Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko, jos saisit tietää että kumppanisi on käynyt maksullisissa Aasiassa?

Vierailija
10.05.2024 |

Tämä siis ennen suhdettanne?

Entä lähtisitkö suhteeseen tietäen tällaisesta?

Kommentit (782)

Vierailija
601/782 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai, mutta Aasiassa maksullisissa käydessään vähän simppelimpikin tapaus kyllä tajuaa että homma on suurella todennäköisyydellä ei-vapaaehtoista.

Nyt vaan oikeasti tiedä mistä puhut. Oletko edes käynyt koskaan Aasiassa?  Minä sentään olen asunut Thaimaassa jo pitkän ikäni, joten tiedän mistä puhun.  Teillä siellä Suomessa on oikeasti aivan käsittämättömän myyttiset ja negatiiviset käsitykset Thaimaasta ikään kuin naiset olisivat tällä miesten orjia ja kauppatavaraa ja jopa niin, että lapsiakin paritetaan.  Aivan käsittämätöntä paskaa suollatte siellä. Naiset tekevät seksibusinestä ihan vaan sen vuoksi, että se tuottaa enemmän kuin tavallinen työ ja moni tekee sitä tavalisen t

Ihme vinkumista. Ketä kiinnostaa onko seksinaisella ikävä työ. Suomimiehet on puutteessa ja on sekin ikävää. Jotain pitää asialle tehdä ja thaimaan lomailu nyt hoitaa asian aika kivasti noin 95% ajasta molemminpuolin. Aina on sikoja suomiurpoja ja muutama onneten thaikku, mutta muuten homma toimii.

Vierailija
602/782 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, miettii kuinka montaa äijää joku maksullinen on pannut. Tai kaikkia kuppaisia ukkoja. Mitä lie tautejakin pyörii. Yök! Monesti prostituutioon liittyy myös huumeita yms. Aasiassa myös lapsiin kohdistuvaa hyväksikäyttöä. Todella sairasta touhua. En ikinä katselisi miestä joka käyttää prostituoituja. Yksi kuvottavammista asioista mitä voisi miehestä paljastua.. 

Ja huumeidenkäyttäjät käyttävät myös prostituoituja. Vakavia tauteja on tosiaan mahdollista saada. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/782 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt monesti, ja tulen käymään niin kauan kuin minussa henki pihisee. Näen asiassa selvästikin erilaisen puolen. Kuulen naisilta juttuja jotka tulevat painajaisiini vielä vuosien päästä. Ehkä sinulle maksulliset naiset eivät ahdingostaan avaudu. Se olisi ns. pas kaa bisneksentekoa.

Mutta pidä sinä illuusiosi. Seksityön nurjat puolet ovat ihan tilastoitua faktaa, ja iso ihmisoikeusongelma maailmanlaajuisesti. Nyt ehkä näen millaiset miehet seksiä ostavat Aasiassa. Sinä kyllä sydämessäsi tiedät, mutta suljet silmäsi sillä kivaa on ja halvalla saa. Unohdat näppärästi, että sinun huvisi mahdollistaa ihan oikea ihminen. Ei seksinukke tai muu hyödyke. Ja kyllä, seksityötä voi tehdä myös vapaaehtoisesti, mutta köyhässä maassa se on usein käytännössä ainoa vaihtoehto. Sinä nautit, muut eivät. Mutta oma muna on aina tärkein tietynlaisille miehille.

Kerron sinulle pari esimerkkiä. Vaimoni hyvä ystävä täällä Thaimaassa työskentelee pankissa ja käy myös välillä myymässä seksipalvelua bosymassage hotellissa joita Bangkokissa riittää.

Juttelin asista ja sain vastauksen, jota olen täällä toitottanut että kyse on helposta lisätulosta ja huvin ja hyödyn yhdistämisestä. Joidenkin sinkkunaisten moraali ei näe tässä ongelmaa ja siksi tämä konsepti toimii.  Toinen esimerkki:  Eräs tuntemani nainen oli naimisissa kirurgin kanssa ja he asuivat Saksassa kirurgimiehensä kanssa. Nainen kuitenkin halusi palata tekemään baaritytön työtä, sillä hän ei viihtynyt hyvätuloisen miehen vaimona Saksassa.  Eli nämä naiset saattavat mieluummin valita jopa seksityön kuin asumista lännessä. Voitte myös itse käydä jututtamassa naisia, jotka työskentelevät esim. Phuketissa baarityttöinä, miten he kokevat työn ja miksi he sitä tekevät. Vastaukset voivat yllättää, kun huomaatte että he tekevät sitä omaehtoisesti.  En silti kiellä etteikö väärinkäytöksiäkin olisi marginaalisesti mukana.

Vierailija
604/782 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin, enkä lähtisi suhteeseen. Koska niistä Aasian maksullisista saa tauteja. En halua olla tekemisissä tuollaisen miehen kanssa. 

Vierailija
605/782 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi me naiset säälimme niitä aasialaisia, enemmän tai vähemmän seksityöhön pakotettuja tai pakon edessä siihen ajautuneita naisia, jotka joutuvat sinuun koskemaan. Ja muihin kaltaisiisi. Kertoo paljon miehen ulkonäöstä jos matcheja on 0. Jopa tosi töhön näköiset ystäväni saavat joitain matcheja tinderissä, eikä todellakaan voi puhua missään mittakaav

Sun säälisi ei vakuuta ketään ja vähiten näitä aasialaisia naisia, jotka lähinnä nauravat sinulle.

Voi pieni. Tietäisivät mitä puhuvat asiakkaistaan selän takana. Se on välillä hauskaa mutta usein surullista kuunneltavaa. Välillä miesten ja välillä naisten kannalta.

Varmasti puhuvat monenlaista. Thaimaassa pitkään asuneena olen nähnyt jo sen verran paljon ja tunnen paljon ystäväpiiristäni naisia tämänkin asian tiimoilta, ettei suominaisten harhaiset näkemykset oikein vakuuta. Nämä suominaisten puheet ihmiskaupan uhreista eivät ole mikään yleistettävä ilmiö. 

Vierailija
606/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerron sinulle pari esimerkkiä. Vaimoni hyvä ystävä täällä Thaimaassa työskentelee pankissa ja käy myös välillä myymässä seksipalvelua bosymassage hotellissa joita Bangkokissa riittää.

Juttelin asista ja sain vastauksen, jota olen täällä toitottanut että kyse on helposta lisätulosta ja huvin ja hyödyn yhdistämisestä. Joidenkin sinkkunaisten moraali ei näe tässä ongelmaa ja siksi tämä konsepti toimii.  Toinen esimerkki:  Eräs tuntemani nainen oli naimisissa kirurgin kanssa ja he asuivat Saksassa kirurgimiehensä kanssa. Nainen kuitenkin halusi palata tekemään baaritytön työtä, sillä hän ei viihtynyt hyvätuloisen miehen vaimona Saksassa.  Eli nämä naiset saattavat mieluummin valita jopa seksityön kuin asumista lännessä. Voitte myös itse käydä jututtamassa naisia, jotka työskentelevät esim. Phuketissa baarityttöinä, miten he kokevat työn ja miksi he sitä tekevät. Vastaukset voivat yllättää, kun huomaatte että he tekevät sitä omaehtoisesti.  En silti kiellä etteikö väärinkäytöksiäkin olisi marginaalisesti mukana."

Se että sinä tunnet vain nykyisiä tai entisiä seksityöläisiä kertoo kyllä kaikkein eniten sinusta ja elämästä, jota olet viettänyt eikä thaimaalaisista naisista tai yhteiskunnasta. 

Tällaistä ajatteluahan tässä ketjussa ja palstalla on paljon, maailman mittarina on minä ite, muuhun ei oikein kiinnostus riitä, vaikka tieto olisi yhden googlauksen takana. Sitten ikiomaksi totuudeksi muodostuu, että kaikki miehet katsovat formuloita, ostavat seksiä ja naiset ovat "akkoja" jotka koettavat estää. Paitsi ehkä thai-naiset, joille seksin myyminen on ihan parasta työtä. Kun avasin palstan, siinä näkyi otsikko "Listataan tuppukylän "totuuksia"". En avannut ketjua, mutta ihan samasta asiasta tässäkin on kyse, vaikka puhe on Thaimaasta eikä suomalaisesta pikkukylästä.

Vierailija
607/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varmasti puhuvat monenlaista. Thaimaassa pitkään asuneena olen nähnyt jo sen verran paljon ja tunnen paljon ystäväpiiristäni naisia tämänkin asian tiimoilta, ettei suominaisten harhaiset näkemykset oikein vakuuta. Nämä suominaisten puheet ihmiskaupan uhreista eivät ole mikään yleistettävä ilmiö. "

Suominainen, tuon sanan olen kuullut ainoastaan täällä.

Minä ite-maailmankuvaan täällä (on tietty muunkinlaisia kuplia, myös omani) kuuluu hyvin kapea naiskuva, jossa "suominaiset" harrastavat irtoseksiä, pyllistävät ig:ssa tai sitten he ovat lihavia "palstamammoja" tai rajoittavia vaimoja. Ulkomaalaiset naiset taas ovat iloisia, rentoja ja hoikkia seksityöläisiä. 

Palstalla oppii omasta kuplastaan havainnoimalla toisen kuplia, eivätkä nämä ole mitään trollausta, vaan kirjoittajilleen totisinta totta. Kaikki naisethan ovat maksullisia, kukin tavallaan. Se on heille enemmän kuin kupla, se on filosofiaa, joka on kehittynyt omasta elämänhistoriasta käsin aivan kuten kehitysmaan köyhille maailma on viidakko, jossa joko syöt tai tulet syödyksi. Paljon on yhteistä eri maissa ja täysin erilaisissa yhteiskunnissa elävien yhteiskuntaluokkien kesken.

Vierailija
608/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on käynyt maksullisella ulkomailla olleessaan. Ei haittaa.

Ok Marko! 

Mikä vidun marko? Mä olen nainen.

Miksi se on noin vaikea uskoa että naista ei haittaa?

Tällä palstalla ei yleensäkään uskota mitään. Kaikki kuvitellaan provoksi tai sitten muuten feikiksi. 

Vierailija
609/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella täytyy olla joko hauras ego tai huono itsetunto, jos miehen Japanissa matkustelu ja siellä hauskan piton SINKKUNA on naiselle ongelma naisen omassa päässään.

Ei miehiäkään haittaa, että naiset harrastaa irtoseksiä ja matkustelee Espanjassa.

Irtoseksin ja maksullisen seksin ero on siinä, että ensiksi mainittu perustuu vapaaseen tahtoon. Maksullinenkin usein, mutta riski ihmiskaupan tukemiseen ja/tai muuhun epäeettiseen toimintaan on suuri.

ja minulla on vapaa tahto pitää sua vaan tyhmänä huuorana :D toiselle edes maksetaan

Tässä taas yksi syy olla koskematta maksullisissa käyviin miehiin.

Eikö sitten ole ihan inhimillistä meitä kohtaan että maailmassa on Thaimaan kaltaisia paikkoja?

Vierailija
610/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaisi moinen luuseri missään mielessä.

Vierailija
611/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin palstamammat itse olette valmiita auttamaan näitä olettamianne naisreppanoita Aasiassa, kun he etsivät miesasiakkaita saadakseen parempaa tuloa verrattuna normityöhön?  Jos näillä naisilla ei olisi näitä miesasiakkaita tai miehiä jotka tukevat heitä säännöllisesti kuukausittain, niin mikä olisi mammojen vaihtoehto näille naisille? Tyydyttekö vain täällä tuomitsemaan ja hurskastelemaan jollain "konservatiivisella kristillisyydellä" vaikka todellisuudessa syyllistytte itse kaksinaismoralismiin. 

En oikein voi tehdä asialle mitään täältä käsin. Lahjoitan rahaa järjestöille jotka tukevat tyttöjen kouluttautumista köyhissä maissa, se tutkitusti vähentää painetta ajautua juurikin esim. seksityöhön ja/tai ihmiskaupan uhriksi. 

En oikein käsitä kommenttiasi. Kammottavaa ilmiötä ei saa tuomita puheissa,

Voitko avautua enemmän noista tarinoista joita olet kuullut? Mikä on tuon järjestön nimi ja löytyykö järjestön kautta tietoa tai noita tarinoita?

Eikä sitten taas mitään Wikipedia linkkejä. Kiitos.

Vierailija
612/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USAssa lapselle maksetaan maksullinen nainen kun täyttää 18. Oikeastikko täällä jotkut kuvittelee ettei näitä muualla ole kuin Thaimaassa ? 

Tai että Nevadan osavaltio on yksi maailman suurimmista ihmiskaupan keskuksista ja ihmis-salakuljetuksen edelläkävijä.

Mut se ei haittaa onhan Jenkit naisten mielestä ihku valtio, toisin kun Thaimaa mikä on synnin ja rappion pesä. Mistä saa heti hiv:in kun astut koneesta maan perälle.

Vierailija
613/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voitko avautua enemmän noista tarinoista joita olet kuullut? Mikä on tuon järjestön nimi ja löytyykö järjestön kautta tietoa tai noita tarinoita?

Eikä sitten taas mitään Wikipedia linkkejä. Kiitos."

Minä olen se, joka kirjoitti järjestön pdf-kirjasista ja antoi wikipedia-linkin, ei tuo henkilö, jolle vastaat. Tässä on useita kirjoittajia.

Jos et osaa käyttää googlea, niin kannattaisi opetella. Minunkin pyytämäni linkit ovat vielä saamatta.

Vierailija
614/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies (insinööri) paloi vaimolleen Aasian työreissussa vierailuista *tytöissä*. Avioeron lisäksi tuli porttikielto esimerkiksi kummitytön synttärikahveille; syynä pedaripelko vaikka sitä ei ääneen sanotakaan. Ei haluta lapsien/nuorien lähelle pervoa.

Vierailija
615/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen menneisyydellä on väliä mutta naisen menneisyydestä ei saa keskustella? 

Varmaan kokevat jos naistenkin tekemisillä rupeaa olemaan moraalisesti arvelluttaava merkitys, niin eivät voi heittäytyä enään uhriksi niin helposti joka asiassa tai menettävät otteensa hallita asoita seksillä.

Vierailija
616/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USAssa lapselle maksetaan maksullinen nainen kun täyttää 18. Oikeastikko täällä jotkut kuvittelee ettei näitä muualla ole kuin Thaimaassa ? 

Tai että Nevadan osavaltio on yksi maailman suurimmista ihmiskaupan keskuksista ja ihmis-salakuljetuksen edelläkävijä.

Mut se ei haittaa onhan Jenkit naisten mielestä ihku valtio, toisin kun Thaimaa mikä on synnin ja rappion pesä. Mistä saa heti hiv:in kun astut koneesta maan perälle.

Sinäkö linkitit suomalaisten iltapäivälehtien juttuja aiemmin -  onko googletuksesi ongelma se, ettet osaa englantia?

Vierailija
617/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaismies (insinööri) paloi vaimolleen Aasian työreissussa vierailuista *tytöissä*. Avioeron lisäksi tuli porttikielto esimerkiksi kummitytön synttärikahveille; syynä pedaripelko vaikka sitä ei ääneen sanotakaan. Ei haluta lapsien/nuorien lähelle pervoa.

Nyt on pakko sanoa, että en minäkään haluaisi lapsieni lähelle huoranpanijaa. On siinä aina tietty vaara olemassa. Ainakin ajatuksen tasolla.

Vierailija
618/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella täytyy olla joko hauras ego tai huono itsetunto, jos miehen Japanissa matkustelu ja siellä hauskan piton SINKKUNA on naiselle ongelma naisen omassa päässään.

Ei miehiäkään haittaa, että naiset harrastaa irtoseksiä ja matkustelee Espanjassa.

Irtoseksin ja maksullisen seksin ero on siinä, että ensiksi mainittu perustuu vapaaseen tahtoon. Maksullinenkin usein, mutta riski ihmiskaupan tukemiseen ja/tai muuhun epäeettiseen toimintaan on suuri.

ja minulla on vapaa tahto pitää sua vaan tyhmänä huuorana :D toiselle edes maksetaan

Tässä taas yksi syy olla ko

Ei, inhimillisyys on siitä touhusta nimenomaan kaukana.

Vierailija
619/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin palstamammat itse olette valmiita auttamaan näitä olettamianne naisreppanoita Aasiassa, kun he etsivät miesasiakkaita saadakseen parempaa tuloa verrattuna normityöhön?  Jos näillä naisilla ei olisi näitä miesasiakkaita tai miehiä jotka tukevat heitä säännöllisesti kuukausittain, niin mikä olisi mammojen vaihtoehto näille naisille? Tyydyttekö vain täällä tuomitsemaan ja hurskastelemaan jollain "konservatiivisella kristillisyydellä" vaikka todellisuudessa syyllistytte itse kaksinaismoralismiin. 

En oikein voi tehdä asialle mitään täältä käsin. Lahjoitan rahaa järjestöille jotka tukevat tyttöjen kouluttautumista köyhissä maissa, se tutkitusti vähentää painetta ajautua juurikin esim. seksityöhön ja/tai ihmiskaupan uhriksi. 

En oikein käsitä kommentt

Esimerkiksi Kirkon Ulkomaanapu ja Plan Suomi tekevät mainitsemani kaltaista hyväntekeväisyystyötä. Tämän nyt olisit saanut selville muutaman sekunnin Googletuksella. Muitakin järjestöjä varmasti on, uskon että myös esim. SPR jakaa osan varoista tyttöjen koulutukseen.

Vierailija
620/782 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin asian puheeksi ja se käytäisiin läpi. Että miksi, milloin ja mitä se meinaa. Onko miehellä jotenkin harvinaisen löyhä moraali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme