Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ärsyttäviä tapoja tai hokemia lapsellanne on?

Vierailija
25.01.2007 |

Meillä karistelee kurkkuaan vaikka hengitystiet ovat ihan siistit ja kunnossa. Käytiin lääkärissäkin sen takia. Tulee mieleen jotkut lapset omasta lapsuudesta etenkin pojat joilla oli tapana vähän väliä hokea jotain esim. " jippa jippa jipati jii" jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se oikein meinaa? Mitä TÄTÄ se oikein haluaa? Tarkoittaako se, että TÄTÄ se elämä on? Noin paljonko sitä ärsyttää mun naama?

Vierailija
2/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö aloittaa lauseet aina " arvaa mitä?" ja kaivaa koko ajan nenää..., pyyhkii suun hihaan..., vaikka kuinka olen sanonut asiasta ja antaut molempiin paperia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kieltää sanoo entistä enemmän. Nelivuotias on opettanut samat jutut kaksivuotiaalle. RRRraivostuttavaa, sanovat vielä kaikille näit juttui

Vierailija
4/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin 3-vuotias (poika) höpöttää jatkuvasti tisseistä, pippelistä, pimpistä, pyllystä, pierusta jne. Ei millään jaksasi kuunnella ja joka aamu aloitetaan nykyisin sopimalla, että em. sanoja ei tänään hoeta. Tuntuu, että tätä anaalivaihetta on kestänyt jo vaikka kuinka kauan! En ole itse mitenkään rajoittunut ja ahdasmielinen, mutta tuo jatkuva hokeminen on rasittavaa!!!

Vierailija
5/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän tyttö aloittaa lauseet aina " arvaa mitä?" ja kaivaa koko ajan nenää..., pyyhkii suun hihaan..., vaikka kuinka olen sanonut asiasta ja antaut molempiin paperia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan