Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin että kolmannesta pyörästä sanottiin, että tämä on 'järjestänyt' miehensä koko elämän. Voiko nainen 'järjestää' miehen (koko?) elämän?

Vierailija
09.05.2024 |

Abortin tehneet! N? M? Oletko nähnyt jonkun aborttiinne liittyvän unipainajaisen? Mulla tämä: Olen jossain pienessä pimeässä huoneessa. Pieni poikani 'roikkuu' ovenpielessä. Pitää isänsä kädestä kiinni... Poika kääntyy katsomaan minua... Sitten he lähtevät pois ja ovi sulkeutuu ja jään yksin tuohon pieneen tilaan. Tämä kuvaa kyllä aika hyvin minun juttuani. 

Tämä oli vammaisabortti vastoin omaa tahtoani lääkärien vaatimana koska olivat antaneet minulle kuukautisten poisjäämiseen jotain masennuslääkettä jonka seurauksena sikiöllä tulisi olemaan talidomityyppistä vammaa - raajoja puuttuu tms. Tilanteesta syntyi hirveä ja ihan käsittämätön aborttiriita johon mies järjesti kolmannen pyörän minulle uhkaukseksi.

Arvatkaa miltä tuntui kun kuulin että mies sai kaksoset kolmannen pyörän kanssa aika monen vuoden jälkeen? Tulin vuosia myöhemmin itse raskaaksi raiskauksesta. En pystynyt menemään aborttiin. En tehnyt mitään. Päivät kuluivat ja oli kuin olisin elänyt jossain kidutusboksissa. Kun runsaat 6 kk oli kulunut niin sikiö kuoli sisälleni ja synnytin siis kuolleen lapsen. Arvatkaa kuinka onnellinen olin. Ystävättäreni muistuttivat minulle että olin toivonut, että tulee keskenmeno. 

Minusta tämä on aika horribel keissi. Onko teillä jotain siis? En voi olla ajattelematta että Jumala jotenkin puuttui tilanteeseeni ja kaiken tämän piti mennä näin. Ajattelen miehen kannalta että on varmaan ollut hirveää kun abortti tehty ja sitten joutuu katsomaan kolmannen pyörän kaksosraskautta??? En todellakaan koskaan ajatellut miehestä että siitäs sait hyvä 'kosto' tai jotain vaan olen ollut huolissani hänestä kaikki nämä vuodet. Abortti tuntuu sitoneen meidät yhteen - ei että lopettanut alkaneen suhteen. Usein ajatellaan että suhde loppuu siihen että tehdään abortti. Näin ei tunnu meille käyneen, mutta minulla ei  ole mitään tietoa miehen ajatuksista tästä kaikesta. En pysty ajattelemaan että tämä kaikki koskisi vain minua ja mies olisi tämmöisessä sopassa pelkkä vapaamatkustaja ja hänellä kaikki hyvin ja on onnellisessa liitossa kolmannen pyörän kanssa. Ja kukkaset kanssa! 

Kuulin että kolmannesta pyörästä sanottiin, että tämä on 'järjestänyt' miehensä koko elämän. Voiko nainen 'järjestää' miehen (koko?) elämän? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä