Kuinka kauan vielä sunnuntaikorvaus?
Nyt kun poliittiset lakot kielletty. Voidaan aloittaa heikentäminen lainsäädännön osalta.
Ekana lähtee sunnuntai lisät. Kauanko menee? Onko veikkauksia.
Kommentit (84)
Siinä vaiheessa kun yhteiskunta järjestää esim terveydenhuollon niin että viikonloppuisin ei työntekijöitä tarvita. Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun yhteiskunta järjestää esim terveydenhuollon niin että viikonloppuisin ei työntekijöitä tarvita. Sitä odotellessa.
Ainakin julkisella puolella ongelma on hyvin pian ratkaistu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetan siinä kohtaa vuorotyöt jos pyhälisät lähtee. En mä ala samalla rahalla viikonloppuja ja pyhäpäiviä tekemään.
Kuole nälkään sitten. T: EK
Kukaan tuollaista AY rähisijää palkkaisikaan.
Mitä sä oikein sekoilet? :D Mä en kirjoittanut lopettavani työntekoa kokonaan vaan kerroin lopettavani vuorotyöt. En ole mikään AY-rähisijä vaan puolustan vain oikeuksiani. Sun ulosannista päätellen sä olet tuskin kovin korkeasti koulutettu ihminen.
Jos ei vuorotyö maita, ei tarvitse sitten tulla ollenkaan. Sua kukaan muukaan palkkaa, olet mustalla listalla.
Voi luoja miten paljon joillakin meni tunteisiin kun kerroin, että lopettaisin vuorotyöt jos pyhälisät vietäisiin. :D Olette kyllä uskomattoman lapsellisia ja typeriä ihmisiä.
Kiitos perskokkare äänestäjät tästäkin.