Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset on niin kateellisia hyvästä vartalosta?

Vierailija
09.05.2024 |

Yksi kaveri on liikunnalla ja ruokailulla saanut huomattavia muutoksia vartaloon ja näyttää hyvältä, mutta kyllä huomaa, miten monet on nykyään hänelle kateellisia. Sellaisetkin, joilla oma vartalo on aina näyttänyt hyvältä. Kumma juttu. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.

Vierailija
2/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sitä on kateellinen sellaiselle, jolla on hyvä vartalo, jos itsellä ei ole. Katson kateellisena, että olisipa minullakin tuollainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla on hyvä itsetunto

Vierailija
4/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, olen aina ollut hoikka, ja olen yli nelikymppinen.

Vierailija
5/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sitä on kateellinen sellaiselle, jolla on hyvä vartalo, jos itsellä ei ole. Katson kateellisena, että olisipa minullakin tuollainen. 

Mutta sinähän olet valinnut toisin. En ymmärrä.

Vierailija
6/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset on neuroottisia ja siksi taipuvaisia negatiivisiin tunteisiin kuten kateuteen.

Vierailija
7/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on hyvä vartalo ja on kateellisia tuolle joka on onnistunut laihtumaan. He ovat ennen pitäneet itseään parempina, koska heillä on ollut parempi vartalo. Ovat varmaan aika simppeleitä tai pinnallisia ihmisiä. Kun toinen onnistuu laihtumaan, ollaan sitten kateellisia.

Itselläni on huono vartalo, ollut aina. Toivoisin toki että se olisi kauniimpi mutta en ole varsinaisesti kateellinen toisten vartaloista. En olisi paremmalla vartalolla yhtään onnellisempi.

Vierailija
8/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä piireissä tämmöistä kateutta oikein ilmenee? Kuulostaa joltain wt-touhulta.

Vierailija
9/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kateellinen, niin pitää vain haistattaa todellisuudelle, ja sanoa itselleen, että todellisuus ei ole totta. Ja sitten pitää keksiä tarina korkeammasta todellisuudesta, jossa asiat kääntyvät ylösalaisin.

Vierailija
10/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat kiksejä siitä, että ovat tavalla tai toisella "parempia" kuin muut sukupuolensa edustajat. 

Vierailija
11/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä naiset? En ole tavannut sellaisia, vaikka itselläni on aina ollut hyvä kroppa.

Vierailija
12/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole kateellinen - mistään. Puuttuu kateusgeeni.

Vierailija
13/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet ole kateellisia hyväkroppaisille miehille?

Vierailija
14/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta vartalosta he ovat kateellisia? Itse kadehdin luonnollisen runsasta ja kurvikasta. Laihuuus tai hoikkuus ei tee minua kateelliseksi koska ei näytä silmääni hyvältä.

Vierailija
15/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kateellisuus ilmenee miten? 

Vierailija
16/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinähän olet valinnut toisin. En ymmärrä.

Et varmaan ymmärräkään, jos olet niin tyhmä, että pidät vartalon hyvyyttä valintakysymyksenä.

Vierailija
17/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Jotkut yksilöt ovat, mutta että yleisesti. Ei todellakaan. 

Vierailija
18/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat oikeasti pelkkiä narsisteja!

Vierailija
19/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kateelliset, esim narsistit, luulee että muut ovat heille kateellisia. Vaikka niitä muita ei vähempää kiinnosta. 

Vierailija
20/26 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että pelkkä hyvä vartalo ei riitä kateuteen, pitää olla myös muita piirteitä, mitkä herättää kateutta, on esimerkiksi taitava jossain asiassa ja saa siitäkin arvostusta joissain piireissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän