Avun pyytäminen universumilta ja sen saaminen
Ensin 1 asia, mitä mulle tapahtui vuosia sitten kun mä olin ihan loppunut kaikkeen ja ahdistunut. Mä vaelsin yksin ja mä pohdin todella syviä kysymyksiä, merkityksellisiä kysymyksiä. Mitä mä oikein teen täällä?
Tän ajanjakson jälkeen mulle alkoi käymään sellasia asioita, että mut pysäytettiin monta kertaa kadulla ja mulle annettiin vihkosia, missä luki Jumalasta asioita. Mä olin ainut ihminen kelle niitä annettiin väkijoukossa.
Tottakai mä revin ne ja heitin roskiin, koska enhän mä silloin uskonut yhtään mihinkään. Mä olin ihan samanlainen kuin kaikki muutkin. "Ei Jumalaa ole olemassa, koska maailma on paha" <--- Tää yksinkertaisin argumentti
Heti sen jälkeen mun elämään saapui toinen opettaja, tällä kertaa henkinen opettaja kuka opetti mulle traumatyön ja enemmän asioita perustuen yksinkertaisesti viisauteen ja maanläheisyyteen, toki Jumalakin oli läsnä, mutta ei uskonnollisessa mielessä.
Tää johti mun henkiseen heräämiseen ja isompaan tietoisuuteen. Nyt mä tajusin itseäni, mulle annettiin ymmärrys.
Jokainen voi itse miettiä, kuka tai mikä sitä apua antoi. Mutta yksi asia on varma
Sun ajatuksilla ja sanoilla on merkitys.
Kommentit (3)
Manifestointi tuo mys elämään asioita
Sanoilla on joo iso merkitys, moni ei ymmärrä. Kirjoittaminen on sama
Ihana <3