Pitäiskö miehen kyetä hillitsemään itsensä niin,
Kommentit (14)
Kyllä elämästä saa nauttia ja silmäniloa hakea.
Nimenomaan kyllä naisetkin miehiä katsoo. Ja pilke silmäkulmassa pitää vireänä
-nainen
Itse koitan ainakin vaimon seurassa olla vieraita naisia katselematta, etten satuttais hätä.
Tietenkin saa katsella ihan ketä haluaa, mutta ei normaalin huomaavaisuuden omaava mitään "silmät putoo päästä"-möllötystä toisen seurassa harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saa katsella ihan ketä haluaa, mutta ei normaalin huomaavaisuuden omaava mitään "silmät putoo päästä"-möllötystä toisen seurassa harrasta.
No joo tuossa se varmaan onkin missä sitä päättäväisyyttä kysytään,eli miten saat katseesi irroitettua siitä joka meinaa katseen vangita. Oi ,oi
Kyllä pitäisi, oma nainen on paras ja jos ei ole niin kannattaako olla yhdessä?
Kunnon mies käyttää muita naisia lämmittelemään itseään omaa kultaansa varten. Kun sitten pääsee kotiin sen mahtiseisokin kanssa, niin oma nainen saa nauttia siitä koko mittansa verran.
Ei mun naiseni siitä ole ainakaan huomauttanut koskaan jos jotain muuta vilkaissut mutta en ole semmoista tyyppiä joka tää tuijottamaan niin että muut huomaa. Varmaan itsekkin vilkuilee vaikka en ole kyllä huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies käyttää muita naisia lämmittelemään itseään omaa kultaansa varten. Kun sitten pääsee kotiin sen mahtiseisokin kanssa, niin oma nainen saa nauttia siitä koko mittansa verran.
Eipä taitais oma kulta juurikaan nauttia , jos tietäis, että mahtiseusokki tulikin jostakusta vieraasta naisesta. Nyrkki siinä silmään tulis!
Itse en halua juntteja elämääni. Juntit keskittyy enempi muihin naisiin kun omaansa.
Enpä tuota nuorena miehenä tajunnutkaan kuinka paljon tyttöystävää satutin,kun vieraita tyttöjä katselin ,aivan siis viattomana omasta mielestäni. Kyllä siitä kova riita syntyi. Ei meinannut sopua löytyä mitenkään. Oli siinä oppitunti. Oli niin tempperamenttinen flikka. Mut niin ihana flikka oli.
Totta kai vaivihkaan katotaan naisia. Vaimon kanssa tietysti vähemmän julkisilla paikoilla. Sen verran pitää olla herrasmies. Mutta kyllä vaimokin kattelee komeita miehiä ja niistä joskus maitseekin varsinkin telkkarissa näkyvistä. Me olla kaksi taviksen näköistä joten luvallakin katsellaan kauniita ihmisiä. Silloin kun vielä tuli musiikkivideota telkkarista, niin vaimo oikein ilmoitti että nyt se sun aerobic video tuli. Miehet tietää mikä. Mutta onpa vaimo ollut mustasukkainenkin yhdellä naisartistille, kun tiennyt jostain ihmeen kummasta tai vaistonnut että oli täysin minun makuuni. Ehkä siitä syystä, että muistutti vaimoa nuorena.
Mitä pahaa katsomisessa on? Minun vaimoni saa minun puolestani katsella vieraita miehiä. Hän saa kätellä miehiä, hän saa toverillisesti tai empatian vaatiessa halata miehiä. Minun rajani menee karkeasti siinä.
Sekin on tullut nähtyä, että muutenkin sairaalloisen mustasukkaille eksälle oli ongelma, että halasin muistotilaisuudessa juuri miehensä onnettomuudessa menettänyttä naispuolista tuttavaani. Eräs monista merkittävistä syistä, että olen vain iloinen, että minun ei tarvitse enää koskaan tavata häntä.
Ei se niin paljoa miehiä näytä haittaavan, jos nainen katselee vieraita miehiä, mutta naisia se näyttää ärsyttävän rajusti. Toinen asia on sitten se miten he sen näyttävät. Toisaalta minkäs nainen luonnolleen ja tunteelleen voi.
Ei. Katselevat naisetkin vieraita miehiä.