¤¤¤ LOKAHAAVEET torstaina 25.1¤¤¤
Kommentit (63)
Hävettää oma tohelointi¿
Testasin heti aamulla herättyäni apteekin testillä ja pissasin unitokkurassa testitikkuun niin, että reikäpuoli oli alaspäin ja tulos: nega.
Ostin Clearbluen apteekista, tein testin töissä täysin ohjeiden mukaan, tulos: pystyviiva tosi hailakka eli kai haamu.
Eli päätelmäni ovat, ilmeisesti olen raskaana, mutta haamu voisi kertoa siitä että raskaushormonitaso on todella alhainen. Apteekin testissä tuli nega, vaikka pissaa oli roiskunut reikäpuolellekin.
Vai mitä te päättelisitte tästä???
Odottelen pari päivää ja teen testin uudelleen, mikäli menkat eivät ala sitä ennen.
Taidan nyt suosiolla uskoa että tämä pinojen aloittaminen on jonkun fiksumman hommia!
(.)Eilinen mielipaha on nyt vähän helpottanut, kun täti vaan muistutti että on olemassa eikä vielä kerinnytkään visiitille. Ja sain nukuttua kunnolla yöllä niin ehkä sekin vähän helpotti..
Kaivelin tuossa tuota kalenteria ja rupesin miettimään josko ovis on ollutkin vasta myöhemmin kuin luulin.
Limoja siis kp 12-14, ei mainittavaa muutosta lämmöissä,juilimista.
kp 19 lämmöt puoli astetta normia alempana.
kp 20 lämmöt nousseet reilusti ja taas enemmän limoja/valkovuotoa.
kp 24 lämmöt nousee entisestään ja aamupäivällä kovia menkkamaisia kipuja, vaal.pun. valkkaria. Kivut ja vaal.pun. valkkari loppuu yhtä nopeasti kuin alkaa.
Tämä rupeaa olemaan jo melkein epätoivoista, mutta jospa tuo eilinen tuhru olikin vasta kiinittymisvuotoa?
Äh, nyt saa luvan loppua tämä itsetutkiskelu ja jos täti ei nyt paikalle kurvaa ennen lauantaita niin Tikkurehveille suuntaan! :)
-Rimpe- kp 25/n.26
Vai tuli sinulle YrjöLunni haamu. Olen ihan varma, että olet raskaana :) Täällä sama juttu! Tein aamulla testin Apteekin omalla raskaustestillä (joka ei kai ole sieltä herkimmästä päästä) ja heikko viiva tuli. Uskon siis, että plussasin ja parin päivän kuluttua teen uuden testin. Esikoisestakin sain vain haamuviivoja, joten toiveikkain ja varovaisin mielin olen liikkeellä.
Katya_K: Tervetuloa joukkoon.
Palailen paremmalla ajalla.
Ghigi haamuplussanneena
Ghigi: Meillä olisi sama laskettu aika.
Itsekkin taidan vielä tehdä yhden testin viikonloppuna, kun niitä on vielä jemmassa... Ehkä tässä uskottava, että on raskaana kun on jo kaksi plussaa tullut (haamu + selkeämpi viiva).
Mitä oireita teillä muilla plussaneilla on? Itselläni on niin vähän oireita, että epäilyttää voinko olla raskaana. Nenä on ollut jo yli viikon tukkoinen ja lämmöt koholla. Muita oireita ei ole vielä ollut.
-Nelli
Minulla on nyt, kuten aikaisemmassakin raskaudessani, ollut lähinnä hurjaa väsymystä, ja menkkamaista alamahan nippailua. Ihan alkuraskauden jälkeen kaikki oireet katosivat eli en kärsinyt pahoinvoinnista tms. Tosin jokainen raskaus on kai erilainen, joten oireetkin vaihtelevat.
:)
Ghigi
Ghigi, Nelli._79 ja YrjöLunni: Teille kaikille yhteisesti parhaimmat onnitteluni! Ihanaa, että näin monelle pamahtelee plussia! =)
Toisinaan on hiljaisempaa ja toisinaan kerralla ryhmähtää! =)
Vauvaliimaa ämpärillinen itse kullekin teistä!
Shani@
Voi miten hienoa,moni on jo haamuillut! Kaikille plussanvahvistumissäteitä ja vaaveille tarrasukkia:)!
Taisi olla et joillekin oli täti tullut kylään, isot halit teille ja onnea ensi kiertoon:)
ON: Ei muutoksia, tosin tuntuu että nekin vähät oireet mitä oli,ovat vähenemään päin:( Joten tädinodottelufiilikset alkaa nousta.. Voi kökkö,ois ollut niin kiva plussata ja päästä odottelemaan sitä lokakuun vauvaa.
Tälläkin hetkellä juilii alamahaa ja illalla oli taas alaselkäkin kipeä. Ääh, en tiiä.. Tänä aamuna oli vähän huono olo, ja aattelin että kun syön, niin se menee ohi, mut en jaksanut ees koko aanostani syödä! Ennenkuulumatonta, kyllä mulle aina ruoka on maistunut.
No, tyttö pyytää leikkimään, ei tuolle voi sanoa ei:)
Milenna kp 25/30-32
Tosi hienoa!!
Kirjotin tonne rimpenkin avaukseen jo... sulla näköjään päivät sekasin:)) Ei toi ole epätoivosta, niin kauan kun ei kerta täti ole kurvannut kylään, on toivoa...!! Ja toossi monella odottajalla on kuulemma niinä päivinä kun menkat alkais sellasta tuhrua!!
Musta nyt tänään alko tuntumaan että täti tulee, varaudun itkuun ja surkeuteen:(((((
vielä sen verran että voisitteko käydä tuonne esittelypäivitykseen laittamassa plussailmotukset, multa jää kuitenkin huomaamatta ne täältä..kiitos:)
Ghigi ja Yrjölunni: Onnittelut plussauutisista! Ihanaa kun näitä rupeaa tulemaan!
Priscilla: En tosiaan taida käydä tänään ihan täysillä! :) se ei tieten ole kovin normaalista poikkeavaa, mutta ihan tälläistä hajamielisyyttä en tunnusta normaaliksi... *seli,seli* :) :)
No miksi moinen epäuskoisuus plussaa kohtaan on herännyt? Tuhruja? Lämmöt laskeneet? Elä nyt rupea perumaan tikkurehvejä!! :)
-Rimpe-
Teitähan alkaa tippua kun sieniä sateella! Tosi hienoa!
Ja lohdutushali täältäkin kaikille tädin riivaamille.
Ovislimasta kysymys...
Kun bongaa sen liman, niin irtoaako munasolu sitten seuraavana päivnä vai koska? Eilen tuli liman sekaista vuotoo ja muit aovis oireita ei ole. Aikasempilla kerroilla oon joskus tunnistanut oviksen siitä kun alamahassa on nippailua. Oon mieltänyt sen nippailun munasolun irtoamishetkeksi.
- Iisa78 kp 14/28
en oikeen osaa sanoa miks... on sellanen tuttu olo ennen menkkoja... v******* kaikki ja silleen....täytyy kyllä sanoa että jos nyt niin on että täti tulee, en enää koskaan, ikinä tarkkaile itseäni ja mieti tuntemuksia. On se niin raskasta.
Tänään pyyhkiessä tuli paperiin minimaalisesti niinkun valkkaria, jossa mukana sellasia vaaleanpunasia veriviiruja...ja tuhrulla mullakin aina menkat alkaa... just otin mittarin pois, 36,3.
Kirves heitetty. SAATANA. anteeksi kiroilu, ottaa nyt aika rankasti päähän.
Ollan me kaikki vissiin vähän sekasin... yks pissii tikkuun väärinpäin, yks sekottaa päivät, ja tää mittas meidän rikkinäisellä mittarilla lämpöjä:)) oikea mittari löyty, 36,8.
Joo, se siis se mun tuhru on sellasta että paperilla pyyhittäessä niinku näkyy ministi vaaleanpunasta... yleensä mulla alkaa sellasella ruskeella tuhrulla jota tulee pikkuhousuihin... on tää niin tuskallista.
Ovislimoista: Mulla alkaa limaa erittyä todella paljon ennen ovista ja ehtii myös tyrehtymään ennen munasolun irtoamista. Tämän vuoksi olemmekin aina pupuilleet juuri limojen aikana, eikä tulosta ole syntynyt.
Ostin tässä kierrossa siis ensimmäisen kerran ovistikut. Limaa oli tullut jo tiistaista torstaihin, mutta vasta lauantaina 13.1 tikutin kaksi viivaa testissä ja limat olivat jo menneet sitä ennen pois.
Voi tuo olla ihan yksilöllistäkin.
On: Alavatsan nipailua, pahaa- oloa, kiukkuilua ja eilen rupesin vollottamaan, kun katselin jotain hää- ohjelmaa, missä lopuksi hääpari saivat toisensa.
Voi, kumpa olisi jo viikonloppu.
=) Juupa juu, pikkasen sormet oli nopeita =)
Täällä onkin paljon plussia tullut, ONNEA kaikille! Ihanaa, kunpa meille kaikille tulisi!
Oviksesta: Mä en itse luule tunnistavani ovista. Mulla kierto ollut normaalisti 24-27, mutta viime kierto pompsahti jostain kumman syystä 32 päivän mittaiseksi! Ja juuri kun yritys on aloitettu, niin alkaa kierrot heitellä :( No toivottavasti ei enää. Mutta en siis tunnista ovista, limaa juu tulee, mutta muuten ei pahemmin tunnu erilaiselta.
Ovistikuista: Esikoista yrittäessämme otin tikut käyttöön 3. kierrolla ja heti tärppäsi. Nyt olen ajatellut etten tikuttaisi, mutta jos kierrot vaihtelee paljon, niin sitten kyllä.
Shani@n poppoo ykätaudissa :( Pikaista paranemista pojalle! Minkä ikäinen hän on?
Kuinka monella teistä on jo lapsukaisia?
Mä en tunne teitä vielä, ku en kauhean usein ole lueskellut täällä, mutta nyt ajattelin sit ruveta :) Joten siksi kyselen, ku en oo jaksanut perehtyä vanhoihin pinoihin, eikä ole aikaakaan.
Ihanaa, meidän likka nukahti, mammalla omaa aikaa :)
Oikein paljon plussatuulia meille kaikille +++++++++++
-Emelie- kp 2/24-27(32)
en jaksa enää huijata itseäni ja elätellä toiveita. Pissalla käydessä tulee paperiin vähän verta, ja tiedän että täti tulee lauantaina, niin se on menny jo 3 kiertoa. Eipä ollut apua ovistikuista. Mul on nyt just niin saatanan paha olla, menen itkemään.
Ääh,alaselkää on alkanu jomottamaan ihan kunnolla, samoin kun rintakehä tuntuu oudolta,siis rinnat ja ihan ylävatsa. Nytkö ne leikkioireet sit kunnolla alkaa..
Uudelle(anteeks, en muista nimimerkkiä) tervetuloa! Meillä on se esittelylista, johon voi käydä laittaa omat tiedot ja sieltähän näkee muidenkin tietoja:)
Mut kun kysyit,meillä on jo 04/05 syntynyt tyttö, eli toista toivotaan.
Plussaonnea kaikille!
Priscilla: Älä vaivu ihan epätoivoon. Tiedän ,että helppo sanoa. Me olemme kaikki kyllä puolellasi.
Hyvä muuten, että pystyt miehesi kanssa puhumaan asioista, se merkitsee, että teillä on todella hyvä suhde.
Emelie kyseli lapsista: Minulla on kesäkuussa 02 syntynyt lievästi kehitysvammainen tyttö. Mietinkin usein, jos onnistun raskautumaan, miten asianlaita on; Saammeko toisenkin erityislapsen. Surra sitä en kuitenkaan viitsi, vaan antaa ajan näyttää.
Pahoittelut pricillalle!! älä ihan vielä heitä kirvestä kaivoon. Vasta sitten kun täti kaataa täysillä kumoon.
).(ei mitään uutta. Kuume nostaa taas päätään kun loppu kierto lähestyy.
EN mitenkään voi olla raskautunut. Silti jokin pieni ääni huutaa päässä " josko sittenkin olisin raskaana" teoriassa on pienen pieni mahdollisuus siihen että olisin nyt raskautunut mutta se mahdollisuus on ihan häviävän pieni. Syystä että en usko ovuloineeni ollenkaan,seksiä vain kahdesti (oletettuina ovispäivinä),terolut lääkitys oviksen päällä jne.
Mutta silti tuo ääni huuta tuolla takaraivossa :o/
Miksei joskus voisi järki mennä tuon äänen edelle. Kohta varmaan alan kuvitella oireitakin...
Niiloakseli kp 20/29 ihmettä odottaen :o)
... mut väärä päiväys hämäsi, sorry! =)
YrjöLunni: Olen niin iloinen haamustasi, ja ISO halaus plussasta!! Uskon aivan varmasti sen vahvistuvan!
ON: Meillä jyllää vatsatauti =(. maailman kauheinta, oikeesti. Lakanat vaihtui yöllä niin tiuhaan, etten enää aamuyöstä tiennyt onkohan puhtaita jäljellä. Onneksi pikkumies rauhoittui. Nyt nukkuu ja tuhisee raukka parka. Toivottavasti olisi nyt kerralla ohi.
En usko meille muille taudn tulevan, niin harvoin me ukkokullan kanssa sairastutaan oksennustautiin. *koputtaa puuta kuitenkin varoiksi*
Ovis vkl lähenee.. En tosin tiedä milloin se on. Me aiotaan panostaa tulevana viikonloppuna parisuhteeseen. Mennään syömään ja leffaan ja sitten meil on lapsenvahti niin aateltiin kävästä muutamalla tossa keskustassa. Ehkäpä tollanen saa spontaania seksiäkin aikaiseksi. En aio todellakaan pakkopupuilla tässä kierossa. Yöks, oon niiiiiin kyllästynyt siihen ja ei se oo ees tuottanut tulosta. Nyt tällai tällä kertaa!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
plussarivi kaikkien piristykseksi
Shani@
P.S. Luettuani k irjoitustani, haluan lisätä sen lapsenvahdin siis olevan meillä sen syömisen ja leffankin ajan, heh! Hassusti kirjoitettu.