Kutsuin huoltomiehen turhaan ja nolottaa
Onko muille käynyt? :( en viitsi kertoa mitä tapahtui mutta minun moka oli
Kommentit (25)
Hah hah, mitä tunareita. Minä olen niin monitaitounen että mitään huoltomiehiä en ole koskaan tarvinnut.
Korjaan kaiken, kuuletteko, kaiken!
Joskus tehtaalla kutsuin huoltomiehen, tavallaan turhaan, mutta syynä oli satunnaisesti esiintyvä vika ja tietenkin se sattui olemaan kunnossa huoltomiehen paikallaollessa. Kyllä ärsytti, hetikohta sama vika ilmestyi uudelleen ja tuotanto seisoi sen takia. Satunnaisesti ja tilapäisesti esiintyvät viat on kaikkein v1ttumaisimpia juuri tämän takia, lisäksi ne on vaikeita löytääkin :/
Edellisen asunnon parkkipaikan lämpötolpassakin oli kerran joku tilapäinen häiriö, tuli kutsuttua huoltomies mutta tolppa osoittautui kunnossa olevaksi. Tämmöistä kosmista keljuilua mulle muutenkin elämässä ihan jatkuvaan :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tajuat mokanneesi niin heitä vaatteet pois ja mene sängylle huutaen huoltomiestä avaamaan putkesi. Tällöin virheesi ei paljastu vaan saat hoitoa 60e tuntihintaan
Ei oikein kiinnosta. Ne huoltomiehet on monesti vanhoja setiä.
Iästä viis. Jääkaapin huollosta voi silti saada alennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit kutsua huoltomiehen turhaan ja odottaa häntä vähäpukeisena.
Tyypillistä eikä tajuta että nykyään sieltä voikin tulla "huoltohenkilö" ja sitten se on kieltämättä kutsuttu turhaan.
Lesboiluhan on parasta. Yksikään mies ei varmasti valita, jos huoltaja onkin nainen.
Tyypillistä eikä tajuta että nykyään sieltä voikin tulla "huoltohenkilö" ja sitten se on kieltämättä kutsuttu turhaan.