¤¤¤ LOKAHAAVEET torstaina 25.1¤¤¤
Kommentit (63)
tai sit en osaa kokeilla sitä... miten syvällä se on??
sori Priscilla kun hymyilytti. On sulla nipukka. On varmaan vaan nyt aika korkeella, eli kyykyssä kannattaa koittaa ja työnnät sormen/pari sormea (tääkin alko naurattaa) mahd.syvälle....hei tuli mieleen että jos se on nyt tosi pehmee sitä on vaikee huomata? Mulla on ainakin useimmiten jotenkii sivussa oudosti, kohtu on kyllä kallellaan toiseen suuntaan ainakin viime sektion jälkeen lekuri asiasta mainitsi. Tiedätkö miten sulla kohtu on, normaalisti eteenpäin kallistunut vai taakse/sivulle?
Jos koitat huomenissa uudestaan, voi olla paremmin tunnusteltavissa :)
Huoh, mä oon ainakin vissiin väsynyt...heh...onnea nipukan napukan etsintään (harvemmin tätä toivotetaan)
:)
..mä odotan oikeesti jännittyneenä teitin tikkurehvejä *jännitysmusiikkia*
*bdbdbdbdbdbd* ;)
mua pelottaa, et kun liikaa tutkin, löydänki kohta eturauhasen:)))))))) ajatelkaa, priscilla olikin mies!!! Siinä lööppiainesta,JEEE mä pääsen iltikseen....
ei mun mieskään sitä löytänyt, oikeen kotigynet:))) voi herranjestas millaseks on nykyaikana lapsenteko mennyt!!!
*REPS*, se nyt vielä puuttuisi et Priscilla mieheksi muuttuisi ;)
----Tutti ottaa nyt vain rauhallisesti itseään niskasta kiinni ja pomppaa nukkumatin seuraan kiltisti kera miehen ja kiusaaja-tädin (meinasin kirjoittaa täin. eeh)
ÖITÄ kuumeilijaystävät!
Siis ei voi olla totta..Mie täs koneen ääres hekottelen, ja mies alkaa kattoo jo vähän oudosti:) En taida kuitenkaan alkaa sille selittää, pitänee mennä itekki nipukkaani ettimään..:))
Pricilla; En usko et sie mitään eturauhasta löydät,vaikka kuinka ettisit:)
Hohhoi, tän päivän parhaat naurut kyl sai täältä..vaikka eihän näin vakavalle asialle sais nauraa..
Taitaa äitiä vähän väsyttää:)
Eihän täällä pysy tuolilla ku teiän juttuja lukee, ihan sama reaktio omassa ukossa kun edellisellä kirjottajalla. Kattoo kieroon ku hekottelen koneen ääressä, luulee varmaan että mä teen koulujuttuja (mitä siis pitäis tehdä ;) )
Mukava mennä nukkumaan ku on näin hyvällä tuulella, kiitos teille :D
Kiti kp 9/~30
vedet silmissä nauran näitä nipukan etsimis touhuja. Pitäisköhän meidän etsintä kuuluttaa pricillan napukka??
Istun ja hytkyn tässä koneella kuin jokin vähäjärkinen... ;oD
Itse olen joskus ihmetellyt että mikä ihmeen möykky siellä on niin selvispä sekin. Kuulostaa siltä kuin olisin huvikseni sinne sorkkinut aikani kuluksi :o)
Nyt miehen lepyttely puuhiin kun tuntuu niin pahalla tuulella olevan ja minä vielä arsytän naureskelemalla tässä ittekseni... voi mies parkaa!!
Niiloakseli kp 20/29 edelleen ihmettä odottaen....
TE OOTTE IHAN MAHTAVIA!!
PÄIVÄ PIRISTY VAIKKAKIN VASTA ILLALLA.
Voi ihana teidän juttuja! =))) Hauskasti kirjottelette! Mä en ole nipukkaani etsiskellyt :) Mut eiköhän se siel ole ja varmasti Priscillallakin =)
Mua väsyttää ihan sikana enkä jaksa mittään...Pitäis varmaan nukkumaan mennä.
Tutti: Onkin kiva, et meillä on sama toivottu la, ollaan varmaan kaksistaan täällä piinailemassa, kun muut on jo plussannut.
Emelie kp 2
Itken ja nauran tässä yhtäaikaa. Luin äsken Iltalehdestä, että yksivuotiasta pikkutyttöä oli pahoinpidelty tosi kamalalla tavalla ja Haukiputaan vauvansurman syylliseksi on paljastunut äiti. Kuinka kamala tämä maailma oikein on????!!! Miten joku voi pahoinpidellä vauvaa???
Kiitos kaikille onnitteluista, itse en uskalla hirveästi hehkuttaa vielä...
Lähes koko päivän on kuvottanut ja nyt alkoi tuntua menkkamaista kipua joten saapa nähdä kuinka ämmän käy....
Hyvää yötä,
Ykä kp 26/26
Taas mä onnistuin painaa entterii liian nopeesti!
Löysin kohdunnapukkani joka on ainakin kovan tuntuinen siis kiinteä?? Mitä se tarkoittikaan?
eli siis mun mieskin jo hermostu kun hössötän mun nipukkaa! se sitten kaikessa rauhassa kokeili, ja sanoi että tuntee kuvaamanne nenänpään,sit me naurettiin vedet silmissä että priscillan pimpissä lapsen nenä!!!!! hulvatonta:))) ni, me mentiin saunaan, ja mä menin kyykkyyn ni jo löyty. Se on siis aivan ku nenä, pieni nenä:) sellanen napakan tuntunen,aika kova, sitä en osaa sanoa, " että onko se ylhäällä vai alhaalla vai onko se muuttanut pois" !! siis miten se on ylhäällä?selän puolella vai korvissa?
Lastwish: mikä kp sulla olikaan? Tuohon nipukka/napukka-juttuun liittyen...
ps. joo joo tiedän että mun piti olla jo unijukan mailla, emmä malta *huomen aamulla väsynyt ku vanha fantti*
;)
Kp olisi 32/28-32 ja haamuplussan olen saanut, kohdunnapukka tuntui aika alhaalla mutta kovana???
...mutta pakko kommentoida Priscillalle vielä:
VAUTSI VAUDE, sä teit sen *jeeee*. Ja toiseen asiaan samasta aiheesta, arvaas mitä. Mahtis juttu, että on ainakin toistaiseksi napakan (nenänpään) tuntunen se napukka ;) Tätiaikaan kun tosiaan pehmenee. Eli hmmm...nyt ne peukut ja ulokkeet pystyssä et tarkottas just sitä toivottua asiaa!!!
T.Tutti, jo sekaisin nipukan-napukan-napakkuus-nipukkuus-nenänpää-jutuista ;)))
Lastwish...hyvähyvä, pääasia että kiinni :D eiköhän se oo sitä itteään!
voi, mäki haluun olla lastwish, ihanasti paksuna... onnentyttö!!
arvatkaa mitä?lämmöt ei enää kiinnosta,löyty uus leikki!!joo nukkukaa te tytöt, mä leikin tänä yönä napukallani:DDD
mutta miks se oli " nenä" ?kun tätin helmat vilahteli päivällä?? tää on ihan hirveetä... nyt mä epäilen omia sormia, jos se oikeesti oli kuitenkin sellanen lössö?? tulkaa te kokeilee:DDD tutti?tuu jo:))
ite oot Priscilla ihana..hehee, huomenna muuten nauretaan että oli vähän levoton torstai ilta/yö ;)
Voiskohan sitä nipsuskaa kokeilla virtuaalisesti *mielikuvia* jotenkin ajatus tuntui kyllä aika erikoiselta, aatteles muuten että sanois miehelle et pyysin palstakamua testaamaan mun nipukan *LOL*. Tsemppiä nyt kummiskii, nää kohdunsuun ulokejutut on mullekkii vielä suhteellisen uus asia..en olisi uskonut että itteään näin tarkkaan rupeaa kopeloimaan (((hekotus))) kaikkeen sitä ryhtyy :D
*oisko jo yli kymmenes viesti*
.... mä kyllä kans nauran jo ihan vedet silmissä näitä juttuja:))) Ihana kun teidän kanssa voi jakaa kaiken ja " puhua" !! helpottaa...
lauantaina ne tikkurehvit olis, joku kysyi, katotaan jos päästään...
mökin olen kuullu ja lukenu et voi olla vaik mitä vuotoja ja silti raskaana...mut pelottaa.
multa tulee niinku sellasta " veriviiruja" paperiin pyyhittäessä...