Eroaisitko, jos saisit tietää että kumppanisi on käynyt maksullisissa Aasiassa?
Tämä siis ennen suhdettanne?
Entä lähtisitkö suhteeseen tietäen tällaisesta?
Kommentit (782)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä Aasian vientipuolen miesten vaimoilta. Tällaisessa yrityksessä (naisena) työskennelleenä voin kertoa, että nuo äijät käyvät maksullisissa kaikki. En jaksa - enkä halua- uskoa, että vaimot ovat kotona niin sokeita, että eivät asiaa tajua.
Nyt puhut varmaan Kiinasta tai Japanista? Koska aika vaatimattomastihan meillä vientikaupan edutusta on esim Thaimaassa.
Onko Kiinassa tosiaan niin helppoa käyttää maksullisia palveluita? Tuosta noin vaan kielitaidottomana jossain Dongguanissa löytää palveluntarjoajia, eikä viranomainen yhtään pelota?
Yleensä tuolta löytyy opas moiseen. Yritysten arkea, kuulunee kauppatapaan. 🙄
eipä koskaan tullut vastaan matkapuhelinbusineksessa moista kauppatapaa.
Kuppiloissa toki pyöri nälkäistä tyttöä etsimässä länsimaista sugar daddya, mutta ei niitä toimittajan edustajat kyllä koskaan tarjoilleet :D
Vierailija kirjoitti:
"Olen itse siis Thaimaassa asuvana sitä mieltä, ettei ihmiskauppaa seksityössä tai lasten parittaminen ole mikään yleinen ilmiö ja ongelma, kuten siellä jotkut ajatellavat."
Nuo vapaaehtoisesti Pattayalle seksitöihin hankkiutuvat ovat vain enemmän kuin usein jo taustaltaan prostituutioon pakotettuja. Hyvin nuoria tyttöjä, jopa lapsia, myydään, siepataan tai groomataan pohjoisen maaseutumaisilta alueilta prostituutioon. Yleensä paikallisiin kaupunkeihin, joissa hyväksikäyttäjät ovat paikallisia miehiä, mutta myös turistikeskuksiin sekä ulkomaisiin "hierontalaitoksiin" etenkin Japaniin.
"According to the Global Slavery Index (2018), there are more than 600,000 victims of human trafficking in Thailand."
Suuri enemmistö tutkimuksen mukaan seksikaupassa, loput kalastusaluksilla ja tekstiiliteollisuudessa.
Ja kyllä, boikotoin Thaimaata.
Bullshit! Toki saat uskoa suurelta osin harhaisiin käsityksiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen itse siis Thaimaassa asuvana sitä mieltä, ettei ihmiskauppaa seksityössä tai lasten parittaminen ole mikään yleinen ilmiö ja ongelma, kuten siellä jotkut ajatellavat."
Nuo vapaaehtoisesti Pattayalle seksitöihin hankkiutuvat ovat vain enemmän kuin usein jo taustaltaan prostituutioon pakotettuja. Hyvin nuoria tyttöjä, jopa lapsia, myydään, siepataan tai groomataan pohjoisen maaseutumaisilta alueilta prostituutioon. Yleensä paikallisiin kaupunkeihin, joissa hyväksikäyttäjät ovat paikallisia miehiä, mutta myös turistikeskuksiin sekä ulkomaisiin "hierontalaitoksiin" etenkin Japaniin.
"According to the Global Slavery Index (2018), there are more than 600,000 victims of human trafficking in Thailand."
Suuri enemmistö tutkimuksen mukaan seksikaupassa, loput kalastusaluksilla ja tekstiiliteollisuudessa.
Pakkohan ne silmät on sulkea jos meinaa palveluita siellä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän silti thaimaalaisten naisen suosion miesten silmissä, sillä he vaan osaavat käyttäytyä niin vetoavasti meihin miehiin päin. Moni mies on myyty thaimaalaisen naisen valloittavan hymyn, ystävällisyyden ja miehiin kohdistuvan vanhakantaisen asenteen edessä. Ymmärrän myös miten nämä kaakkois-aasian maiden naiset ovat uhka länsimaalaisile naisille, mikä siten herättää närää ja halveksuntaa tai jopa suoranaista ra...sistista suhtautumista aiheeseen (etenkin joidenkin suomalaisten naisten taholta). Täällä asia halutaan nähdä vain yksioikoisen musta-valkoisesti asetelmalla vain looserit ja toivottomat tapaukset hakevat seuraa Aasian maista. Noh..asia ole kuitenkaan niin esim. omalla kohdallani, sillä olen ollut naimisissa ja parisuhteessa suomalaisten naisten kanssa, mutta päätynyt valitsemaan Aasian ja suhteen thaimaalaisen naisen kanssa.
"Suomalaisten naisten seksiturismi on sitä parempaa seksiturismia. Siinä on vähän tunteitakin jopa pelissä. Mennyt elämä ei koske meitä naisia siinä määrin mitä miehissä jos ovat käyttäneet maksullista. Naisten seksiturismi auttaa paikallisia toisin kun miesten, jotka luotte vain ilmiön jossa nälkään kuolevia tyttöjä kaupataan Bangkok:in kaduilla. Hyi teitä miehiä. Hävetkää. Ps naiset ei voi saada myös hiv:ä."
Älä höpsi tuollaisia. Sano vielä, että suuseksikin on turvaseksiä. Kyllä naiset saavat ja monet parisuhteessa elävät naiset ovat saaneetkin HIV:n miestensä seksilomien seurauksista. Tuo pitäisi luokitella aviorikokseksi ja rikosnimike tulisi olla vammantuottamus. Aviorikoksista pahin, mitä voin kuvitella.
Kirjoitinkin nro. 461:en ja 469:n kommentit, joissa jälkimmäisessä kirjoitin, että varmin tapa saada HIV-tartunta on miesten välisestä seksistä johtuen hauraista limakalvoista p**seessä, johon tulee herkemmin haavaumia. Toisena tulee miehestä naiseen johtuen suuresta limakalvokontaktista ja sen jälkeen naisesta mieheen.
Naisen on paljon hankalampi tartuttaa, vaikken riskiä vähättele. Edelleen kuitenkin tunnetaan vähän naispuolisia tartuttajia, etenkin sarjatartuttajia. Riski se pieni riskikin on toki. Jos olisin HIV-positiivinen nainen, en tasankaan antaisi kenellekään paljaalla, vaikka miten vaikeaa olisi olla naisena HIV-tartuttaja. Sen sijaan sitä voi istua oikeuden edessä epäiltynä rikoksesta, vaikkei olisi onnistunut tartuttamaan ketään. En anna edes HIV-negatiivisenakaan kenellekään paljaana, hyh. Minä olen aina se, joka kondomit ostaa, jos sattuu jonkun miehen kohtaamaan, ja aina hoidan nämä asiat selvinpäin.
"Älä höpsi tuollaisia. Sano vielä, että suuseksikin on turvaseksiä. Kyllä naiset saavat ja monet parisuhteessa elävät naiset ovat saaneetkin HIV:n miestensä seksilomien seurauksista. Tuo pitäisi luokitella aviorikokseksi ja rikosnimike tulisi olla vammantuottamus. Aviorikoksista pahin, mitä voin kuvitella.
Kirjoitinkin nro. 461:en ja 469:n kommentit, joissa jälkimmäisessä kirjoitin, että varmin tapa saada HIV-tartunta on miesten välisestä seksistä johtuen hauraista limakalvoista p**seessä, johon tulee herkemmin haavaumia. Toisena tulee miehestä naiseen johtuen suuresta limakalvokontaktista ja sen jälkeen naisesta mieheen.
Naisen on paljon hankalampi tartuttaa, vaikken riskiä vähättele. Edelleen kuitenkin tunnetaan vähän naispuolisia tartuttajia, etenkin sarjatartuttajia. Riski se pieni riskikin on toki. Jos olisin HIV-positiivinen nainen, en tasankaan antaisi kenellekään paljaalla, vaikka miten vaikeaa olisi olla naisena HIV-tartuttaja. Sen sijaan sitä voi istua oikeuden edessä epäiltynä rikoksesta, vaikkei olisi onnistunut tartuttamaan ketään. En anna edes HIV-negatiivisenakaan kenellekään paljaana, hyh. Minä olen aina se, joka kondomit ostaa, jos sattuu jonkun miehen kohtaamaan, ja aina hoidan nämä asiat selvinpäin."
Eikö tuo avioliittolaki kuse teitä naisia eniten nilkkaan? Pettämiset ja negatiiviset tulokset isyystesteistä kuulluu silloin tuohon myös.
Hiv:in tietoisesti levittämisestä saa nyt jo tuomion. Meinasitko jos sinulla joskus (toivottavasti ei) on Hiv kertoa siitä ensin vai luotatko tuohon että "että naiset eivät levitä niin pahasti" tai että kumi tuo turvaa? Entä sitten jos mies saa sinulta hiv:in kumista huolimatta?
Taudeista en ole vielä sanonutkaan mitään, vaikka monta viestiä olen kirjoittanut. Aikaisemmin Suomessa oli velvoite kertoa epäilys siitä mistä tartunta on tullut, siis nimi. Ei se varmaan aina ollut tiedossa mutta tartuntaketjut jäljitettiin silloin kun hiv tuli Suomeen. (Homoystäväni kuoli tautiin kun hoitoa ei ollut.)
Päihdeongelmaiset ja syrjäytyneet seksin ostajat käyvät Thaimaassa helppouden ja turvallisuuden takia, mutta he tuskin ovat suuri riski kansantaloudelle. Mitä syrjäytyneempi sitä vähemmän käyttää terveyspalveluja mikä juuri yksi syrjäytymisen syy onkin. Tätä on siis tutkittu nimenomaan hiv-positiivisten parissa. Nimetön testaus löysi paljon tartuntoja Venäjän seksituristeists, sama kampanja pitäisi toteuttaa Thaimaan seksituristeihin.
Seksitaudeista piittaamattomuus liittyy moniongelmaisuuteen. He ovat kuin muutkin suomalaiset eli elämön parina viimeisenä vuotena kulut ovat suuret, elämä vain jää paljon lyhyemmäksi kuin muilla.
Jos ihmiskaupanuhreja haluaa löytää niin parhaiten löytyy Bangladeshista. Siellä on kunnon bordelleja, joissa naiset lukkojen takana odottamassa asiakkaita.
Heidän kohtalo ei valitettavasti länsimaalaisia voisi vähempää kiinnostaa :(
Vierailija kirjoitti:
Minä en boikotoi Thaimaata, ei vain huvita kehitysmaissa matkailla. Kurjuutta ja muuta skeidaa ei jaksa määräänsä enempää katsella, saati lomailla sen keskellä ja vielä helteessä. Thaimaa ei ole ihan niitä maailman pahimpia saastamaita (edelle menevät mm. Intia ja Pakistan), mutta kehitysmaa silti. En ymmärrä myöskään miksi ihmiset menevät eläintarhaan. Ihanko siitä pitäisi maksaa ja nauttia, kun saa katsella villieläintä vangittuna? En ole masokisti enkä sadisti, joten kyllä siitä pitäisi maksaa hyvä korvaus, että viitsisin lähteä varta vasten katsomaan ihmisten typeryyttä ja julmuutta, jota koetetaan naamioida huviksi. Ei Eurooppakaan ole täydellinen, mutta naisilla ja lapsilla kuitenkin on ihmisarvo lain edessä, eläinten osalta sen sijaan on paljon tehtävää täälläkin.
Kyllä.
Jos mieheni olisi maksanut seksistä ja tukenut ihmiskauppaa, olisi pakko erota.
En tuntisi miestäni lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiskaupanuhreja haluaa löytää niin parhaiten löytyy Bangladeshista. Siellä on kunnon bordelleja, joissa naiset lukkojen takana odottamassa asiakkaita.
Heidän kohtalo ei valitettavasti länsimaalaisia voisi vähempää kiinnostaa :(
Intiassa on ihan samanlaisia alueita ja seksibisnes myös Thaimaassa perustuu samanlaiseen kaavaan kuin tässä kerrotaan. Mutta Pera, Kake ja muut seksituristit tietysti tietävät paremmin, että Thaimaassa kaikki naiset pitävät seksityötä unelma-ammattina.
Ei tuossa pätkässä ollut lukkoja ja kaltereita, mihin niitä tarvittaisiin? Mutta Euroopassa olen nähnyt kalterein varustettuja bordelleja muutamia. Yksi oli Saksassa, toinen Belgiassa tavallisella ok-alueella, ja sitten Espanjassa ja Italiassa näitä on enemmänkin. Kehitysmaassa et pääse karkaamaan mihinkään, mihin sinä muka menisit? Vaihtoehto on kuolla kadulla nälkään tai myydä siellä seksiä. Euroopassa karkaaminen sen sijaan olisi mahdollista, vaikka henkiset kalterit ovat monesti fyysisiä vahvempia.
Eroaisin, mutta mun mies ei ikinä tekisi mitään sellaista, kun ei hyväksy.
Mieheni on käynyt maksullisilla pojilla Thaimaassa joskus aikoinaan
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on käynyt maksullisilla pojilla Thaimaassa joskus aikoinaan
Ok Keijo.
Vierailija kirjoitti:
"Varmasti puhuvat monenlaista. Thaimaassa pitkään asuneena olen nähnyt jo sen verran paljon ja tunnen paljon ystäväpiiristäni naisia tämänkin asian tiimoilta, ettei suominaisten harhaiset näkemykset oikein vakuuta. Nämä suominaisten puheet ihmiskaupan uhreista eivät ole mikään yleistettävä ilmiö. "
Suominainen, tuon sanan olen kuullut ainoastaan täällä.
Minä ite-maailmankuvaan täällä (on tietty muunkinlaisia kuplia, myös omani) kuuluu hyvin kapea naiskuva, jossa "suominaiset" harrastavat irtoseksiä, pyllistävät ig:ssa tai sitten he ovat lihavia "palstamammoja" tai rajoittavia vaimoja. Ulkomaalaiset naiset taas ovat iloisia, rentoja ja hoikkia seksityöläisiä.
Palstalla oppii omasta kuplastaan havainnoimalla toisen kuplia, eivätkä nämä ole mitään trollausta, vaan kirjoittajilleen totisinta totta. Kaikki naisethan ovat maksullisia, kukin tavallaan. Se on heille enemmän kuin kupla, se on filosofiaa, joka
Näin naisena, ilman sarvia ja hampaita, totean että länkkärin on hyvin helppo jeezuztella moraalista kun meillä ei kuole nälänhätään jos joutuu työttömäksi ja työttömyyskään ei niin uhkaa kun voi aina opiskella itselleen kohtuulliset tulot tuovan ammatin. Ei mulla ole ainakaan mitään käsitystä länsimaalaisena naisena siitä mitä on sellainen köyhyys jossa on pakko itsensä elättääkseen tehdä ihan mitä tahansa. Toivottavasti en tule sitä ikinä tietämäänkään.
En ymmärrä, mitä merkitystä maanosalla on. Haiskahtaa etnisesti syrjivältä asennoitumiselta.
"Näin naisena, ilman sarvia ja hampaita, totean että länkkärin on hyvin helppo jeezuztella moraalista kun meillä ei kuole nälänhätään jos joutuu työttömäksi ja työttömyyskään ei niin uhkaa kun voi aina opiskella itselleen kohtuulliset tulot tuovan ammatin. Ei mulla ole ainakaan mitään käsitystä länsimaalaisena naisena siitä mitä on sellainen köyhyys jossa on pakko itsensä elättääkseen tehdä ihan mitä tahansa. Toivottavasti en tule sitä ikinä tietämäänkään."
Eihän tässä naisten moraalista ole ollut kyse, vaan seksiä ostavien miesten moraalista, tai moraalittomuudesta. On todettu moneen kertaan, ettei noilla naisilla ehkä ole parempia vaihtoehtoja elättää itseään tai lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toki saat uskoa suurelta osin harhaisiin käsityksiisi."
Juuh. Tutkimuksen tehneet: International Labour Organization (ILO), Walk Free Foundation ja the International Organization for Migration, näiden tutkijat ovat kaikki väärässä ja joku suomalainen kela-asiakas, joka on vienyt tulonsiirtonsa matalan elintason halpamaahan eikä pysty kohtaamaan valintojensa matalaotsaisuutta, on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Jos mieheni olisi maksanut seksistä ja tukenut ihmiskauppaa, olisi pakko erota.
En tuntisi miestäni lainkaan.
Samaa mieltä. Olemme menneet yhteen jo tukevasti keski-ikäisinä, mutta molempia on yhdistänyt siihenkin saakka se, ettei seksiä ole saattanut harrastaa ilman tunteita.
Molemmilla aiemmat kumppanit mahtuu yhden käden sormin laskettavaksi. Katsomme kyllä yhdessä aikuisviihdettä, eikä se ole kummallekaan ollut vierasta aiemminkaan, mutta vain laadukkailta tuotantoyhtiöiltä. Eli mitään siveydensipuleita ei olla, ei vaan ole koskaan tehnyt mieli irtoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
"Näin naisena, ilman sarvia ja hampaita, totean että länkkärin on hyvin helppo jeezuztella moraalista kun meillä ei kuole nälänhätään jos joutuu työttömäksi ja työttömyyskään ei niin uhkaa kun voi aina opiskella itselleen kohtuulliset tulot tuovan ammatin. Ei mulla ole ainakaan mitään käsitystä länsimaalaisena naisena siitä mitä on sellainen köyhyys jossa on pakko itsensä elättääkseen tehdä ihan mitä tahansa. Toivottavasti en tule sitä ikinä tietämäänkään."
Eihän tässä naisten moraalista ole ollut kyse, vaan seksiä ostavien miesten moraalista, tai moraalittomuudesta. On todettu moneen kertaan, ettei noilla naisilla ehkä ole parempia vaihtoehtoja elättää itseään tai lapsiaan.
No mikä sinun vaihtoehtosi on näille naisille? Kun valmis viemään myös seksibusineksellä tienaamisen mahdollisuuden heiltä, mitä olet valmis antamaan heille tilalle näiden tulojen menetyksestä? Et mitään vaan tyydyt vain paheksumaan ja moralisoimaan.