Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin lotossa peräkkäisinä päivinä

Vierailija
09.05.2024 |

Näin pääsi käymään. Tiistaina tuli eurojackpotissa 4+1 oikein ja eilen Viking lotossa 4+0 oikein. Voittosumma yhteensä oli noin 600 euroa. 

Tuli vaan mieleen, että onkohan tuuri osaltani käytetty ja seuraava voitto tulee vasta ensi vuosikymmenen puolella? Sen verran harvoin noista mitään voittaa. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaah. Säälittävät voitot vaikka meni noin paljon oikein.

Vierailija
2/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin todennäköisyydet seuraavalle tuplavoitolle on olemattomat. Todennäköisempää on sairastua johonkin harvinaiseen syöpään esimerkiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet voitot sait. Mutta hyvä, että tuli takaisinpäinkin joskus jotain.

Vierailija
4/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuuri on osaltasi käytetty. Tuohon on hyvä lopettaa lottoaminen.

Vierailija
5/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut kiintiösi mukaisesti veikkausvoittoja.

Kierros kohdallasi nollautuu 25 vuoden päästä edellyttäen että jatkat pelaamista.

Onnea ja naurunräkätystä.

Vierailija
6/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää voittoluokat on niin hölmöjä. Tuon pitäis tuoda joku 10x tuoton ainakin.

Vierailija
7/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo on harvinaista, että napsahtaa peräkkäisinä päivinä noin monta numeroa oikein. Ole iloinen, että sait edes tuon verran. Se on kuitenkin verovapaata tuloa. 

Vierailija
8/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Pitäisi pienentää päävoittojen summaa ja jakaa osuutta alaspäin pienempiin voittoluokkiin. Sitten olisi suuremmat mahdollisuudet edes joskus voittaa joku viisinumeroinen summa. 

Vierailija
9/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy totossa usein näin, menee viikkoja ellei kuukausia ettei tule mitään ja sitten kun napsahtaan niin ne tulee usein peräkkäisinä päivinä koska totoan viikonloppuisin. Jokuhan oli voittanut totosta ensin 100 000 euroa ja sitten seuraavana viikonloppuna liki 300 000 euroa. Itse en tällaisista summista pienten panostusten takia edes haaveile.

Vierailija
10/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ap kannata lopettaa. Ei kahta ilman kolmatta. Eli perjantain eurojackpotissa voit jo saada 5 oikein. 

Vierailija
11/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän tuli voittoja, vaikka noin monta numeroa osui oikeaan. Todennäköisyydet voittaa kunnon summia on oikeasti ihan mitättömät. 

Vierailija
12/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eurojackpot lottoa?

Vierailija
13/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vain kuvastaa, että lottoaminen ei kannata. Parempaa tuloa takaisinpäin voi saada vain urheiluvedonlyönnistä. Siinä tuurilla ei ole niin suurta osuutta asiaan kuin näissä lotto-peleissä. 

Vierailija
14/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha. Onneksi olkoon! Itse kurkkasin juuri eilisen viikingloton. 0 oikein. Lottoan niin harvoin että 0-tulos on mulle harvinaista herkkua. Varmaan sitten parempi mahdollisuus jaskapottiin ensi kerralla.

Vierailija
15/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin esimerkki kuvastaa, että ei noissa voitoissa ole paljon järkeä. Pelaat vuosikausia ja kun satut saamaan useamman  numeron oikein, niin silti voitot jää satasiin. 

Vierailija
16/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytääköhän Veikkaus kohta poistattamaan tämän ketjun, ettei totuus valkene ihmisille?

Vierailija
17/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suurin voitto ikinä ollut lotossa noin tuhat euroa. Ja olen lotonnut kauan, liian kauan. Jotenkin sitä ei vain osaa lopettaa, kun on luonteeltaan ikuinen haaveilija. 

Vierailija
18/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään voiton todennäköisyys ei riipu aiempien kierrosten tuloksista. 

Vaikka olisit saanut kolmella viime kierroksella seitsemän oikein, niin todennäköisyys saada 7 oikein myös tällä viikolla on täysin sama kuin jos aiempia voittoja ei olisi. 

Asiaa voi ajatella kolikon heiton kautta. Jos heität  kruunaa ja klaavaa niin kruunan saamiseen on joka heitolla 50% mahdollisuus. Kolikko ei tiedä eikä välitä siitä mitä aiemmilla heittokerroilla on käynyt. 

Vierailija
19/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Pitäisi pienentää päävoittojen summaa ja jakaa osuutta alaspäin pienempiin voittoluokkiin. Sitten olisi suuremmat mahdollisuudet edes joskus voittaa joku viisinumeroinen summa. 

Päinvastoin. Itse en pelaisi, jos päävoittoja pienennettäisiin.

Minä olen hakemassa jackpottia, en almuja.

Vierailija
20/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap. Voitto se on pienikin voitto. 600 euroa on jo ihan kiva lisäraha esimerkiksi kesän menoja varten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä