Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos juon kuukautisten aikana alkoholia niin menkat loppuvat

Vierailija
10.05.2024 |

Mistä tuo johtuu? Seuraavana päivänä sit jatkuvat normaalisti

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko erikoista. Onko tällä yhteyttä jotenkin maksan toimintaan? Keho keskittyy polttamaan alkoholin pois?

Mulla taas vuotaa entistä kamalammin. Ja jos menkat on myöhässä ja alan juomaan, niin vuoto alkaa aina kahden päivän sisään.

Vierailija
2/7 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄÄÄ!?? MULLA myös loppuu tai aikakin niukentuu runsaasti ;O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laihtuminen lisää vuotoa --> mitä hoikempi, sitä runsaammin vuodan. 

Vierailija
4/7 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt 51 v nainen on sama juttu. Kun vähänkin otan alkoholia niin vuoto tyrehtyy siksi päiväksi/illaksi. Näin on muistaakseni ollut aina, ainakin nyt viimeiset 20 vuotta.

Vierailija
5/7 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on erikoinen, koska periaatteessa pitäisi mennä toisinpäin, alkoholi kun ohentaa verta joten sen pitäisi valua sieltä pois vaan runsaammin. Itselläni meneekin näin, erityisesti jos runsaana vuotopäivänä juon niin se vuoto runsastuu entisestään. 

Mutta vuotaminenhan vaatii kohdun supistelua, jonka aiheuttaa pääasiassa eritetyt prostaglandiinit. On se mahdolllista, että. joillain ihmisillä alkoholi vaikuttaa sen erittymiseen, jolloin supistelun loppuessa vuotokin loppuu. Veikkaisin että nämä on pääosin niukan vuodon / niukempien vuotopäivien ilmiöitä, runsas vuoto lähinnä "romahtaa" sieltä ulos ilman että sitä täytyy supistuksilla työntää.

Vierailija
6/7 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taas vuoto loppuu, jos on jokin meno tai kiire. Vuotaa sitten runsaana, kun illalla kotiudun.

Vierailija
7/7 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan