Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin jostain tutkimuksesta että hyväkroppaiset saavat helpommin seksiä mutta 'kauniskasvoiset' pääsevät pitkiin suhteisiin. Minkälainen on k

Vierailija
09.05.2024 |

Luin jostain tutkimuksesta että hyväkroppaiset saavat helpommin seksiä mutta 'kauniskasvoiset' pääsevät pitkiin suhteisiin. Minkälainen on kauniskasvoinen - kyllä sen jotenkin ymmärtää. Mitä mieltä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä tylsää jos pitäisi valita pitkän parisuhteen ja seksin väliltä :/ Mulla on sitten vissiin ollut molemmat kun ei ole tarvinnut sitä valintaa tehdä. 

Vierailija
2/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut saman tutkimustuloksen, mutta siinähän sanottiin, että kasvoja painottavat miehet ovat monogaamisia ja vartaloa painottavat miehet ovat irtosuhteita etsiviä.

Vaimon kasvoja joutuu aika paljon katsomaan, sikäli ymmärrettävää, että niistä on syytä tykätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä jostain tutkimuksesta? T. Molemmat

Vierailija
4/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin kumpiakin

Vierailija
5/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos minulla ei ole ollut vuosiin seksiä, kun aviomies on haluton.

T. Kauniit kasvot, ruma kroppa

Vierailija
6/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin tutkimuksesta että vauvalle aloituksia kirjoittelevat ovat Kouvolasta. Kaikkihan tietää ettei Kouvolassa kukaan harrasta seksiä.  

Vierailija
7/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy englanniksi aika paljon tutkimuksia kauniista kasvoista.

Vierailija
8/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siinä jotain perää olla. Karkeasti arvioisin, että ihmisen ulkonäössä kasvojen painoarvo on sellaiset 75%. Toisaalta kyllä hyvävartaloinen aina seksiin kelpaisi kaveriksi.

Vierailija
9/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan usein ihmisellä on vain toinen? Varsinkin miehillä, sillä naiset suosivat miehillä matalaa rasvaprosenttia. Jos on hyvässä kunnossa, yleensä kasvotkin ovat aika nätit. Poikkeuksia toki on, mutta yleensä kulkevat kuitenkin käsi kädessä, enkä siis usko että tällaisella tutkimustuloksella on juurikaan virkaa. 

Vierailija
10/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hassusti pitkissä suhteissa on niin hyväkroppaisia kuin sellaisia, joilla ei ole hyväkroppa EIKÄ kauniita kasvoja. Ja toisaalta irtoseksiä on harrastanut moni huonokroppainenkin.

Vierailija
11/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et lukenut.

Vierailija
12/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hassusti pitkissä suhteissa on niin hyväkroppaisia kuin sellaisia, joilla ei ole hyväkroppa EIKÄ kauniita kasvoja. Ja toisaalta irtoseksiä on harrastanut moni huonokroppainenkin.

Täällä yksi, jolla ei ole hyvä kroppa eikä kauniit kasvot. Naimisissa kuitenkin 30 vuotta.

Vierailija
13/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on molemmat. Mitä sitten. 

Vierailija
14/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tietysti jos on molemmat, pitkää suhdettakin ajatellen.

Vierailija
15/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Minulla on todella ruma kroppa (laiha ja rinnaton) ja naama ihan ok. Jostain syystä minut on haluttu vain pitkiin parisuhteisiin, eikä koskaan tulla iskemään lyhyisiin suhteisiin. Mieluummin olen kyllä vaimomatskua.

Vierailija
16/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne se määrää. Mulla on hyvä kroppa, mutta käytän sellaisia vaatteita, ettei niitten alta sitä kukaan näe. Naama on ottanu mallinsa petolinnun persiistä ja pillunnuolijat on jonossa kotioveni takana. Sama luonne, joka saa ne kiimaisiksi, estää pitkät parisuhteet. Niitä ei ole ollut, ei koskaan niin pitkää, että toiseen kyllästyisi.

Olen kai perseestä.

Vierailija
17/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne se määrää. Mulla on hyvä kroppa, mutta käytän sellaisia vaatteita, ettei niitten alta sitä kukaan näe. Naama on ottanu mallinsa petolinnun persiistä ja pillunnuolijat on jonossa kotioveni takana. Sama luonne, joka saa ne kiimaisiksi, estää pitkät parisuhteet. Niitä ei ole ollut, ei koskaan niin pitkää, että toiseen kyllästyisi.

Olen kai perseestä.

Tämän tulisin mielelläni toteamaan paikan päälle itse... Mielellään sellaiseen aikaan, ettei ole kovin paljoa jonoa.

Vierailija
18/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän varmaan kumoaa se että lyhyitä ja liian pitkiä ei kukaan halua?

Vierailija
19/23 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on molemmat. Mitä sitten. 

Samaa mietin.

Vierailija
20/23 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tietysti jos on molemmat, pitkää suhdettakin ajatellen.

Täällä sellainen. Yhdessä jo 35 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi