26 vuotta myöhemmin entinen, lyhyen hetken "hoito" ottaa yhteyttä. Melko.... surullista.
Joko hän on eronnut ja epätoivoinen tai sitten vain epätoivoinen. Missään yhteyksissä emme ole olleet koko tänä aikana. Estin hänen numeron kuten kunnon keski-ikäinen ikään. :D
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois nyt vähä voinu pillua antaa
Miesten välisissä suhteissa ei kauheasti pillua ole tarjolla. Hommostelu on äijien hommia
Mitä sitten jos olen miehenä kiinnostunut toisista miehistä? Ei minuun silti saa ottaa yhteyttä enää 26 vuoden jälkeen. Kyllähän sen nyt kaikki ymmärtävät. Paitsi palstan perssut ja kokkarit.
-Ap-
Onnea vaan loppuelämällesi. Olet hieman vaikea tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois nyt vähä voinu pillua antaa
Miesten välisissä suhteissa ei kauheasti pillua ole tarjolla. Hommostelu on äijien hommia
Mitä sitten jos olen miehenä kiinnostunut toisista miehistä? Ei minuun silti saa ottaa yhteyttä enää 26 vuoden jälkeen. Kyllähän sen nyt kaikki ymmärtävät. Paitsi palstan perssut ja kokkarit.
-Ap-
Hahhah. Ei ole aapeen kirjoittama tuo.
Terv. ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä susta oli tullut ukki!
Se olisikin ollut yllätys ihan näin naisena. :D
-Ap-