Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ LOKAHAAVEET torstaina 25.1¤¤¤

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kerkeen mäkin tänne.

ensiksi ONNEA

Vierailija
22/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti vähän nopeesti;D

siis.onnea hurjan paljon haamuille ja plussille!!!jea babes,lisää plussia vaan niin mennään rynnäköllä sinne odottajien puolelle!:)

priscilla ja muut,elkää vaipuko epätoivoon..se on niin kovin masentavaa kun se täti AINA tulee,tiedän,mut jonain päiväna on asiat toisin.ei se yrittäminen loputtomiin kestä kuitenkaan!sitte se lopulta palkitaan:)

omaan napaan nyt kuuluu semmosta,että päivänä jolloin testit tuli kotiin,niin tuli se punanen hirmu,jälleen kivuttomasti,kylään ja kp25 olikin kp.1:( mun ovis olikin kyllä jo kp.11,et siks varmaan noin lyhyt kierto..mut kyllä harmitti ja itkuksi laitoin.

mutta nyt on jo vähän parempi olo koko asiasta,koska en tippunu täältä:D uusi la. olis sitte 29.10 !

nyt päätettiin miehuuden kanssa,että laitetaan kaikki peliin.tikut,lämmöt,tiheet harrastamiset,greipit ja punaviinit ja vieläpä positiivinen mieli ja varma usko että tähän kiertoon loppuu yrittäminen.

saas nährä tuottaako tulosta:)

jos ei tuota,varaan ajan lääkärille helmikuun loppuun.näin se on nähtävä tää juttu.tuntuu vaan oudolta mennä sinne valittamaan et kun ei hedelmöity kun kaikki on jotenkin niin kunnossa.kierto,ovis,menkat,terveys..kaikki on niinku pitää.mut kai se ei sitte vaan kasva se munasolu tarpeeksi isoksi.tai ei kiinnity:(

mut kokeillaan nyt vielä kerran..

ja niin,tervetulloo vaan kaikki uudet(anteeks kun en nikejä muista) ollaan kohta kaikki plussanneina lokavaavit mielissä:)

ilosta päiveen jatkoo;)

kp.4/(24)26-28 yk10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että eilisen snif -pinon jälkeen saa lukea tällaista plussasadetta :) Suuren suuret onnittelut Nelli, Ghigi ja Yrjölunni.

Hauska oli myös lukea, että joku muukin on tänään säheltänyt. Tänään minulla henkinen maanantai-päivä. Mikään ei onnistu, tossuilla ulos, työpaikan avaimet kotona jne... Not my day.

shani@: voimia lakanapyykkiin! Viime keväänä esikoinen sairastui rotavirukseen, sen jälkeen olen kovasti kunnioittanut vatsataudin mahtia. Aivan kamalaa. Voimia siis!

Priscilla: Voi ei! Halaus ja rutistus, koeta jaksaa.

Hyntty: Lääkäriin vaan, voihan olla, että ei ole isosta asiasta kyse. Kuitenkin lääkärit vie oman aikansa, kun ensin tutkitaan ja tutkitaan, parempi tietysti niin kuin että hutkisivat vaan...

ON: Eilen olin plussafiiliksissä ja tänään en enää olekaan yhtään varma, mistään. Väsyttää joo, mut niin aina. Palelee iltaisin erityisesti, mutta voin olla astumassa flunssan kiehtovaan maailmaan. Mies ja tytär kun ovat kolme päivää minuunpäin pärskineet.

Epätoivoista räpistelyä, v....taa ja naurattaa, mieli vaihtuu kuin tuuliviiri. Kahden viikon päästä olisi muuten ekan km:n laskettu aika, kohta siis yhdeksän kuukautta tahkottu...en muista kuka sanoi, että hommat maistuu puulta, yhdyn tähän täydellisesti. Ainoa mikä saa vielä yrittämään on tuo hirmuinen kuume saada vauva.

Elämää ei voi suunnitella yhtään eteenpäin, kun miettii, olen varmaan silloin jo raskaana, sitten se tapahtuma tulee ja huomaa, ettei vieläkään ole. Blaah, anteeksi hirveät angstit! Ahistaa vaan taas niin. Kiitos, että olette olemassa!

ovisbongareille lykkyä ja kanssani piinaileville toivon vain pelkkää +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

angsti-iksu kp27/28-35

Vierailija
24/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina jaksatte tsempata, kiitos siskot.

Nyt mä olen pahimmat itkut itkeny, vollotin kun pieni eläin... ensimmäistä kertaa mun miekkosellekkin tuli paha mieli... se jotenki luotti siihen että nyt tärppää... syyttää myös itseään että hänessä on varmasti vika, koska mulla kolme lasta (siinä vastaus lapsigalluppiinkin), jotka olen saanut jo pelkästään ajattelemalla miestä!... mun mies polttaa tupakkaa, niin nyt me mietittiin että jos sen sperma on huonolaatusta tupakoinnin takia?onko teillä kokemusta/tietoa kuinka paljon tupakointi aiheuttaa hedelmättömyyttä miehelle?

Meillä on kyllä mielettömän hyvä suhde, kukahan se olikaan joka kirjotteli siitä? (huono nimipää). Me ollaan toistemme parhaita kavereita, ja viihdytään yhdessä tosi hyvin! nauretaan samoille hölmöille asioille, ja nautitaan samoista, elämän pienistä asioista:) mä olen onnentyttö kun löysin sellasen aarteen, voih, nyt mulle tuli taas kauhea rakkaudenkohtaus sitä kohtaan!!! kyllä mun tietysti totuuden nimissä on sanottava, että välillä ärsyttää koko äijä, tiettynä aikana kuusta varsinkin;)

tää on niin naurettavaa... mutta kerron kuitenkin, nyt ei täti ole näyttänyt taas itseään... aamupäivällä pari kertaa vessassa tuli paperiin sitä verensekaista jotakin, ministi... eikä!! nyt mä alan taas kehittämään jotain oireita;))rimpe, ollaaks samiksia??

voi kuinka kateellinen olen teille plussanneille, pakko myöntää. Onnellinen tottakai teidän puolesta, mutta mua harmittaa...

Vierailija
25/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscilla: Ollaan vaan samiksia!! :) Mulla rupeaa olemaan niin levoton olo että kohta " käyn vieraissa" ja kaivan sen lauantaiksi tarkoitetun tikun esiin! Mun hermot ei meinaa pysyä kurissa niitä " meidän rehvejä" odotellessa!! Jos mä nyt vahingossa erehdyn huomennakin päivästä (ja luulen että on jo lauantai aamu) niin jätätkö sä sitten mut? Mähän olisin silloin ollut uskoton? :)

(.) on ihan turvoksissa. Palelee vaikka lisäsin jo yhden paidan ja villasukat, nenä on tukossa ja väsyttää. Valkkaria on runsaasti, mutta sehän voi enteillä tädin vierailua... Menisi nyt nämä piinaavat päivät että tietäisi!

Anteeksi jälleen omanapaisuus!

-Rimpe-

Vierailija
26/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan jätä sua!!!ikuna!!!!!! kuule, testaa jo, noi on niin selkeet oireet!!! sulta ei ole tullu enää yhtään mitään, siis tädin näköstä?? TEE JO TESTI,MÄ EN KESTÄ!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
27/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iksu,pricilla,Rimpe; Tsemppiä teille kaikille!

Harvoin pinossa porukat noin kivasti lohduttaa toisiaan:)

Nyt on alkanu testit polttelemaan meidänki kaapissa..Aattelin et jos se ovis onkin ollu aiemmin, niin joskus viikonloppuna vois jo näkyä,jos on näkyäkseen.. Nytkin saa taistella pitääkseen näppinsä erossa niistä.

Toisaalta järki sanoo, ettei ne oireet oo mitään mut sitten jossain kolkuttaa se " entäs jos onkin" -ääni..Pää taitaa levitä..

Vierailija
28/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käyn monta kertaa päivässä lukemassa tätä palstaa, ja jännään toisten puolesta :)

Ite kun vasta ovista oottelee niin onpahan jotain jännättävää.

Oikein paljon plussasäteitä kaikille lokahaaveisille +++++

Kiti kp 9/~30

Vierailija
29/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea kaikille haamuja saaneille! Vahvistukoon ne vikkelään! =)

Ja olikos joku saanut jo vahvankin plussan, onnea!

Vähän pikaisesti tuli pino luettua, kun on taas ihme kiirus koko ajan päällä.

Suuret pahoitteluni tädin hätyyttelemille. :' (

Oli muuten sellanen simppojen haku reissu eilen, että nyt olis kyllä syytä vihdoin tärpätä.. " Pikkusen" pidän itseäni hulluna, kun lähden sellaseen lumimyräkkään ajamaan toista sataa kilsaa pelkästään simppojen perään.. =D Ei voi ainakaan yrittämisen puutteesta syyttää! ;) Mut nyt ois sitten oviksen ilmaantua ja eiköhän se merkkien perusteella vuorokauden sisälla ookkin joten pääsenpä tässäkin kierrossa piinaamaan!

Mut nyt kiirus jatkuu joten mentävä on. Plussaonnea kaikille tasapuolisesti!

piipaa kp 12/28

Vierailija
30/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo testin polttelu kaapissa:)

Mä olin tänään jo malttamaton ja testasin vaikka vasta kp24/26-28, negahan se oli eikä edes mikään yllätys mutta toiveikas kun on niin aattelee et jos vaikka kuitenkin...:)

Mulla ei enää niin usein juili vatsanpohjassa, tiedä sitten onko se hyvä vai huono... Tissit edelleen arat, päinvastoin kuin normaalisti ennen tätiä ja ne lämmöt 36.6-37. Mieskin on jo ihan täpinöissään et oisko vihdoin 15. kerta natsannu=D Aattelin nyt kuitenkin malttaa itseni ja testata vasta sunnuntaina aamupissistä.

Tuossa joku mainitsi kuinka käy monta kertaa päivässä täällä lukemassa juttuja.. Mulla sama!! En vaan malta pysyä pois! Yksinkertaisesti niin mahtava porukka ja mielenkiintosia juttuja:)

Koskas te tikkutreffeilijät ajattelitte testata??

Vierailija
31/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

milenna:täällä on mahtavaa porukkaa, ja mieletön tsemppaaminen!!!!

Katya:toi on just noin! vaikka itse tietää että ei kannata testata, ni silti vaam pitää " lyödä päätä seinään" !!mut hei, kyllä se vielä plussaksi muuttuu

en tiiä tästä omasta olosta mitä sanos, järki sanoo että menkat alkaa, nyt on tullu rusehtavaa pientä tuhrua pissalla käydessä housuihin, lämmöt taas 37... ainiin, huvittavaa, ovistestissä himmeä viiva...

Vierailija
32/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme saunassa, kun on niin kylmä. Olen oikeastaan palellut koko päivän.

Saunassa ollessa kokeilin muuten kohdunnipukkaa: Oli alhaalla ja pehmeä. Eli se siitä. Menkat alkavat viimeistään maanantaina.

Priscilla&Rimpe. En taida tulla tikkutreffeille kanssanne lauantaina.

Maanantaina soitan kättärille ja pyydän päästä tutkimuksiin. Olin siellä 12.1 ja siellä sovittiin, että anna kuulua itsestäni, mikäli oikein tosissani lasta haluan.

Hieman taustaa: Minulla endometrioosi, jonka syyksi voisin tämänkin laittaa. Ehkä jokin leikkaus pelastaisi, mutta siihen kaikkeen menee niin aikaa ja mä haluaisin sen lapsen NYT.

Olisikohan hormooneista hyötyä ja voisiko niitä oma terveyskeskuslääkäri kirjoittaa?

Vierailija
33/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se on??tai siis tiedänhän mä koordinaatit, mut miten ihmeessä sen tuntee?ja missä, siis kuinka syvällä?sorminko te kokeilette? ja miltä siellä pitäs tuntua??

Mua naurattaa kun ajattelen koplaamassa itseeni tekokynsillä;))))))))saanhan ainakin veret vuotamaan kunnolla, perkeles...

pitää laittaa äijä raukka guneksi:) kertokaas siis mitä pitäs tuntua ja minkälainen se siis olikaan jos raskaana?tai kun menkat alkaa??

tänks!!

niin, ja unelma, en mäkään sinne rehveille tule, saletti tieto! täti ei petä. lähetin jo felicitakselle meiliä, että tahtoo tutkia ukkelin simot, jos ne on " häkkään kuolleita" ... mä oooon niiiiin väsyny, tää alkaa naurattaa niin paljon jo.(ukkeli on savustanu niitä jo vuosia)

priscilla, ja huomaatteko, ilman kp:tä, ilman dpo:ta eikä muutakaan...paitsi yrityskierron voin laittaa, 3, saakeli.ittu.perkeles.

Vierailija
34/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin nipukkaa työntämällä todella sormeni sinne. Jos se odottaa tätiä, niin se on alempana ja löysä. Eli pelini on pelattu.

Otti muuten niin päähän, että saunan jälkeen korkkasin siiderin.

Nyt mimmit pistetään ensikierroksella kaikki peliin, eikös joo!!

Vierailija
35/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti onnistun...tuntuuko se niinku sormenpäähän?minkä kokoinen?

mä muuten ostin sit kanssa siideriä:))

Vierailija
36/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA haamun ja plussan saaneille!!! Aivan mahtavaa, tästä se lähtee, lokakuussa ne synnärit on tukossa. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. Pahoittelut tädin ahdistelemille, ensi kierrossa sitten.

Sh@nian perheeseen paranemisia. Toivottavasti ensi yö ei mene lakanoita vaihdellessa.

Paljon on myös piinailijoita, ketkäs kaikki ne onkaan mukana lauantain testailutreffeillä? Odotan innolla plussa uutisia...kukapa ei. bdbd

Milenna ja Priscilla, älkää nyt vielä luovuttako, toivon todella, että tekin plussaatte tässä kierrossa. Siihen asti on toivoa, kunnes menkat alkaa.

Unelma72:lla, Rimpellä ja Iksullakin oireet kuulostaa lupaavilta, toivottavasti plussa tulee kaikille. Tsemppiä piinailuun!

piipaa00: :D Kaikkea sitä ihminen tekeekin raskauden eteen. Niin pitääkin, nyt saa luvan olla sen arvoistakin. Toivottavasti tulos on positiivinen. Asutteko miehesi kanssa eri paikkakunnilla?

Älä Unelma72 vielä menetä toivoasi, kohdunnapukkakin voi erehtyä :) Mä uskon, että säkin plussaat vkonloppuna.

Tervetuloa Emelie virallisesti mukaan piinailemaan.

(.) Tuntuu, että päivät ei mene eteenpäin ollenkaan, tai lähinnä kiertopäivät. Jos tämäkin kierto taas venähtää yli 40 päiväseksi, niin vielä ei ole edes puoliväliä ylitetty. Aargh!! Ja lopuksi kuitenkin pettyy ja sama alusta. No joo, tänne ei siis mitään uutta.

Nyt alan katsomaan idolsia.

Illanjatkoja!

F@iry kp jotain 17/32-49

Vierailija
37/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunnipukka löytyy aika helposti, jos se on alhaalla. Sitä ei voi olla tuntematta, sellainen paksu " Elin" . Voi olla hieman sivussakin, jos suoraan sormet emättimeen laitat.

Nyt jo hieman naurattaa nää jutut. Kyllähän me aina jaloilleen tiputaan ja onhan sitä yritystä sitten ensi kuussa.

Ja siis kp 25/28-30

Vierailija
38/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscilla, nipukkaa olen tarkkaillut parit kierrot. Eli sanotaan, että nipukka tuntuu normaalisti kuin " nenänpäältä" ja päivänmittaan paikkakin (korkeus) voi vaihdella. Tunnustella kannattaa aina samoihin aikoihin, esim.kyykyssä jolloin sen löytää paremmin. Suihkussa on kätsyä :)

Mutta siis oviksen aikoihin nousee ylemmäs ja vaikea löytää, pehmenee ja tuntuu " höttöisemmältä" ...voi olla aika aukikin. Oviksen jälkeen laskee alemmas ja kiinteämpi, kiinni. Kun taas menkkojen lähestyessä/tullessa pehmenee, aukeaa että veri pääsee ulos (itse hämmästyin että mulla nyt menkkojen aikaan on kuitenkin yllättävän korkeella, vaikka siis pehmeä).

Kun tutkii kauemmin, oppii huomaamaan onko alhaalla/keskivaiheilla/ylhäällä. Sanotaan, että jos raskaudut nipukka ei laskeudu vaan pysyy ylhäällä ja on kiinni/kiinteä. MUTTA asiaa tutkittuani enkkukielisiltä sivuilta, siellä sanotaan että tästä ei pysty päättelemään mtn. raskautumiseen viittaavaa ja eroja kiinnittymisenkin jälkeen on. Fertilityfriendsin sivuilla huomasin, että joillain raskautuneilla nipukka on kuitenkin pehmeähkö ennen plussausta!???

Sori sekava ja pitkä selitys...ehkä vähän innostuin ;)

Ja niin, ONNEA RUTKASTI PLUSSANNEILLE JA HAAMUJEN VAHVISTUMISTA!!!

Tutti vaivaisella koopeellä 2/28-32, tätikipuineen *menee ottamaan särkylääkettä*

Vierailija
39/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä katselemaan, mitä muu perhe puuhaa.

Hyvää yötä kaikille.

Vierailija
40/63 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloiset viestit ensin neli paljooon tsemppiä yrjölunnille ja Ghigille. Hyvääältäää näyttäää. Rimpellakin on toosi lupaavaa. Uskomatonta, että pystytte odottamaan testausta tollee. Mun kärsivällisyys tollasten suhteen on olematon. Sama kun irtokarkeissa - ei minkäänlaista itsekuria. Täytyy hattua nostaa.

Priscillalle hali. Muistathan, että viirut ei välttämättä tarkoita menkkoja. Joskus sellaista suttua saattaa tulla, koska kehon hormoonitaso kokee melkoisen mylläkän, joten toi voi olla ihan normaalia. Tiedämpä 2 ystävää, joilla on ollu menkat ja ovat olleen raskaana kuitenki. Ihmiskeho on omituinen!! Eli tsemppiä!!

Piipaalle hatunnosto. Uskomatonta sitekyttä. Niin sitä pitää. Yrityksestä ei ainakaan ole kiinni niitten simppojen matka!

ON: ei kummosia kuulu. Muutaman kerran on taas tänään huimaillu mutta mulla on ollu niin ihmeellisiä oireita aiemminkin, etten oikein jaksa innostua vielä. Mulla on varmaan ollu joku tekoraskausoireet..hih...mulla tikkurehvit vasta ensi viikolla...onko ketään muita tulossa niille?? Luin, että dpo 8-10 vois jo testata?

Mukavat illan jatkot, huomisiin!!

Katarina kp 16/28 yk 3