Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piristääkö Duact-lääkkeet? Kyselee umpiväsynyt klo3 herännyt äiti...

Vierailija
25.01.2007 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pseudoefedriini on piristävä aine.

Vierailija
2/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi näitä plasebovaikutushörhöjä, jotka ovat Buranasta pöllyissä ja kalkkitabletit aiheuttavat hirveää tärinää ja Nasolin piristää niin ettei kahteen viikkoon saa nukuttua sekuntiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pseudoefedriini on keskushermostoa stimuloiva aine, joka nimenomaan aiheuttaa joillekin unihäiriöitä.

t. 2

Vierailija
4/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kolmosen kommentin voi jättää omaan arvoon. Eikähän nuo lääkkeet toimi jokaisella hieman yksilöllisesti.

Vierailija
5/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mielestäni ihan osuva kommentti :) Yksi kaverinikin on aina ihan pöllyssä kun näkeekin jonkun lääkkeen ja kännnit se ottaa kokiksella.

Vierailija
6/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pseudoefedriini on keskushermostoa stimuloiva aine, joka nimenomaan aiheuttaa joillekin unihäiriöitä.

t. 2

Vierailija
7/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se uni tullut ihan heti. Eli varmaan melko yksilöllistä, miten vaikuttaa.

Vierailija
8/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

särkylääkkeen ja nuhaa hillitsevien aineiden lisäksi reilu annos kofeiinia. Eli ei kannata ottaa illalla, jos on herkkä.

Vierailija
9/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä piristä, yksi Duact ja tunnin päästä taju pois... ja muuten en päivällä nuku ikinä. Mutta mä olen varmaan muutenkin outo ;D

Vierailija
10/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että kun on antihistamiini, saattaisi väsyttää. Muutaman yön jälkeen kun olin heräillyt pitkin yötä, luin pakkausselosteen tarkemmin, ja tosiaan siinä on tuo piristävä aine mukana. Voitko vaihtaa johonkin muuhun lääkkeeseen?

Vierailija
11/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajattelin, että kun on antihistamiini, saattaisi väsyttää. Muutaman yön jälkeen kun olin heräillyt pitkin yötä, luin pakkausselosteen tarkemmin, ja tosiaan siinä on tuo piristävä aine mukana. Voitko vaihtaa johonkin muuhun lääkkeeseen?

http: //www. glaxosmithkline. fi/tuotteet/selosteet/pakkausselosteet/Duact. pdf

Vierailija
12/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehoaa... :(

Vierailija
13/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtamaan lennossa B:iin. Mulla ainakin toimii.

Vierailija
14/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin kävi, tenava valvoi koko yön ja mennä kaahotti ympäri kämppää kuin olisi ollut jossain huumeessa... Muuten varsin rauhallinen lapsi, joten ero oli silmiinpistävä... Yskän kyllä rauhoitti, mutta ei rauhoittanut yötä.

Vierailija
15/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa syödä jatkuvasti ja tarjottu tilalle jotain Kestineä tmv., jotka eivät ole auttaneet yhtään... Zyrtec Zapp auttoi myös, mutta jostain syystä se vedettiin pois markkinoilta yhden kesän jälkeen...

Vierailija
16/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei saa yhtään Kela-korvausta, mutta hinta on reseptillä paljon edullisempi kuin pikkupakkauksina käsikauppatavarana. Mullekaan ei Kestinet sun muut tehoa. Aikanaan oli Hismanal-nimisiä allergiapillereitä. Ne auttoivat. Osaa kai väsyttivät ja liekö se syynä, että on ko. lääke on mielestäni hävinnyt markkinoilta.

Vierailija
17/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön myös särkylääkkeitä (burana600 ja voltaren rapid 50mg). Kännit otan ihan siiderillä ja viinillä.

Vierailija
18/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin töissä nukahtaa klo 17 istualleen, olin nukkunut hyvät yöunet ja aamullakin kymmeneen asti. muita lääkkeitä en samanaikaisesti vetänyt, joten muuta vaihtoehtoa väsymykselleni en keksinyt. Vaihdoin eri lääkkeeseen ja väsymys loppui.

Vierailija
19/19 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuntuu siltä kuin olisi unilääkkeen ottanut, tosi raukea ja väsynyt olo=0

Kellään muulla tällaisia kokemuksia Duactista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi