Millaiset ihmiset ahdistaa?
Minä en jaksa pätijöitä/jeesuksena esiintyviä. Viimeksi olen ahdistunut harrastuksessa puolitutuksi tulleesta ihmisestä, joka paljastui hyvin aatteelliseksi. Olen omaa typeryyttäni nyt kuunnellut useamman kerran luentoa maata pitkin matkustamisesta/ratamatkustamisen ihanuudesta Euroopassa yli viisikymppisenä/kasvisruoasta/palstaviljelystä. Viimeksi sain sentään oltua rehellinen, ja sanottua, ettei noista asioista mikään herätä minussa innostusta (lähinnä vtuttaa ja turhauttaa, mutta sitä en sanonut).
Kommentit (27)
Himouskovaiset. Aivan sama ovat konservatiivikristittyjä vaiko muslimeja/jehovia - kaikki putkinäköisyys ahdistaa lujaa.
Liian nopeat liikkeissään että on koko ajan kuin huumeita ottanut ja eläimiä liikaa käsittelevät, kovassa äänessä koko ajan. Niistä on videoita runsaasti ja tiktokia. Muuten kiva jos puhuu videolla paljon. Eläimet saisi jättää joskus rauhan tökkimiseltä ja kaivelulta.
Minua eivät ihmiset ahdista, kun rakastan tätä maailmaa eniten juuri siksi, että on niin erilaisia ihmisiä. No, jos joku haluaa olla päivittäin yhteydessä, se ahdistaisi, mutta sanoisin, että en ehdi enkä jaksa.
Rakastakaa itseänne ja elämäänne, niin muut ihmiset on helppo hyväksyä iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Himouskovaiset. Aivan sama ovat konservatiivikristittyjä vaiko muslimeja/jehovia - kaikki putkinäköisyys ahdistaa lujaa.
Tämä
Säheltäminen ja säätäminen. Ensin kannattaisi ajatella jotain ja pohtia.
Äänekkäät ja omahyväiset euroopan omistajan elkein liikkeellä olevat minäminäminät. En jaksa yhtään enää näitä persreikiä jotka ei osaa olla ihmisiksi ihmisten ilmoilla.
Hoitamaton skitsofrenia ja taipumus uskoa mitä hulluimpia salaliittoteorioita.
Joka asian asiantuntijat, kun kompetenssina joku kansakoulu ja elämänkokemus tasoa TV:n ääressä illat töiden jälkeen.
Marimekko- ja sateenakaarikassisia tiedostavia ja omasta mielestään muita parempia, "hyviä ihmisiä" joiden olemus ja elekieli oikein huokuu kuvitelmaa omasta erinomaisuudestaan.
Varautujat. Eilen viimeksi kuulin, että aivan turha minunkin on maalata olohuoneen seiniä; pian ne pommitetaan alas! Joko kuollaan kaikki heti, tai sitten kituen hetken päästä. Ainoa mikä kannattaisi, olisi kerätä jonkinlaista sota- ja selviytymisvarastoa keskelle ei-mitään.
Ihminen joka on ensin vuosia vihainen asperger joka hyökkäilee ja yhtäkkiä on henkinen auringonpaiste olevinaan. Montako persoonaa sillä on. Kääk. Vai alkoholi, muuta.
Vierailija kirjoitti:
Äänekkäät ja omahyväiset euroopan omistajan elkein liikkeellä olevat minäminäminät. En jaksa yhtään enää näitä persreikiä jotka ei osaa olla ihmisiksi ihmisten ilmoilla.
Just. Osa huutaa handsfreehen kun lenkkeilee, joikaa jollain ylösalas soinnulla sinne. Naiset (ja miehetkin) olkaa hiljaa ulkona, ettei muiden luontoelämys mene pilalle. t. nainen
Flirttailijat, esimerkiksi töissä. Hirveän vaikea enää asioida sen jälkeen normaalisti, varsinkin kun mies on hyvännäköinen.
Tomerat, kovaääniset palveluskoirien kanssa treenaavat naiset Revolution Race-asussaan. Ensiksikin pelkään isoja koiria ja pelkään ihmisiä, joiden elämään sisältyy armeijamaista muille komentelua. Olen itse aivan päinvastainen, sellainen hillitty ja haaveileva softis-nainen, ja tykkään pastelliväreistä, pienistä pomeranianeista, lampaista ja kuppikakuista.
Paheksujat, moralisoijat ja koko ajan kaikkea tiukasti suorittavat ahdasmieliset tuhahtelijat. Voi Jeesus kun on ankeaa näiden kanssa, kun ovat niin erinomaisia ihmisiä, että happi jo loppuu huonommilta.
Turhanpuhujat. Eli sellaset jotka saa puhetta aikaan kaikesta mummonsiskonkaiman tekemisistä vuonna 85. Ei kiinnosta jonninjoutavat asiat.
Erektiovaivaiset tai täysimpotentit. 😅
T.Nainen
Ihmiset, joilla on aina jonkin kanta ja mielipide asiaan, joka ei heille edes kuulu, saatikka että he siitä mitään ymmärtäisivät. Yleensä nämä samat päsmärit kannattavat sitä jotakin toimintaa, johon he yllättäen eivät itse kuitenkaan osallistu, vaan kehottavat muita senkin edestä. Yleensä nämä ovat kaksi tosiaan komppaanvaa tukevaa keski-ikäistä tätiä. Kun se komppasminen lähtee lapasesta, se todellakin lähtee, ja päsmäröinti voi jatkua jopa pikkutunneille, ellei joku kolmas osapuoli laita sille napakasti pistettä. Omat ja muiden rajat ja yksityisyys ovat näille täysin vieras käsite. Parhaimmillaan ollaan perustamassa someen erilaisia kontrolli- ja pohdintaryhmiä, kun omat viestintäkanavat tukkeutuvat eivätkä riitä. Välillä väsyvät ja palautettakin sataa monelta suunnalta, mutta se on hyödytöntä, koska jo sanomattakin on selvää, että ei se järjenjuoksukaan sitä parasta A-ryhmää ole. Saunan takana on näille se ainoa oikea loppusijoituspaikka. Ex-puolisot ja ex-pomot, ovat luultavimmin samaa mieltä.
Poliittisesti ja yhteiskunnallisesti aktiiviset ja siitä jauhavat.