Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko virtuaalityttöystävä-konsepti toimia Suomessa esim. rumakasvoisille ja lyhyille miehille?

Vierailija
09.05.2024 |

Lihaville kaljuille ja alle 175-senttisille omat AI-virtuaalityttöystävät sekä lasit joilla pääsee höpöttelemään näiden kanssa 'livenä'. Lasit kustantaisi valtio.

Jenkeissähän on tuo Dream GF-appi niille jotka saavat oikeista deittiäpeistä rumuuden takia 0 matchia, ja siinä "simuloidaan" sitä mitä komeakasvoinen pitkä mies kokee, eli saa matcheja hyvännäköisiltä naisilta ja sitten juttelee näiden kanssa.

Sellaisen voisi kehittää mutta Suomen kielellä. Match rate olisi aina 100% kun pyyhkäisee oikealle, ainoa missä nämä AI't haraisivat vastaan on silloin jos se mies yrittää tavata tämän oikeassa elämässä. Silloin se AI sanoisi aina jonkin uskottavan syyn miksi se ei onnistu, esim. hänellä on hammaslääkäri, töitä tai muuta menoa.

Itse olen 44v mies joka ei ole ikinä seurustellut tai harrastanut seksiä, tosin ei yrittämisen puutteesta vaan siksi kun olen objektiivisesti kai aika ruma. En silti ole katkeroitunut elämälle tai naisille, mutta olisi kiva välillä simuloida ns. deittailua vaikken voi sitä kokea livenä. En myöskään osaa riittävästi englantia että onnistuisi keskustelu tuollaisen jenkkibotin kanssa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristillisdemokraatit varmaan löytäisivät tästäkin jotain saatanallista ja kiellettävää ja heidän mielestään ruman miehen pitäisi vaan ikuisesti puurtaa töissä yksin ja tulla yksin tyhjään kotiin ilman että on ikinä "säpinää". vaikka se säpinän lähde olisi mielikuvituksen tuote eli botti.

Vierailija
2/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kristillisdemokraatit varmaan löytäisivät tästäkin jotain saatanallista ja kiellettävää ja heidän mielestään ruman miehen pitäisi vaan ikuisesti puurtaa töissä yksin ja tulla yksin tyhjään kotiin ilman että on ikinä "säpinää". vaikka se säpinän lähde olisi mielikuvituksen tuote eli botti.

KD ei voi yksin päättää tässä yhteiskunnassa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ratkaisu olisi todennäköisesti välttämätön vauva-palstaa kansoittavien trollien keskuudessa.

Vierailija
4/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät miehet tuollaista eniten tarvitsisivat riippumatta siitä, miltä näyttävät tai miten pitkiä ovat. En usko, että Kela kustantaisi työttömille tuollaisia laseja, joten ei ole ratkaisuksi ainakaan isoimmalle naisettomalle ryhmälle miehiä. Eikä tietty mikään oikea ratkaisu muutenkaan, koska oikea ihminen ei millään lasten videopelillä korvaudu.

Vierailija
5/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalityttöystävä-konsepti tullee ennen pitkää käyttämään muutkin kuin pelkästään rumat ja lyhyet miehet. Paljon vaivattomampaa, eikä tarvitse tehdä naisten edessä jotain sirkustemppuja ja toimia viihdytysautomaattina.

Vierailija
6/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät miehet tuollaista eniten tarvitsisivat riippumatta siitä, miltä näyttävät tai miten pitkiä ovat. En usko, että Kela kustantaisi työttömille tuollaisia laseja, joten ei ole ratkaisuksi ainakaan isoimmalle naisettomalle ryhmälle miehiä. Eikä tietty mikään oikea ratkaisu muutenkaan, koska oikea ihminen ei millään lasten videopelillä korvaudu.

Jaa. Itse tapasin mieheni kun tämä oli työtön ja itse olin opiskelija. Nykyään molemmat ollaan töissä.

Enemmän minua kiinnostaa hyvännäköinen, hyvällä persoonall varustettu työtön kuin joku persoonaltaan läpimätä insinööri.

Vierailija
7/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku misogynististen setämiesten harha että naisia kiinnostaa miehessä vain ja ainoastaan raha tai titteli.

Ei se rupisammakko saa Tinderissä yhtään sen enempää matcheja vaikka laittaisi profiiliin olevansa joku projektipäällikkö.

Toki voi oikean elämän baareista yms. paikoista löytää jonkun lompakkoloisen joka yrittää nyhtää tältä rahaa ja laukkuja.

Vierailija
8/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovinkaan hyvin perillä siitä, mihin kehittyneimmät AI-keskustelubotit tällä hetkellä jo pystyvät? Sanotaan näin, että siinä maailmassa on nähty jo monet häät ja lukemattomat särkyneet sydämet. Ne ovat keskustelutaidoiltaan jo niin lähellä ihmistä, että ei ole mitenkään erityisen vaikeaa kehittää ihan aitoja tunteita sellaista kohtaan. Eikä siihen tarvita edes virtuaalitodellisuutta.

Vierailija
9/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku työtön kasvoiltaan ja keholtaan brad pittin tai hunksin näköinen 195cm mies saa tuhat kertaa enemmän irtoseksiä tai suhteita noista oikeista äpeistä kuin joku timo soinin näköinen vakuutusmyyjä tai konttorirotta.

näissähän on juuri se valuvika, että ovat todella visuaalisia äppejä. käytännössä rumana miehenä on turha käyttää niitä ylipäätänsä koska tulee vain ärsyyntynyt olo pyyhkäisyjen johtaessa jatkuvasti tyhjään lopputulokseen.

Vierailija
10/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovinkaan hyvin perillä siitä, mihin kehittyneimmät AI-keskustelubotit tällä hetkellä jo pystyvät? Sanotaan näin, että siinä maailmassa on nähty jo monet häät ja lukemattomat särkyneet sydämet. Ne ovat keskustelutaidoiltaan jo niin lähellä ihmistä, että ei ole mitenkään erityisen vaikeaa kehittää ihan aitoja tunteita sellaista kohtaan. Eikä siihen tarvita edes virtuaalitodellisuutta.

Miten sen botin kanssa voi järjestää häät tai mennä naimisiin? 🤔 Vai tarkoitatko 'virtuaalisesti'?

Vierailija
11/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse tapasin mieheni kun tämä oli työtön ja itse olin opiskelija. Nykyään molemmat ollaan töissä.

Enemmän minua kiinnostaa hyvännäköinen, hyvällä persoonall varustettu työtön kuin joku persoonaltaan läpimätä insinööri.

Sinä olet sitten Suomen ainut. Olen ollut 20 vuotta työttömänä, enkä ole löytänyt tyttöystävää siitä huolimatta, että olen naisten mielestä komea ja mukava. Lähtevät aina vähin äänin takavasemmalle, kun kerron, etten ole ollut töissä enkä varmaan tule pääsemäänkään, vaikka koko ajan haen töitä.

Vierailija
12/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen saattaisi olla tuota mieltä, varsinkin sellainen, joka ei itse ole saanut suomalaista miestä vaan on joutunut tyytymään ulkomaiden jämäsakkeihin.

Vierailija
13/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sitten Suomen ainut. Olen ollut 20 vuotta työttömänä, enkä ole löytänyt tyttöystävää siitä huolimatta, että olen naisten mielestä komea ja mukava. Lähtevät aina vähin ää

Jos olisit oikeasti komea ja mukava, saisit aloitteita Bumblessa, Tinderissä jne. ihan pelkällä olemassaololla ja kasvokuvallasi sekä yhdellä paidattomalla kuvalla.

Monella miehellä vaan on egoistisia harhakuvitelmia tasostaan, esim. pömppömahainen 50v mies ajattelee vieläkin olevansa pyykkilautavatsainen 31v omassa mielessään. Leukalinja on vaihtunut kolmoisleukaan jo viime vuosikymmenellä mutta mieli haraa vastaan ja nähdään peilistä Clooney.

Vierailija
14/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sitten Suomen ainut. Olen ollut 20 vuotta työttömänä, enkä ole löytänyt tyttöystävää siitä huolimatta, että olen naisten mi

Jos olisit oikeasti komea ja mukava, saisit aloitteita Bumblessa, Tinderissä jne. ihan pelkällä olemassaololla ja kasvokuvallasi sekä yhdellä paidattomalla kuvalla.

Monella miehellä vaan on egoistisia harhakuvitelmia tasostaan, esim. pömppömahainen 50v mies ajattelee vieläkin olevansa pyykkilautavatsainen 31v omassa mielessään. Leukalinja on vaihtunut kolmoisleukaan jo viime vuosikymmenellä mutta mieli haraa vastaan ja nähdään peilistä Clooney.

En ole kokeillut mitään deittiäppiä, olen vain livenä tavannut naisia. Enkä halua irtoseksiä muutenkaan, sitä on kyllä ollut paljon tarjolla.

Vierailija
15/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ruma niin miksi ei kelpaa ruma nainen? Virtuaalityttökö parempi? 

Vierailija
16/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska rumillekaan naisille ei kelpaa ruma mies.

Vierailija
17/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki:

https://www.youtube.com/shorts/yytKtP-SjpQ

Vierailija
18/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska rumillekaan naisille ei kelpaa ruma mies.

Kyllä kelpaa.

Vierailija
19/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko esitellä: Saya:

Vierailija
20/39 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valtio kustantaisi lasit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi