EU määrää Venäjän maksamaa Ukrainalle sotakorvaukset. Rahat otetaan aluksi Venäjän jäödytetyistä varoista
Kommentit (13)
Koljalla vaikeaa, kun ne ryscyjen rahat oikeasti takavarikoidaan, aivan sama, miten paljon roistot uhkailette.
Puuttin sai itkupotkuraivarin.😤😡😤😡😤
Vierailija kirjoitti:
Tirsk 😂
Hihi
Tuomas Malinen tviittailee ihan hiilenä tuosta aiheesta.
Puuttin nimittelee Euroopan johtajia "pikkupossuiksi", alkaakohan Putlerilta pikkuhiljaa ote livetä Venäjän johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Senkun viittaillee.
Eli toisin sanoen taas yksi EU:n yhteisvelka. Bryssel-uutisointi tämän osalta jo alusta asti tuntui uskomattoman kornilta. Silkkaa sumutusta ja termikikkailua. Siis jos tämä on se, mitä jo ajat sitten kokoustettiin siellä, ja mitä Belgia jarrutti. Siis että takavarikoiduista rahoista otetaan osa, ja maksetaan "sotakorvaukset" EU:n nimissä Ukrainalle. Rahat saadaan takaisin, JOS Venäjä sitten sen jälkeen maksaakin ne itse. Muuten ne maksaa EU-maiden veronmaksajat. Muuten ollaan toimittu kuin Venäjä itse, jos niin ei tapahtuisi. Yhtä rikollisesti ja hyväksymättömällä tavalla kuin se takavarikoidessaan länsiyritysomaisuutta itselleen rajojensa sisällä. "Sivistynyt länsi" asettaisi itse itsensä samalle viivalle/tasolle "sivistymättömän (brutaaliksi kutsutun) Venäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen taas yksi EU:n yhteisvelka. Bryssel-uutisointi tämän osalta jo alusta asti tuntui uskomattoman kornilta. Silkkaa sumutusta ja termikikkailua. Siis jos tämä on se, mitä jo ajat sitten kokoustettiin siellä, ja mitä Belgia jarrutti. Siis että takavarikoiduista rahoista otetaan osa, ja maksetaan "sotakorvaukset" EU:n nimissä Ukrainalle. Rahat saadaan takaisin, JOS Venäjä sitten sen jälkeen maksaakin ne itse. Muuten ne maksaa EU-maiden veronmaksajat. Muuten ollaan toimittu kuin Venäjä itse, jos niin ei tapahtuisi. Yhtä rikollisesti ja hyväksymättömällä tavalla kuin se takavarikoidessaan länsiyritysomaisuutta itselleen rajojensa sisällä. "Sivistynyt länsi" asettaisi itse itsensä samalle viivalle/tasolle "sivistymättömän (brutaaliksi kutsutun) Venäjän kanssa.
Itkepä, Kolja, sitä, kun länsi kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ollaan toimittu kuin Venäjä itse, jos niin ei tapahtuisi. Yhtä rikollisesti ja hyväksymättömällä tavalla kuin se takavarikoidessaan länsiyritysomaisuutta itselleen rajojensa sisällä. "Sivistynyt länsi" asettaisi itse itsensä samalle viivalle/tasolle "sivistymättömän (brutaaliksi kutsutun) Venäjän kanssa.
Pahuutta vastaan pitää tapella samoilla säännöillä. Rahat pois, mutta ilman minkäänlaista velvoitetta EU-mailta maksaa niitä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ne koirat haukkuu, kenelle on maksettu haukkumisesta. Tosin yhdenkään noiden, mukaanlukien lavrov ja muut torvet, vuodatuksista ei pitäisi ylittää länsimaisten lehtien uutiskynnystä.
mitenkähän tämä voitokas erikois operaatio selitellään kansalle. saaliina muutama käytetty vessan pönttö.
Tirsk 😂