Miksi naiset on niin kateellisia hyvästä vartalosta?
Yksi kaveri on liikunnalla ja ruokailulla saanut huomattavia muutoksia vartaloon ja näyttää hyvältä, mutta kyllä huomaa, miten monet on nykyään hänelle kateellisia. Sellaisetkin, joilla oma vartalo on aina näyttänyt hyvältä. Kumma juttu.
Kommentit (26)
Eihän ne hyvävartaloiset tykkäis siitäkään, jos kukaan ei välittäis eikä olis kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Työttömän toffee, coop lager sihahtaa niin on aikaa ihmetellä ja kummastella 🥴
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta vartalosta he ovat kateellisia? Itse kadehdin luonnollisen runsasta ja kurvikasta. Laihuuus tai hoikkuus ei tee minua kateelliseksi koska ei näytä silmääni hyvältä.
Olen luonnostaan runsas ja kurvikas. Aina on harmittanut, kun tykkään liikunnasta, mutta ollut se hassun näköinen kömpelys. Vaikka vyötärö on hoikka, kurvit on vain haitaksi. Nuorena tytöt h_oritteli ja pojat ahdisteli. Olisi kiva olla vähemmän naisellinen. En kadehdi mutta mietin vaikka, kuinka olisin tykännyt urheilla enemmän. Olisi ollut helpompi olla.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sitä on kateellinen sellaiselle, jolla on hyvä vartalo, jos itsellä ei ole. Katson kateellisena, että olisipa minullakin tuollainen.
Entinen vaimo ja yksi minun tuttu nainen olivat molemmat kateellisia toistensa ulkonäöstä. Vaimo kadehti tutun pitkiä sääriä ja tuttu vaimon rintoja. Kuuntele joskus kun naisporukka katsoo missikisoja. Se on melkoista.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kateelliset, esim narsistit, luulee että muut ovat heille kateellisia. Vaikka niitä muita ei vähempää kiinnosta.
Eräällä rouvalla nousi se laihtuminen päähän ja hänestä tuli ilkeä muita kohtaan, puhui pahaa selän takana, jne ja muut tietenkin alkoi karttamaan hänen seuraansa. Ja mitä muutakaan se oli kuin kateutta.
Naiset ovat hyvin kilpailuhenkisiä, ja heillä on tarkat hierarkiat ystävä- ja tuttavapiireissään. Jos joku on ollut se porukan pullukka mutta yhtäkkiä parantaakin ulkonäköään laihduttamalla ja treenaamalla hyvän kropan, hänestä tulee uhka muille naisille. Joku muu putoaa alemmas, kun tämän laihduttaja nousee ylöspäin. Saavutetuista eduista ei haluta luopua.