Eroaisitko, jos saisit tietää että kumppanisi on käynyt maksullisissa Aasiassa?
Tämä siis ennen suhdettanne?
Entä lähtisitkö suhteeseen tietäen tällaisesta?
Kommentit (782)
Todella vanhanaikaisia näkemyksiä naisilla. Vai onko vain muutama uskovainen hullu täällä huutelemassa?
Tavallinen mukava asiallinen mies ei suomesta saa tavallista hoikkaa nättiä naista. Yksi Thaimaanloma vuodessa piristää. 2-3 viikkoa ja yksi tai useampi tyttöystävä seurana. Ei tarvitse kuin mennä baariin ja katella kuka olis parhaan näköinen.
Suomessa baarista pääset kotiis ilman seuraa, yli 100€ juoneena ja kalliin taksin maksaneena. Tinderissä 0 matchia.
Vierailija kirjoitti:
Todella vanhanaikaisia näkemyksiä naisilla. Vai onko vain muutama uskovainen hullu täällä huutelemassa?
Tavallinen mukava asiallinen mies ei suomesta saa tavallista hoikkaa nättiä naista. Yksi Thaimaanloma vuodessa piristää. 2-3 viikkoa ja yksi tai useampi tyttöystävä seurana. Ei tarvitse kuin mennä baariin ja katella kuka olis parhaan näköinen.
Suomessa baarista pääset kotiis ilman seuraa, yli 100€ juoneena ja kalliin taksin maksaneena. Tinderissä 0 matchia.
Siksi me naiset säälimme niitä aasialaisia, enemmän tai vähemmän seksityöhön pakotettuja tai pakon edessä siihen ajautuneita naisia, jotka joutuvat sinuun koskemaan. Ja muihin kaltaisiisi. Kertoo paljon miehen ulkonäöstä jos matcheja on 0. Jopa tosi töhön näköiset ystäväni saavat joitain matcheja tinderissä, eikä todellakaan voi puhua missään mittakaavassa komeista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi me naiset säälimme niitä aasialaisia, enemmän tai vähemmän seksityöhön pakotettuja tai pakon edessä siihen ajautuneita naisia, jotka joutuvat sinuun koskemaan. Ja muihin kaltaisiisi. Kertoo paljon miehen ulkonäöstä jos matcheja on 0. Jopa tosi töhön näköiset ystäväni saavat joitain matcheja tinderissä, eikä todellakaan voi puhua missään mittakaav
Jokaisella on tietysti oma mielipide. Te naiset nyt moraaliposeeraatte ja kerrotte niitä 'oikeita' ja 'hyväksyttäviä' mielipiteitänne. Mutta se ei poista tavallisen työtätekevän miehen tuskaa joka palaa tyhjään kotiin työpäivän jälkeen.
Thaimaasta saa täytettä tyhjään elämään ja poistaa yhden naisen sukuineen köyhyydestä/kurjuudesta, eli vähän hyväntekeväisyyttäkin. Ei tarvii UNICEFfille tai punasen kusetuksen liivijengeille antaa, ku pelastaa yhden naisen kerrallaan suomeen kivalle miehelle vaimoksi, mistä teistä suominaisista ei ole.
En minäkään pidä seksiä ostavia miehiä arvossa, mutta hyödyttääkö heitä haukkua tässä? Se ei muuta mitään.
Minulle riittää, että pysyn erossa tuollaisista omassa oikeassa elämässäni enkä sulje pois sitäkään vaihtoehtoa, että joku heistä ei olisi läpeensä paha, sillä pahoja tekoja tekevät välillä normaalitkin ihmiset monista ymmärrettävistä syistä.
En voisi mitenkään pitää edes ystävänä henkilöä, jolle seksin ostaminen on ok, se vain on niin iso ero arvomaailmassa ja ihan kaikessa, mutta suvaita heitäkin täytyy niin kauan, kun toiminta on laillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi me naiset säälimme niitä aasialaisia, enemmän tai vähemmän seksityöhön pakotettuja tai pakon edessä siihen ajautuneita naisia, jotka joutuvat sinuun koskemaan. Ja muihin kaltaisiisi. Kertoo paljon miehen ulkonäöstä jos matcheja on 0. Jopa tosi töhön näköiset ystäväni saavat joitain matcheja tinderis
Ai nyt puhutaan siis jo postimyyntivaimoista, luulin että puhuttiin seksityöstä. Tai sama asiahan se sinällään on. Minä näen työssäni (matalapalkka-ala, ei aina vaadita edes koulutusta riippuen kuinka hädässä rekrytään) näitä Aasiasta tuotuja vaimoja. Passaavat täällä ällöttäviä möhömahamiehiään vuoden, hankkivat sen jälkeen koulutuksen ja/tai työpaikan ja ovat onnessaan kun pääsevät pois siitä suhdehelvetistä. Onneksi Suomessa on siihen mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Menneisyys on menneisyyttä" pätee ilmeisesti naisiin. Miehet ei saa etsiä seksuaalisuuttaan ja toteuttaa fetissejään ja fantasioitaan.
Reilua?
Miehet eivät tajua, että ostaessaan seksiä ylittävät rajan, josta ei ole paluuta. Toiminnasta muodostuu tapoja. Seksin ostaminen on aivan eri asia kuin seurustelusuhteet nuorena eri ihmisten kanssa. Jos fantasia on maksullisissa käyminen, se kertoo valitettavasti hieman liikaa, joten ei kiitos.
Päteekö sama naisten FWB-suhteisiin ja naisten yhden illan juttuihin? :) :) :)
FWB on ihan eri asia. Olen kivan 10v nuoremman naisen kanssa FWB suhteessa ja tapaamme muutenkin kuin vain seksin merkeissä. Viihdymme hyvin yhdessä. Olen naimisissa oleva 5-kymppinen mies, jolla seksi on loppunut kotona. Mielestäni FWB suhde ei mitenkään olle verrannollinen maksulliseen seksiin, eivätkä yhden yön suhteetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Menneisyys on menneisyyttä" pätee ilmeisesti naisiin. Miehet ei saa etsiä seksuaalisuuttaan ja toteuttaa fetissejään ja fantasioitaan.
Reilua?
Miehet eivät tajua, että ostaessaan seksiä ylittävät rajan, josta ei ole paluuta. Toiminnasta muodostuu tapoja. Seksin ostaminen on aivan eri asia kuin seurustelusuhteet nuorena eri ihmisten kanssa. Jos fantasia on maksullisissa käyminen, se kertoo valitettavasti hieman liikaa, joten ei kiitos.
Päteekö sama naisten FWB-suhteisiin ja naisten yhden illan juttuihin? :) :) :)
FWB on ihan eri asia. Olen kivan 10v nuoremman naisen kanssa FWB suhteessa ja tapaamme muutenkin kuin vain seksin merkeissä. Viihdymme hyvin yhdessä. Olen naimisissa oleva 5-kymppinen mies, jolla seksi on loppunut ko
Enpäs huomannutkaan tuollaista kommenttia aiemmin, johon vastasit.
Pitää olla aika erikoinen tyyppi rinnastaessaan fwb-suhteen tai yhden illan suhteen seksin ostamiseen. Eihän niillä ole mitään tekemistä keskenään. Itse en tosin ole irtosuhteita harrastanut. Yksi fwb oli nuorempana.
Jämänaisten foorumilla huudellaan miesvastaisia juttuja. Miehenä vain hyviä kokemuksia. Rahaa palaa, mutta hyväkroppaisia vaimoja tuodaan suomeen ja Thaimaassa tavalliset miehet pääsee nauttimaan hoikista nuorista parikymppisistä, mikä suomessa ei onnistu.
Eikä ole pelkkä pano ja moi moi, vaan voidaan olla päiviä, viikkoja ja ehkä loppuelämä yhdessä. Miehetkin kaipaa haliseuraa, eikä pelkkää suoritusta kun himot iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, mutta Aasiassa maksullisissa käydessään vähän simppelimpikin tapaus kyllä tajuaa että homma on suurella todennäköisyydellä ei-vapaaehtoista.
Nyt vaan oikeasti tiedä mistä puhut. Oletko edes käynyt koskaan Aasiassa? Minä sentään olen asunut Thaimaassa jo pitkän ikäni, joten tiedän mistä puhun. Teillä siellä Suomessa on oikeasti aivan käsittämättömän myyttiset ja negatiiviset käsitykset Thaimaasta ikään kuin naiset olisivat tällä miesten orjia ja kauppatavaraa ja jopa niin, että lapsiakin paritetaan. Aivan käsittämätöntä paskaa suollatte siellä. Naiset tekevät seksibusinestä ihan vaan sen vuoksi, että se tuottaa enemmän kuin tavallinen työ ja moni tekee sitä tavalisen työn ohessa ja omaehtoisesti niin Suomessa kuin Thaimaassa. Kukaan ei pakota naisia myymään itseään edes Thaimaassa vaan jotkut naisista aivan itse lähtevät "helpomman rahan" perässä esim. baaritytön töihin.
Lisäksi maassa on lukuisia bodymassage hotelleja, joissa naiset voivat valvotusti eli turvallisesti tarjota seksiä ja tämä on maan tapa ilman tuomitsemaanne seksiturismiakin. Jopa espanjasta ja keskieuroopasta löytyy vähän vastaavia, joten ei tämä ole vain aasialainen konsepti. SUomessa ei tällaista ole lainsäädäntö mahdollistanut, mutta naiset siellä näyttävät mainostavan seksipalvelujaan verkossa erilaisilla deittisaiteilla. Tinderissä näyttää moni nuori nainen etsivän sugardaddyjä tai sponssiseuraa. Lopulta kyse on samasta asiasta eli maailman vanhin ammatti on saanut vain erilaisia ilmenemismuotoja. On tullut myös onlyfanssia ja alastonsuomea ym. missä monet naiset hakevat miehiltä sponssia erilaisia palveluita vastaan. Todellisuus on karumpi kuin mitä av-mamma ymmärtääkään. Nyt voit alapeukuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, mutta Aasiassa maksullisissa käydessään vähän simppelimpikin tapaus kyllä tajuaa että homma on suurella todennäköisyydellä ei-vapaaehtoista.
Nyt vaan oikeasti tiedä mistä puhut. Oletko edes käynyt koskaan Aasiassa? Minä sentään olen asunut Thaimaassa jo pitkän ikäni, joten tiedän mistä puhun. Teillä siellä Suomessa on oikeasti aivan käsittämättömän myyttiset ja negatiiviset käsitykset Thaimaasta ikään kuin naiset olisivat tällä miesten orjia ja kauppatavaraa ja jopa niin, että lapsiakin paritetaan. Aivan käsittämätöntä paskaa suollatte siellä. Naiset tekevät seksibusinestä ihan vaan sen vuoksi, että se tuottaa enemmän kuin tavallinen työ ja moni tekee sitä tavalisen työn ohessa ja omaehtoisesti niin Suomessa kuin Thai
Olet spämmännyt samaa jo 10 viestiä, ei tarvitse enää, mielipiteesi on tullut jo ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan oikeasti tiedä mistä puhut. Oletko edes käynyt koskaan Aasiassa? Minä sentään olen asunut Thaimaassa jo pitkän ikäni, joten tiedän mistä puhun. Teillä siellä Suomessa on oikeasti aivan käsittämättömän myyttiset ja negatiiviset käsitykset Thaimaasta ikään kuin naiset olisivat tällä miesten orjia ja kauppatavaraa ja jopa niin, että lapsiakin paritetaan. Aivan käsittämätöntä paskaa suollatte siellä. Naiset tekevät seksibusinestä ihan vaan sen vuoksi, että se tuottaa enemmän kuin tavallinen työ ja moni tekee sitä tavalisen työn ohessa ja omaehtoisesti niin Suomessa kuin Thai
Olen käynyt monesti, ja tulen käymään niin kauan kuin minussa henki pihisee. Näen asiassa selvästikin erilaisen puolen. Kuulen naisilta juttuja jotka tulevat painajaisiini vielä vuosien päästä. Ehkä sinulle maksulliset naiset eivät ahdingostaan avaudu. Se olisi ns. pas kaa bisneksentekoa.
Mutta pidä sinä illuusiosi. Seksityön nurjat puolet ovat ihan tilastoitua faktaa, ja iso ihmisoikeusongelma maailmanlaajuisesti. Nyt ehkä näen millaiset miehet seksiä ostavat Aasiassa. Sinä kyllä sydämessäsi tiedät, mutta suljet silmäsi sillä kivaa on ja halvalla saa. Unohdat näppärästi, että sinun huvisi mahdollistaa ihan oikea ihminen. Ei seksinukke tai muu hyödyke. Ja kyllä, seksityötä voi tehdä myös vapaaehtoisesti, mutta köyhässä maassa se on usein käytännössä ainoa vaihtoehto. Sinä nautit, muut eivät. Mutta oma muna on aina tärkein tietynlaisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin. En lähtisi edes sellaiseen suhteeseen, yksin pärjään vallan mainiosti.
Naiset ei pärjää yhtä hyvin kuin miehet. Miehet matkustelee ja pitää hauskaa Aasiassa. Naiset rääkyvät ja solvaavat miehiä jollakin hikisellä foorumilla.
Naiset pärjää paremmin kuin miehet. Näin se vaan on ja on aina ollut.
Jos näin on, niin miksi lähes kaikki maailman itse varallisuutensa luonneista miljärdööreistä on miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan oikeasti tiedä mistä puhut. Oletko edes käynyt koskaan Aasiassa? Minä sentään olen asunut Thaimaassa jo pitkän ikäni, joten tiedän mistä puhun. Teillä siellä Suomessa on oikeasti aivan käsittämättömän myyttiset ja negatiiviset käsitykset Thaimaasta ikään kuin naiset olisivat tällä miesten orjia ja kauppatavaraa ja jopa niin, että lapsiakin paritetaan. Aivan käsittämätöntä paskaa suollatte siellä. Naiset tekevät seksibusinestä ihan vaan sen vuoksi, että se tuottaa enemmän kuin tavallinen työ ja moni tekee sitä tavalisen t
Olet spämmännyt samaa jo 10 viestiä, ei tarvitse enää, mielipiteesi on tullut jo ilmi.
Samaa spämmiä itsekin tuotat kun suollat virheellisiä näkemyksiäsi Thaimaan naisista seksiorjina. On myös mielipiteitä jotka ovat lähempänä totuutta ja sitten on aivan vihreellisiä väittämiä ja mielipiteitä, joita on hyvä oikaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin. En lähtisi edes sellaiseen suhteeseen, yksin pärjään vallan mainiosti.
Naiset ei pärjää yhtä hyvin kuin miehet. Miehet matkustelee ja pitää hauskaa Aasiassa. Naiset rääkyvät ja solvaavat miehiä jollakin hikisellä foorumilla.
Naiset pärjää paremmin kuin miehet. Näin se vaan on ja on aina ollut.
Jos näin on, niin miksi lähes kaikki maailman itse varallisuutensa luonneista miljärdööreistä on miehiä?
Koska elämme vasta silmänräpäyksen verran sen ajan jälkeistä aikaa, kun miehet kielsivät naisilta sekä työnteon että koulutuksen. Nythän tilanne on murroksessa; naiset ovat alkaneet korkeakoulutuksissa kiriä miesten ohi ja sijoitustoimintakaan ei ole enää naisille täysin vierasta kuten silloin, kun naiset eivät saaneet edes äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan oikeasti tiedä mistä puhut. Oletko edes käynyt koskaan Aasiassa? Minä sentään olen asunut Thaimaassa jo pitkän ikäni, joten tiedän mistä puhun. Teillä siellä Suomessa on oikeasti aivan käsittämättömän myyttiset ja negatiiviset käsitykset Thaimaasta ikään kuin naiset olisivat tällä miesten orjia ja kauppatavaraa ja jopa niin, että lapsiakin paritetaan. Aivan käsittämätöntä paskaa suollatte siellä. Naiset tekevät seksibusinestä ihan vaan sen vuoksi, että se tuottaa enemmän kuin tavallinen työ ja moni tekee sitä tavalisen t
Samaa spämmiä itsekin tuotat kun suollat virheellisiä näkemyksiäsi Thaimaan naisista seksiorjina. On myös mielipiteitä jotka ovat lähempänä totuutta ja sitten on
En ole puhunut seksiorjista mitään. Tässä on useita kirjoittajia.
Millä tavoin palstamammat itse olette valmiita auttamaan näitä olettamianne naisreppanoita Aasiassa, kun he etsivät miesasiakkaita saadakseen parempaa tuloa verrattuna normityöhön? Jos näillä naisilla ei olisi näitä miesasiakkaita tai miehiä jotka tukevat heitä säännöllisesti kuukausittain, niin mikä olisi mammojen vaihtoehto näille naisille? Tyydyttekö vain täällä tuomitsemaan ja hurskastelemaan jollain "konservatiivisella kristillisyydellä" vaikka todellisuudessa syyllistytte itse kaksinaismoralismiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi me naiset säälimme niitä aasialaisia, enemmän tai vähemmän seksityöhön pakotettuja tai pakon edessä siihen ajautuneita naisia, jotka joutuvat sinuun koskemaan. Ja muihin kaltaisiisi. Kertoo paljon miehen ulkonäöstä jos matcheja on 0. Jopa tosi töhön näköiset ystäväni saavat joitain matcheja tinderissä, eikä todellakaan voi puhua missään mittakaav
Sun säälisi ei vakuuta ketään ja vähiten näitä aasialaisia naisia, jotka lähinnä nauravat sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin palstamammat itse olette valmiita auttamaan näitä olettamianne naisreppanoita Aasiassa, kun he etsivät miesasiakkaita saadakseen parempaa tuloa verrattuna normityöhön? Jos näillä naisilla ei olisi näitä miesasiakkaita tai miehiä jotka tukevat heitä säännöllisesti kuukausittain, niin mikä olisi mammojen vaihtoehto näille naisille? Tyydyttekö vain täällä tuomitsemaan ja hurskastelemaan jollain "konservatiivisella kristillisyydellä" vaikka todellisuudessa syyllistytte itse kaksinaismoralismiin.
En oikein voi tehdä asialle mitään täältä käsin. Lahjoitan rahaa järjestöille jotka tukevat tyttöjen kouluttautumista köyhissä maissa, se tutkitusti vähentää painetta ajautua juurikin esim. seksityöhön ja/tai ihmiskaupan uhriksi.
En oikein käsitä kommenttiasi. Kammottavaa ilmiötä ei saa tuomita puheissa, ellei ole itse vallassa tehdä asialle jotain? En saa äänestää Thaimassa, mutta voin puhua asiasta ääneen siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun säälisi ei vakuuta ketään ja vähiten näitä aasialaisia naisia, jotka lähinnä nauravat sinulle.
Voi pieni. Tietäisivät mitä puhuvat asiakkaistaan selän takana. Se on välillä hauskaa mutta usein surullista kuunneltavaa. Välillä miesten ja välillä naisten kannalta.
Jumala on tarkoittanut heidät munkeiksi, rukoukseen ja selibaattiin, mutta egonsa vallassa lankeavat pahuuteen ja syntiin.