Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko virtuaalityttöystävä-konsepti toimia Suomessa esim. rumakasvoisille ja lyhyille miehille?

Vierailija
09.05.2024 |

Lihaville kaljuille ja alle 175-senttisille omat AI-virtuaalityttöystävät sekä lasit joilla pääsee höpöttelemään näiden kanssa 'livenä'. Lasit kustantaisi valtio.

Jenkeissähän on tuo Dream GF-appi niille jotka saavat oikeista deittiäpeistä rumuuden takia 0 matchia, ja siinä "simuloidaan" sitä mitä komeakasvoinen pitkä mies kokee, eli saa matcheja hyvännäköisiltä naisilta ja sitten juttelee näiden kanssa.

Sellaisen voisi kehittää mutta Suomen kielellä. Match rate olisi aina 100% kun pyyhkäisee oikealle, ainoa missä nämä AI't haraisivat vastaan on silloin jos se mies yrittää tavata tämän oikeassa elämässä. Silloin se AI sanoisi aina jonkin uskottavan syyn miksi se ei onnistu, esim. hänellä on hammaslääkäri, töitä tai muuta menoa.

Itse olen 44v mies joka ei ole ikinä seurustellut tai harrastanut seksiä, tosin ei yrittämisen puutteesta vaan siksi kun olen objektiivisesti kai aika ruma. En silti ole katkeroitunut elämälle tai naisille, mutta olisi kiva välillä simuloida ns. deittailua vaikken voi sitä kokea livenä. En myöskään osaa riittävästi englantia että onnistuisi keskustelu tuollaisen jenkkibotin kanssa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ruma niin miksi ei kelpaa ruma nainen? Virtuaalityttökö parempi? 

Virtuaalitytön saa katkaisijasta hiljaiseksi! Verraton etu!

Vierailija
22/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska rumillekaan naisille ei kelpaa ruma mies.

Ei kelpaa, koska hekin kuvittelevat olevansa tasoltaan korkeammalla, kun joku ihan ok-näköinen mies on hädässä tyytynyt tällaiseen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko esitellä: Saya:

Kunhan kiinalaiset kopioivat tuon Sayan ja saavat hinnan kohdalleen, niin panen heti tilauksen vetämään!

Jos Saya osaa vielä vaikka tehdä japanilaista ruokaa niin sen parempi!

Vierailija
24/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap ei osaa riittävästi englantia, tulisi jonkun muun kehittää hänen haluamansa laitteisto ja sen käyttämiseen tarvittavat varusteet ilmaiseksi. 🤣 Jos ap osaisi englantia niin sitten vissiin voisi itse kustantaa?

Nojoo sori, mutta tuossa on aika selkeä syy miksi jatkossakin saa tyytyä omaan käteen. Vaikka varmaan raskasta sitäkin käyttää, ehkä saisi valtiolta jonkun rannetta säästävän apuvälineen ilmaiseksi? 🤔

Vierailija
25/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ap ei osaa riittävästi englantia, tulisi jonkun muun kehittää hänen haluamansa laitteisto ja sen käyttämiseen tarvittavat varusteet ilmaiseksi. 🤣 Jos ap osaisi englantia niin sitten vissiin voisi itse kustantaa?

Nojoo sori, mutta tuossa on aika selkeä syy miksi jatkossakin saa tyytyä omaan käteen. Vaikka varmaan raskasta sitäkin käyttää, ehkä saisi valtiolta jonkun rannetta säästävän apuvälineen ilmaiseksi? 🤔

Tuon Sayan kanssa opettelisin mielelläni japania! Hontoo desu! Kawaii!

Vierailija
26/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kiinalaiset kopioivat tuon Sayan ja saavat hinnan kohdalleen, niin panen heti tilauksen vetämään!

Eiköhän sen voi laittaa tekemään mitä vaan ruokaa. Ymmärräthän että se on virtuaalinen?

Vierailija
27/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon Sayan kanssa opettelisin mielelläni japania! Hontoo desu! Kawaii!

Eikös se olisi aika normaalia että jos jotain kauheasti haluaa niin se motivoisi opiskelemaan kieltä. Tenavana moni oppi englantia kun yritti kääntää lempibändinsä laulujen sanoja. 

Vierailija
28/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sen voi laittaa tekemään mitä vaan ruokaa. Ymmärräthän että se on virtuaalinen?

Ymmärräthän, että "resepti" ja maneerit täytyy ohjelmoida jokaista toimintoa varten piireihin erikseen?

Ihan niin kuin tietty resepti on kirjoitettuna kynällä paperille äitimuorin keittokirjassa, täytyy ne syöttää ykkösinä ja nollina binäärimuodossa tietokoneelle.

Varmastikin suomalaisten perinneruokien reseptit saa ladattua erillisenä tiedostopakettina jälkikäteenkin...

Vierailija
29/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla oli useita tyttöjä nettikavereina nuorempana kun olin 18-25v Messenger-viestiohjelmalla kirjoiteltiin lähes päivittäin vuosia. Jotain olen tavannutkin. Se oli mukavaa kirjoitella tyttöjen kanssa 👍 Virtuaalityttöystävä olisi kai samanlainen kirjoittelukaveri ja luo mielikuvia. Parempi kirjoitella botin kanssa kuin yksin kaljoitella kotona.

Vierailija
30/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, että "resepti" ja maneerit täytyy ohjelmoida jokaista toimintoa varten piireihin erikseen?

Ihan niin kuin tietty resepti on kirjoitettuna kynällä paperille äitimuorin keittokirjassa, täytyy ne syöttää ykkösinä ja nollina binäärimuodossa tietokoneelle.

Varmastikin suomalaisten perinneruokien reseptit saa ladattua eri

Vierailija
31/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla oli useita tyttöjä nettikavereina nuorempana kun olin 18-25v Messenger-viestiohjelmalla kirjoiteltiin lähes päivittäin vuosia. Jotain olen tavannutkin. Se oli mukavaa kirjoitella tyttöjen kanssa 👍 Virtuaalityttöystävä olisi kai samanlainen kirjoittelukaveri ja luo mielikuvia. Parempi kirjoitella botin kanssa kuin yksin kaljoitella kotona.

Mitä ajatuksia tästä?

Vierailija
32/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia tästä?

Surullista.

Vierailija
33/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on oikeastaan vain ajan kysymys, milloin nuo yleistyvät. Mutta kenties suurempi läpimurto tulevat aikanaan olemaan tyttöystävärobotit, joiden kanssa voi oikeasti viettää aikaa ja viihtyä. Tekniikan pitää edistyä vielä hieman, ja hintojen tulla alaspäin.

Esimerkiksi 100 000 € hintainen tyttöystävärobotti voisi toimia paitsi elämää rikastavana ja luotettavana seuralaisena, myös statussymbolina suhteessa niihin joilla ei ole vastaavaan ylellisyyteen varaa. Täydellinen ikinuori instabeibe-ulkonäkö ja hauska mutkaton luonne. Rikkaimmilla voisi olla vaikka isompi haaremi.

Uskon että tällä olisi tervehdyttävä vaikutus parisuhdemarkkinoihin. Se nimittäin rikkoisi naisten kartellin seksin ja kumppanuuden lähteenä miehille. Aivan vastaavalla tavalla kuin yhteiskunnan taloudellisten turvaverkkojen ja tasa-arvon edistäminen on aikanaan rikkonut miesten kartellin ainoana taloudellisen turvan lähteenä naisille.

Vierailija
34/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset saavat tavismiehiä.

Tavisnaiset saavat miesmalleja.

Tunsin erään noita-akkamaisen ruman naisen, joka sanoi minulle kerran näin: "mies nuoli pilluani koko yön". Hän oli myös pettynyt, kun kerroin hänelle kysyttäessä penikseni koon. 

Vierailija
35/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia tästä?

Vierailija
36/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en näkisi mitään pahaa. Nythän on ollut paljon juttua myös virtuaaliterapeuteista ja -ystävistä, oita monet ihmiset rakastavat. Bottiterapeutti on aina paikalla saatavilla, oikeat kaverit sen sijaan ei yhtään tykkää jos kovin alkaa aamuyöstä olemaan yhteyksissä. Botti on myös aina valmiina puhumaan vain sinusta ja jauhamaan juuri sinusta jänniä juttuja, kun taas oikeiden ihmisten kanssa joutuu kuuntelemaan juttuja siitä mitä sen marsulle kuuluu. 

Aika selvästihän tässäkin ketjussa tulee ilmi, ettei kaivata mitään vuorovaikutusta omaa elämää rikastuttamaan. Halu on vaan saada se mitä itse haluaa ja mikä myös koetaan itselle jotenkin oikeutetuksi ja ansaituksi ilman että vuorostaan itse tekisi jotain. Uskoisin, että juuri näille tyypeille bottiystävä olisi loistava. 

Hesarissahan oli juttu näistä ja osaa sai käyttää ihan ilmaiseksikin. En oikein ymmärrä, miksi sitten täällä fantasioidaan ja jopa hekumoidaan jollain siitäs saatte -ajatuksella. Ei muuta kuin käyttämään ja elämään onnellista elämää. Vähän vaikea nähdä että tuo jotenkin jaksaisi jotakuta järkyttää tms. 

Vierailija
37/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ap haittaisi että et osaa riittävän hyvää englantia? Siis haittaisiko niitä virtuaalisia naisia sun huono kielitaito? Vai että virtuaalinainenkim antaisi pakit kun sun englanti on mallia Hello how are you. 🤣

Vierailija
38/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en näkisi mitään pahaa. Nythän on ollut paljon juttua myös virtuaaliterapeuteista ja -ystävistä, oita monet ihmiset rakastavat. Bottiterapeutti on aina paikalla saatavilla, oikeat kaverit sen sijaan ei yhtään tykkää jos kovin alkaa aamuyöstä olemaan yhteyksissä. Botti on myös aina valmiina puhumaan vain sinusta ja jauhamaan juuri sinusta jänniä juttuja, kun taas oikeiden ihmisten kanssa joutuu kuuntelemaan juttuja siitä mitä sen marsulle kuuluu. 

Aika selvästihän tässäkin ketjussa tulee ilmi,

No mutta eihän elävänkään naisen kanssa saa mitään vuorovaikutusta aikaiseksi! Eihän siinä jatkuvassa kaakatuksessa ole mitään informaatiota eikä sisältöä!

Vierailija
39/39 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika selvästihän tässäkin ketjussa tulee ilmi,

Eikö Snapchatissä ole jokaisella se oma bottiystävä jolle voi jutella? Eli hyvin monella sellainen jo on. Nyt vaan sitten snäppiä lataamaan jokainen joka virtuaaliystävää kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi