Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: kehuuko naisenne koskaan teitä?

Vierailija
10.05.2024 |

Luin tässä netistä yhtä keskustelua, jossa joku nainen kertoi, että häntä sytyttää se, että häntä kehutaan. Aloin sitten tähän liittyen miettimään, että kun itsellä tulee aina kehuttua puolisoa niin tuntuisihan se näin miehenäkin kivalta tulla kehutuksi. Aika harvinaista herkkua tuppaa vaan olemaan ja ne harvat kehut, mitä saa, muistaa kyllä pitkään. Enemmänkin tuppaa olemaan niin päin, että verrataan ääneen muihin miehiin ja eksiin (X:llä oli isompi palkka, Y:llä enemmän lihasta, Z:lla paksumpi). Miten teillä muilla miehillä, saatteko kehuja puolisoltanne?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vaimo kehuu ja kertoo kun seksi on tehnyt hänelle erityisen hyvää, ja kehun minäkin hänen kuumuuttaan tietysti. Eksiä meillä ei kummallakaan ole, joten eipä oikein sellaisen vertailun paikkaa tule.

M54

Vierailija
2/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta on aika turha ylipäätään odottaa kehuja. Itse muistan kehua naistani, siinäkin lopulta tuppaa käymään niin että nainen alkaa käyttäytyä kuin prinsessa, suhde onkin siinä vaiheessa paras lopettaa. Monista muista miehistä naisen mielestä kyllä löytyy kehuttavaa, ja ne ääneen sanookin. Toisaalta miehen ei kannata kehua ketään muuta kuin omaa naista, sillä siitä aiheutuu verraten paha pimahdus jota ei viikossa pysty lepyttämään, eikä unohdu koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä joten ei tietenkään kehu. Haukkuja kyllä saa kuulla pienimmästäkin virheestä

Vierailija
4/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhhyhyyy nynnyynnyyy

Vierailija
5/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v yhdessä ja kyllä. Sopivassa paikassa muistaa sanoa kauniisti ja lämmittäähän se mieltä. Ei sitä niin usein tapahdu tietenkään kuin suhteen alkuaikoina mutta ei se mihinkään ole kadonnut. Kertoo vain että jotain olen ehkä osannut tehdä oikeinkin suhteessamme.

Vierailija
6/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisi kehunut. On kyllä jo ex-vaimo.

Vierailija
7/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kehunut, vaikka oltu koko ikä yhdessä. Mutta itsellä ollut aina niin iso ego, että naisväen mukaan täyttää koko huoneen, joten se lienee syyntä kehumattomuuteen. Mutta vaimo kehrännyt tyydytettynä tai orgasmien jälkeen kuin tyytyväinen kissa useamman päivän. "Kehut" näkyneet aina rakkauden teoissa ja siinä, että hän on aina alusta lähtien hallunnut pitää hyvä huolta minusta, isosta kalustani ja tarpeistani.

Itse olen kehunut hänen herkkupyllyään ja tiukkaa ahnasta pilluaan koko ikäni ja muutenkin osoittanut rakkauttani. Varsinkin nuorempana tuntui, että piti vahvistaa hänen itsetuntoaan, koska oli saanut nuorena vähän siipeensä.  Vuosi vuodelta vahvistunut ja oli hänellekin järkytys huomata olevansa etuoikeutetttu, kun lehdessä luki, että vain 46% naisista saanut tyydyksen miehen kanssa seksissä. Hänellä kun rosentit on vähintään 99% pitkässa juoksussa. Kehuja en saanut, mutta tyytyväisyys minuun  ja arvostus nousi ihan varmasti. Tai mistäs minä tiedän, vaikka olisi tiennyt kykyni aina. Hänen kotonaan kun ei kehuttu koskaan ketään, ettei vain ylpistyisi. Mutta ehkä paras "kehu" koskaan ollut se, että vei minut puoliväkisin kihloihin ja vihille. Oli niin määrätietoinen ja käytti pillunsa rakkautta kulliani kohtaan niin paljon hyväkseen, ettei minusta ollut vastustamaan. En unohda sitä iltaa koskaan, kun hän oli päättänyt ottaa minun omakseen ja myös otti. 

Vierailija
8/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivänä on joskus jotain sen suuntaista sanonut.

Vierailija
9/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan näytän kuulemma hyvältä ja vitsitkin naurattaa

Vierailija
10/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 37 vuotta ja rakastajatar on ollut nyt 4 vuotta. Molemmat kehuu kovasti. Makselen molempien laskut ja panen kumpaakin muutaman kerran viikossa huolellisesti. Ei kuulu yhtään valitusta tai haukkumista.

Vierailija
11/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. Ja yleensä jos kehuu niin asioista joita en henk. koht. pidä kehun väärtinä.

Vierailija
12/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kännissä saatta kehasta kalua. Eihän sekään huono juttu oo 😊

Vierailija
13/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään! Mehän olemme naimisissa.

Vierailija
14/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehuu, olen kuulemma paras poikaystävä. Olen komea ja seksi on hyvää. Ei sitä muuta tarvikaan.

Vierailija
15/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, vaan lähinnä haukkuu rumaksi.

Vierailija
16/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, en suoraan sanoen muista että olisi ikinä kehunut. Yli 20v yhdessä

Vierailija
17/24 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lanka kertoo kyllä karulla tavalla kuinka epävastavuoroista huomioiminen on.

Vierailija
18/24 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu jatkuvasti ja joka päivä. 

Hän arvostaa raittiuttani ja sitä kuinka käyttäydyn muita kohtaan seksipositiivissa yhteisöissä - seksipalstalla kun ollaan. 

Vierailija
19/24 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että miehet täällä kirjoittelevat ja heiltä asiaa kysyttiinkin tietysti, mutta niin ala-arvoista tekstiä. Kirjoitan tähän mieheni puolesta, koska hän ei tätä palstaa lue ja jos lukisi, niin voisi olla, ettemme olisi edes yhdessä. Mutta kuitenkin, kehun kyllä, usein, varmaan päivittäin ja niin hänkin minua. Huomioimme toisiamme ja huomaamme toistemme huomionosoitukset tai voin ihan vain vaikka sanoa, että sieltä se minun komea mies taas saapuu, koska hän on sitä ja käyttäytyy fiksusti ja asiallisesti. En osaisi edes kuvitella, että hän päästäisi suustaan jotain kullijuttuja, mutta eipä sitten kyllä kehujakaan täältä irtoaisi tai mitään muutakaan. Että niin se metsä todennäköisesti vastailee..

Vierailija
20/24 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset kehuvat, mutta oma vaimo ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi