26 vuotta myöhemmin entinen, lyhyen hetken "hoito" ottaa yhteyttä. Melko.... surullista.
Joko hän on eronnut ja epätoivoinen tai sitten vain epätoivoinen. Missään yhteyksissä emme ole olleet koko tänä aikana. Estin hänen numeron kuten kunnon keski-ikäinen ikään. :D
Kommentit (25)
No joskus ihmiset muuten vaan kiinnostuu pitkän ajan kuluttua, että mitenhän sillä menee. Ei yhteydenotossa mitään pahaa tai surullista sinänsä.
Jaa. Näin entisen yliopistokaverin juuri junassa. Kävin moikkaamassa, vaikkei olla pidetty yhteyttä 20 vuoteen. Piti minua sitten varmaan säälittövänä, kun uskalsin ottaa yhteyttä vanhaan tuttuun.
Laittoi varmaan viestin vahingossa väärään numeroon.
Monet ovat vain uteliaita, ei välttämättä mitään muuta. Itsekin toisinaan googlailen menneisyyden ihmisiä. Ei siksi että kaipaisin, vaan ihan uteliaisuuden ja mielenkiinnon vuoksi.
Kännissä ja läpällä. Joillekin menneet tulee mieleen aina kun juo.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Näin entisen yliopistokaverin juuri junassa. Kävin moikkaamassa, vaikkei olla pidetty yhteyttä 20 vuoteen. Piti minua sitten varmaan säälittövänä, kun uskalsin ottaa yhteyttä vanhaan tuttuun.
Miten sinun vastauksesi liittyy aloitukseen? Oletko todella noin tahallaan väärinymmärtävä joka asiassa elämässäsi? Olet ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Laittoi varmaan viestin vahingossa väärään numeroon.
Missä kohtaa aloittajan tekstissä mainittiin, että hän on laittanut viestin?
Vierailija kirjoitti:
Mihin käytöstavat kadonneet?
Mikä pakko jonkun vanhan hoidon kanssa jutella yhtään mitään jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko jonkun vanhan hoidon kanssa jutella yhtään mitään jos ei halua.
Tietääkö ap mihin yhteydenotto edes liittyy? Voihan se liittyä johonkin ihan muuhun asiaan kuin historian henkilösuhteisiin...
Mä otin eron jälkeen viime kesänä yhteyttä mieheen jonka kanssa oli hetken sutinaa joskus 16 vuotta sitten. Mies oli heti valmis seksiin ja seksisuhde jatkunut nyt siitä asti. Hyvää ja kiihkeää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat vain uteliaita, ei välttämättä mitään muuta. Itsekin toisinaan googlailen menneisyyden ihmisiä. Ei siksi että kaipaisin, vaan ihan uteliaisuuden ja mielenkiinnon vuoksi.
Minua ai onneksi löydä googlettamalla.
Kyllä, todella säälittävää.
Minuun otti yhteyttä tyyppi, joka ei ollut hoito vaan kaveri. Oli outo puhelu, en saanut selvää, mikä asia oli. Älkää soittako 25 takaisille ihmisille!
Ei ole väliä paljonko aikaa on kulunut, vaan sillä onko henkilö miellyttävä vai ei.
Ettekö aikuiset ihmiset selviä omien omituisten tunnereaktoidenne kanssa edes sen verran, että antaisitte ihmisen kertoa asiansa, kuuntelisitte sen ja sanoisitte että elämä on nyt vähän erilaista kuin silloin, ei ole aikaa ja samanlaista kiinnostusta olla yhteydessä?
Eli siis normaalit käytöstavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ai onneksi löydä googlettamalla.
Erikoista että joku pitää sitäkin negatiivisena asiana.
Vierailija kirjoitti:
Ois nyt vähä voinu pillua antaa
Miesten välisissä suhteissa ei kauheasti pillua ole tarjolla. Hommostelu on äijien hommia
Tästähän on ihan biisikin tehty.
*piip*
*piip*
Oih.. mitä nyt?
Mitä kuuluu Marja-Leena I'm Sorry
Että sinulle soitan mä vieläkin
Tänä iltana tyhjeni kaljakori
Kun sun vanhaa kuvaa mä katselin
Sua koulussa rakastin salaisesti
Koska olin niin ujo ja hiljainen
Ehkä juuri siksi näin kauan kesti
Ennen kuin mä kehtasin kertoa sen
Mitä kuuluu Marja-Leena
Vieläkös sun ihanteena
On Beatles ja George harrison
Mitä kuuluu Marja-Leena
Minä juomaan ratkenneena
Olen yksinäinen ja onneton
Kai arvaat miksi sulle nyt soitin
Ja sua keskellä yötä häiritsin
No tietysti sinulle kertoa koitin
Kuinka sinua rakastan vieläkin
Mitä kuuluu Marja-Leena
Vieläkös sun ihanteena
On Beatles ja George Harrison
Mitä kuuluu Marja-Leena
Minä juomaan ratkenneena
Mitä kuuluu Marja-Leena
Vieläkös sun ihanteena
(Marja-Leena)
Mitä kuuluu Marja-Leena
(Mitä kuuluu?)
Minä juomaan ratkenneena olen yksinäinen ja onneton.
(Minä juomaan ratkenneena, olen yksinäinen ja onneton)
Mitä kuuluu Marja-Leena
(Voi kuulemiin)
Vieläkös sun ihanteena
Mitä kuuluu Marja-Leena
Minä juomaan ratkenneena
Mitä kuuluu Marja-Leena
Vieläkös sun ihanteena
Mitä kuuluu Marja-Leena
Minä juomaan ratkenneena olen yksinäinen ja onneton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinun vastauksesi liittyy aloitukseen? Oletko todella noin tahallaan väärinymmärtävä joka asiassa elämässäsi? Olet ääliö.
Itse sinä se ääliö olet. Tämä on keskustelupalsta, ei mikään vastaa vain ap:lle -palsta.