias luulee nyt ostohistoriani perusteella, että mä e
Ne tarjoaa valikoituna etuna tuotteita, joiden menekki tökkii. Ajettu ristiin varastotiedot ja kuka on edes joskus ostanut. Ettei tavara happane, kuluttajan edusta viis.
Mä olen ollut 10 v kasvissyöjä. Edelleen tulee omaetuihin kaikenlaista, mitä en osta, ole koskaan ostanut. Ilmeisesti yrittävät saada muuttamaan ostotottumuksia.
Sen sijaan esim. Alpron soijapohjaisia tuotteita ei ole tarjottu enää vuosiin. Aluksi niitä oli usein omaeduissa. Eli niitä ei tarjota, mitä ostat usein muutenkin.
Lidlissä ainoastaan on ihan kaikki tarjoukset kohdennettu ihan kaikille.
Kotimainen palvikinkku näemmä mullakin vaikken ole vuosikausiin ostanut kinkkua leivän päälle.
Ainakin itsellä tuntuu on että niissä kupongeissa on ainoastaan tuotteita joita nyt en ainakaan ostaisi. Ehkä halutaan vain luoda mielikuvaa että on "paljon tarjouksia" mutta kun ne ovat "antiräätälöityjä" niin ei tarvitse alea antaa...
Kaikkien kauppojen ns mobiiliedut ovat mielestäni tasa-arvolainvastaisia. Tiedän monia köyhiä vanhuksia, joilla ei ole älypuhelimia yms ja nimenomaan he jäävät ilman näitä tarjoustuotteita. Halpamaista toimintaa: 900 e eläkkeelä on sitten ostettava ilman näitä etuja, mitä sattuu saamaan muuten edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sielläkin pidä olla jotan mobiilijuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sielläkin pidä olla jotan mobiilijuttuja?
Joo, näytät älypuhelimelta Lidl-plus korttia ja kun olet ostanut 60 eurolla saat yhden euron alennuksen seuraavasta ostosta. Tälle edulle on vielä aikaraja. En muita miten pitkä se on mutta se nollautuu joka kuukausi.
Ne valikoidut edut on kyseisen kaupan tarjouksia, niihin ei välttämättä tarvitse edes plussakorttia, osa saattaa olla plussakortilla. Saat ne kyllä ihan samaan hintaan kuin naapurisikin. Tuotteet-kohdasta pääset kyllä selaamaan kaikki tuotteet, ainakin ne, mitä saa ostettua netin kautta, kaupan valikoimassa voi olla enemmänkin tuotteita.